Huawey E160

Data: 2010-02-04 08:34:23
Autor: RadioX
Huawey E160
Witam mam blueconnect i modem E160 czy mogź na nim odpalię starter
Play'a?
Czy ERA stosuje SIMLock? Jak sprawdzię czy jest simlock. Jak go
wy³±czyę.
Rad

Data: 2010-02-04 18:10:33
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Huawey E160
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 4 luty (czwartek),
znalazłem donos TW *RadioX*,
o treści cytowanej poniżej:

Witam mam blueconnect i modem E160 czy mogę na nim odpalić starter
Play'a?
Czy ERA stosuje SIMLock? Jak sprawdzić czy jest simlock. Jak go
wyłączyć.
Rad

1.Wyciągnąć SIM
2.Otworzyć hiperterminal.
3.Nazwać dowolnie połączenie i wybrać dowolną ikonę.
4.W pozycji połącz używając wybrać numer portu swojego modemu.
5.W ustawieniach portu nic nie zmieniać
6.wpisać: AT+CLCK=”PN”,2 i nacisnąć enter.
7.Karta odpowie:+CLCK:0 jeśli nie jest blokowana lub +CLCK:1 jeśli jest.
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2010-02-06 05:44:33