Huawei - kupować czy unikać?

Data: 2019-01-17 00:04:42
Autor: PiteR
Huawei - kupować czy unikać?
Piotrek pisze tak:

Po pierwsze: czy rzeczywiście chiński producent inwigiluje
użytkowników swojego sprzętu bardziej niż to czyni konkurencja, są
jakieś realne powody do obaw?

Powiem tak. Wolę kiedy mnie szpiegują kapitaliści niż komuniści.
Dwa nie lubię Chińczyków.

Po drugie: czy wspomniana afera sprzed kilku dni może doprowadzić
do tego, że Huawei po prostu wyniesie się z naszego kraju, co
będzie skutkować tym, że o jakimkolwiek supporcie, aktualizacjach, gwarancjach itp. na ich sprzęt będzie można po prostu zapomnieć?

Raczej nierealne. Poza tym ile masz zamiar go mieć. Po dwóch latach powiesz e stary znudził mi się.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Huawei - kupować czy unikać?