Huawei U8500 opinie

Data: 2011-09-06 23:21:34
Autor: Skrypëk
Huawei U8500 opinie
Dan <mybox_wytnij@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,
Testuję Huawei U8500 drugi dzień i przyznam, że nic złego nie mogę
mogę powiedzieć na temat tego modelu. Zanim odebrałem telefon
przeczytałem sporo opinii na temat "mulenia" itd. być może dlatego,
że nie do gier mi telefon służy a do maila, nawigacji i
dzwonienie/odbierania połączeń tylko służy :) zainstalowałem sporo
aplikacji , widgetów itp. a telefon zachowuje się lepiej niż E52 z
której obecnie korzystam ponad 2 lata. A jakie są Wasze opinie?

Znaczy to twoje E52 działa jeszcze wolniej? Kyrje elejson.

Kup sobie jakieś używane HTC i przestań się torturować.

Data: 2011-09-08 11:29:17
Autor: DanW
Huawei U8500 opinie
W dniu 2011-09-07 01:51, Skrypëk pisze:
[...]

Tak trzeba będzie zrobić :) Huawei oddam po testach z przyjemnością bo choć szybszy od E52 to bateria nawet dnia nie trzyma, zdjęcia robi delikatnie mówiąc słabe. Za to system Android bardzo mi się spodobał i kolejny telefon, który kupię będzie z pewnością na tym systemie. Pozdrawiam

Data: 2011-09-07 15:34:51
Autor: Skrypëk
Huawei U8500 opinie
DanW <mybox@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ten szajs cię przekonał do Androida? Daj spokój.

kolejny telefon, który kupię będzie z pewnością na tym systemie.

Ale pomacaj przedtem jeszcze na wszelki wypadek jakiś działający WP 7.5, żebyś potem nie żałował.

Huawei U8500 opinie