Huawei Y6 2019

Data: 2019-09-17 18:53:34
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Tue, 17 Sep 2019 11:13:43 +0200, mariusz napisał(a):

Mia³em Y6 ale kupowany bardzo dawno, z 3-4 lata temu, generalnie by³em bardzo zadowolony, telefon s³u¿y³ mi tylko do dzwonienia, ogl¹dania YT i grania. Jedynym minusem by³a bardzo ma³a pami뤠wew. bo tylko 4,35GB i mimo dokupienia dodatkowej ta wew. to zdecydowanie za ma³o.
Telefon juz jest troche zdezelowany, chcia³bym kupi䟮owego Y6 z roku 2019 tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w cel򵽠

Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-17 19:43:18
Autor: Czarek
Huawei Y6 2019

Dnia Tue, 17 Sep 2019 11:13:43 +0200, mariusz napisał(a):

Mia?em Y6 ale kupowany bardzo dawno, z 3-4 lata temu, generalnie by?em
bardzo zadowolony, telefon s?u?y? mi tylko do dzwonienia, ogl?dania YT i
grania. Jedynym minusem by?a bardzo ma?a pami?wew. bo tylko 4,35GB i mimo
dokupienia dodatkowej ta wew. to zdecydowanie za ma?o.
Telefon juz jest troche zdezelowany, chcia?bym kupi?owego Y6 z roku 2019
tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w cel??????

Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?

Z czym masz problem? Jego post jest bardzo dobrze czytelny.

--
Czarek

Data: 2019-09-17 20:33:53
Autor: Grzexs
Huawei Y6 2019
[...]

Tak, ale jest dobrze czytelny przypadkiem, tylko dzięki temu, że masz przypadkiem ustawioną domyślną stronę kodową tak, jak on wysyła. Jego post nie ma zdeklarowanej strony kodowej, co jest ewidentnym błędem programu wysyłającego.

--
Grzexs

Data: 2019-09-17 21:12:33
Autor: LordBluzg(R)
Huawei Y6 2019
W dniu 2019-09-17 o 20:33, Grzexs pisze:

[...]

Hmm, to mi przypomina przypadek ze ściągniętym filmem z netu do którego nie mamy kodeka a bardzo chcemy go obejrzeć...kogo tu zjebać? Tego co film zripował do kodeka którego nie mamy, czy siebie że nie potrafimy sobie odkodować?

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-09-18 07:05:49
Autor: Kris
Huawei Y6 2019
W dniu wtorek, 17 września 2019 20:33:54 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

[...]

Uparcie zwalczasz problemy nieznane dzisiaj
Po kiego z jakiś archaicznych czytników korzystać skoro googlegroups działa, nie ma problemów z kodowaniem, synchronizuje wiadomości na bieżąco nieważne z jakiego akurat sprzętu(komp, laptop, tablet, telefon) korzystasz. Nieważne czy win, czy linux czy android. Nic nie trzeba instalować, nic konfigurować,  nic nie trzeba pobierać. Po kiego utrudniać sobie życie i jeszcze do innych mieć pretensje ze coś tam nieprawidłowo się u Ciebie odczytało

Data: 2019-09-18 16:11:02
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Wed, 18 Sep 2019 07:05:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

Dziecko neostrady się odezwało. Poczekaj jeszcze chwilę a googlegroups
zacznie pisać za ciebie posty, żebyś nie nadwerężył swojego cennego
rozumu.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-18 07:17:53
Autor: Kris
Huawei Y6 2019
W dniu środa, 18 września 2019 16:11:05 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
Dziecko neostrady się odezwało. Poczekaj jeszcze chwilę a googlegroups
zacznie pisać za ciebie posty, żebyś nie nadwerężył swojego cennego
rozumu.

A oprócz chamskim odzywek coś merytorycznie napiszesz?
Co widzisz złego w korzystaniu z wygodnego i wszechstronnego narzędzia?
Przecież to Twój czytnik nie potrafił odczytać prawidłowo posta. Więc może warto sprawę przemyśleć i zacząć korzystać z czegoś bardziej uniwersalnego.

Data: 2019-09-18 16:56:32
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Wed, 18 Sep 2019 07:17:53 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

Ciekawe co chamskiego widzisz w moich postach. Newsy są starym, godnym
szacunku medium, oferującym wolność wypowiedzi, incognito i brak
moderacji. Niemal tak starym jak internet. W zamian wymagają
przestrzegania kilku drobnych, tradycyjnych grzeczności jak prawidłowe
skonfigurowanie czytnika lub nieużywanie programów które tego nie są w
stanie zapewnić. Plus takie drobiazgi jak dzień dobry, proszę czy
dziękuję. Tradycja i grzeczność mają swoje zalety. Co w tym widzisz
złego?
Wolność jaką newsy oferują, przyciąga niestety frustratów,
nieudaczników, głupców wszelkiej maści czy ludzi z przerostem ego. Ci z
nas którzy zaczynali newsy kilkanaście lat temu, odeszli do swoich
enklaw zniesmaczeni towarzystwem i niemożnością wyegzekwowania prostych
grzeczności. Ja sam mam zacięcie socjologiczne i po prostu studiuję
proces degradacji dobra wspólnego, bardzo charakterystyczny dla naszego
gatunku. Raczej nie liczę na to że jeśli tu zadam pytanie, ktoś mi
dorzecznie odpowie.

PS. O mój czytnik i jego możliwości się nie martw, póki co nie wymyślono
lepszego.
--
Jacek
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-09-21 18:40:55
Autor: Czarek
Huawei Y6 2019

[...]

Szkoda, że nie potrafi się dostosować do obecnej sytuacji i tkwi w epoce kamienia łupanego z możliwościami prawidłowego odczytywania innego kodowania

--
Czarek

Data: 2019-09-21 18:38:37
Autor: Czarek
Huawei Y6 2019

W dniu 17.09.2019 o 20:33, Grzexs pisze:
[...]

Tylko, że ja z żadnym postem nie mam problemu i nie marudzę jak inni.
Zmień/staw sobie czytnik tak abyś też nie miał problemu.

--
Czarek

Data: 2019-09-21 19:55:35
Autor: irish
Huawei Y6 2019
W dniu 21.09.2019 o 18:38, Czarek pisze:

[...]

Głupiś albo rżniesz głupa. Tu masz obrazek jak wygląda post Mariusza w Th.:https://tinypic.pl/rb8n4j08xqgt
Widać efekt niepodania strony kodowej. Da się przeczytać, ale dlaczego normalni ludzie mają kaleczyć oczy na postach głupków którzy nie dość że nie potrafią obsłużyć prostego programu to jeszcze czynią z tego sobie powód do dumy?
Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych czytników nawet nie pomyśleli.

--
Jacek Maciejewski

Data: 2019-09-21 20:22:08
Autor: Czarek
Huawei Y6 2019

W dniu 21.09.2019 o 19:55, irish pisze:

Głupiś albo rżniesz głupa. Tu masz obrazek jak wygląda post Mariusza w Th.:https://tinypic.pl/rb8n4j08xqgt

Ten obrazek pokazuje jak post Mariusza zacytował pierwszy, którego na niego odpowiedział. U mnie post Mariusza jest bez zarzutów, nie mam zamiaru zaglądać do jego nagłówka, mnie interesuje to co widzę na ekranie a nie to co jest ukryte ale nie jest dla mnie istotne.

[...]

To o sobie piszesz w drugiej częsci tego dłuższego zdania?

Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych czytników nawet nie pomyśleli.

Tylko nie pomyśleli o czymś tak podstawowym jak "elastyczne" podejście do kodowania postów.
Dlaczego normalni ludzie mają czytać marudzenia g....w, którzy uważają za powód do dumy używanie przedpotopowego, nierozwijanego programu bo ma on kilka wodotrysków, które nie każdego interesują?

--
Czarek

Data: 2019-09-21 21:29:22
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Sat, 21 Sep 2019 20:22:08 +0200, Czarek napisał(a):

[...]

Jednak jesteś głupi. Przecież u mnie, w 40tude,  pierwszy post Mariusza
też się wyświetla dobrze. Cały czas mi chodzi o to że czym głębiej
cytowany tym większa kaszana się robi.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-22 12:25:45
Autor: Czarek
Huawei Y6 2019

[...]

Ty za to masz alzheimera.

Cytat z twojego pierwszego postu w tym wątku:
"Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny" więc nie p.....l głupot bo to u ciebie problem występuje z głową i czytnikiem, i to ty kaszanę zapoczątkowałeś czego już nie pamiętasz.

--
Czarek

Data: 2019-09-21 20:46:25
Autor: LordBluzg(R)
Huawei Y6 2019
W dniu 2019-09-21 o 19:55, irish pisze:

Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych czytników nawet nie pomyśleli.

Widać że wszystkie są chujowe bo nie potrafią robić tego co inne, znaczy odczytać poprawnie tekst bez zadeklarowanego kodowania :]

Data: 2019-09-21 21:35:37
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Sat, 21 Sep 2019 20:46:25 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

[...]

Kolejny dupek robi odkrycie. Orginalny post Mariusza jest w 40tude
wyświetlany dobrze i nigdy nie twierdziłem że jest inaczej. Ale kolejne
posty w których on jest cytowany, wyświetlają się ch... na każdym
czytniku.
Sprawdziłem jakiego czytnika Mariusz używa bo często to robię z
ciekawości, stwierdziłem że OE i w zły sposób, więc grzecznie zwróciłem
uwagę. Nie sądziłem że znajdzie się tak wielu dupiastych obrońców złego
postowania :) No, ale głupców nie sieją...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-22 11:39:47
Autor: LordBluzg(R)
Huawei Y6 2019

Kolejny dupek

BTW, Twoje supersedesy :) nie działajo na mój serwer więc nim wyślesz to sprawdź co nabazgrałeś, żeby nie wysyłać ponownie/poprawione :]

Data: 2019-09-22 13:24:58
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Sun, 22 Sep 2019 11:39:47 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

Kolejny dupek

BTW, Twoje supersedesy :) nie działajo na mój serwer więc nim wyślesz to sprawdź co nabazgrałeś, żeby nie wysyłać ponownie/poprawione :]

Dobra okazja by zmienić serwer :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-22 16:39:49
Autor: LordBluzg(R)
Huawei Y6 2019

Kolejny dupek

BTW, Twoje supersedesy :) nie działajo na mój serwer więc nim wyślesz to
sprawdź co nabazgrałeś, żeby nie wysyłać ponownie/poprawione :]

Dobra okazja by zmienić serwer :)

Chyba Cię pojebauo, żebym musiał zmieniać serwer skoro Ty robisz buędy :D

Data: 2019-09-22 12:27:11
Autor: Czarek
Huawei Y6 2019

[...]

Dupku, twierdziłeś tak.

--
Czarek

Data: 2019-09-22 13:20:35
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Sun, 22 Sep 2019 12:27:11 +0200, Czarek napisał(a):

[...]

Zacytuję: "Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny.
Dowód jest na linkowanych przeze mnie obrazkach.  Tylko tłuk jak ty
będzie robił odkrycie że post bez deklaracji strony kodowej jest dobrze
wyświetlany. To oczywiste, o ile czytnik będzie miał ustawioną daną
stronę kodową. Mój akurat ma. Za to, taka strona zacytowana będzie w
większości błędnie cytowana a ilość błędów będzie rosła z głębokością
cytowania. I żadne ustawienia żadnego czytnika na to nie pomogą. I to
właśnie miałem na myśli mówiąc "słabo czytelny". --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-22 11:28:35
Autor: LordBluzg(R)
Huawei Y6 2019

[...]

Kolejny dupek. Orginalny post Mariusza jest w 40tude wyświetlany dobrze
i nigdy nie twierdziłem że jest inaczej. Ale kolejne posty w których on
jest cytowany, wyświetlają się ch... na każdym czytniku.

No bo to kurwa proste jak jak szczał do kibla z lasera :]
Odczytało ci się  źle (popierdolone) a ty to popierdolenie skopiowałeś i wysłałeś.
To Twoja wiadomość zawiera krzaki i dalsze odpowiedzi na nią a nie post wątkotwórcy.

Więc nie kopiuj krzaczorów, skoro tylko Tobie się takie wyświetlają i pretensje miej sam do siebie.

Data: 2019-09-22 13:25:28
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Sun, 22 Sep 2019 11:28:35 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

[...]

Nie wiesz co mówisz.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-22 16:40:20
Autor: LordBluzg(R)
Huawei Y6 2019

[...]

Niczego nie mówię. Piszę :]

Data: 2019-09-24 14:10:40
Autor: Animka
Huawei Y6 2019
[...]

To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

--
animka

Data: 2019-09-24 18:49:50
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Tue, 24 Sep 2019 14:10:40 +0200, Animka napisał(a):

czytników nawet nie pomyśleli.

To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

Moje ty głupiątko słodkie, piszę z Th. ponieważ przed chwilą robiłem z
niego screeny  żeby coś nimi poprzeć, więc miałem go akurat otwartego. A
z Th. ogólnie nie pisuję na newsy ponieważ mam do tego lepszy czytnik.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-25 02:52:11
Autor: Animka
Huawei Y6 2019
Dnia Tue, 24 Sep 2019 14:10:40 +0200, Animka napisał(a):

czytników nawet nie pomyśleli.

To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

Moje ty głupiątko słodkie,

Tak se mów do swojej żony. Ze mną mój facet normalnie rozmawia, bo niegłupiutki.

  piszę z Th. ponieważ przed chwilą robiłem z
niego screeny  żeby coś nimi poprzeć, więc miałem go akurat otwartego. A
z Th. ogólnie nie pisuję na newsy ponieważ mam do tego lepszy czytnik.

Taaak, trupka 40 Tude Dialog.

--
animka

Data: 2019-09-24 21:17:50
Autor: ? FCK EUdSSR - FCK banana union ?
Huawei Y6 2019
On 24.09.2019 14:10:40, Animatorka writes in
W dniu 2019-09-21 o 19:55, irish pisze:

To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

To spotkalo sie dwoje z kola rozancowego i
kumkaja jak zaby w podeschnietym bajorze.

Trzeba bylo zadac rozsadniejsze pytanie,
jaki obwod i dlugosc fiuta ma, jak dlugo
zamienia go w dęba, oraz czy nie jest czasem
obrzezany (bo takich nie tolerujesz).

Albo zaproponowac zlotke, strzelic w
puszystym miejscu 69 i rozstac sie w zgodzie
i na przyszlosc na tej grupie "pierdolic
farmazony (na temat) o telefonni ruchomej"!

--
Zajebalowo WIOCHA

Oto jak  kalifat germanistan
kolonizuje (ograbia) kraj...
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-09-18 01:21:46
Autor: Animka
Huawei Y6 2019
W dniu 2019-09-17 o 19:43, Czarek pisze:

[...]

No tak. OE z OE zawsze się zrozumie.

--
animka

Data: 2019-09-18 04:05:33
Autor: ? on the tree because the monkeys are hunted ♦
cHujaWal Y6 2019
Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Tue, 17 Sep 2019 11:13:43 +0200, mariusz napisał(a):

Miałem Y6 ale kupowany bardzo dawno, z 3-4 lata temu, generalnie byłem bardzo zadowolony, telefon służył mi tylko do dzwonienia, oglądania YT i grania. Jedynym minusem była bardzo mała pamięć wew. bo tylko 4,35GB i mimo dokupienia dodatkowej ta wew. to zdecydowanie za mało.
Telefon juz jest troche zdezelowany, chciałbym kupić nowego Y6 z roku 2019 tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w celów?

Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?

QrFa a ciezko przelaczyc w czytniku na kodowanie
srodkowaJewROPA '"framuga"-1250 (-ISO)' !?

Zdrowaska dla internetCYMBAL http://bit.ly/2meN12a

! QrFa a pytanie bylo: "y9 v2019... czy ta wersja !
! jest OK do w/w celów?"                          !

QrFa pierdolone UBIJACZE PIANY!

--
Zajebalowo WIOCHA

Zlodzieje pod lupa: http://bit.ly/2mk64rX

Data: 2019-09-26 16:52:23
Autor: 1634Racine
Huawei Y6 2019
Jacek Maciejewski w news:wtcxqo78vona.1ei8yssr9ubtu.dlg40tude.net
[...]

ja w swoim bez watpienia ok skinfigurowanym OE tak widze root post -- > https://i.imgur.com/DrCkBeh.png (z kolei Ty widzisz go prawidlowo)
a tak wyglada cytowany przez Ciebie -- > https://i.imgur.com/Fw4iHrg.png
- cos jest wobec tego "nie tak" z OE, ze jest "tak" z Dialogiem...?

Data: 2019-09-26 17:37:51
Autor: Jacek Maciejewski
Huawei Y6 2019
Dnia Thu, 26 Sep 2019 16:52:23 +0200, 1634Racine napisał(a):

[...]

Nie jestem informatykiem. Moja wiedza jest dosyć ogólna. Mogę o swoim
40tude powiedzieć że jeśli wyświetla post bez zadeklarowanej strony
kodowej to o ile użyte w tym poście kodowanie należy do grupy
dozwolonych kodowań w 40tude, to wyświetlanie automagicznie jest
poprawne. Na jakiej zasadzie 40tude rozpoznaje to kodowanie , nie wiem.  Jeśli twój OE wyświetla zacytowany post tak jak podajesz, to
najwyraźniej nie potrafi rozpoznać kodowania o ile nie jest podana
strona kodowa albo rozpoznane kodowanie należy do grupy niedozwolonych.
--
Jacek
I hate haters.

Huawei Y6 2019