Hucpa HGW z "ratowaniem" Warszawy

Data: 2010-05-23 12:41:17
Autor: Pistacjusz
Hucpa HGW z "ratowaniem" Warszawy
Kilka faktów:
1. cały obszar Warszawy i okolic jest zabezpieczony wałami chroniącymi
przed falą wysokości 10 metrów.
2. Najważniejsze części Warszawy są zabezpieczone przed falą wysokości
12 metrów.
3. Przed Warszawą wszystkie tereny mają celowo wybudowane niższe wały
o maksymalnej ochronie 8 metrów tak aby w przypadku ekstremalnej
powodzi były zalany tereny mniej zurbanizowane.
4. Wały chroniące Warszawę są zaprojektowany w taki sposób aby mogły
skutecznie odpierać wodę przez co najmniej tydzień.
5. Niewielkie zalanie, wycieki przesiąkania, wybijanie wody grubtowej
są rzeczą normalną i niegroźną.

Skąd więc taka histeryczna akcja "obrony" Warszawy?

Odpowiedź jest bardzo prosta.

Ponieważ inne działania rządu są wielkim pasmem katastrof trzeba
nagłośnić i wyeksponować jakiś "sukces'. I do tego Warszawa się
najlepiej nadaje.

Data: 2010-05-23 22:03:47
Autor: Piotr
Dnia Sun, 23 May 2010 12:41:17 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

Skąd więc taka histeryczna akcja "obrony" Warszawy?

No własnie po to. :-)
Bufetowa nawet się przestała golić, zeby wygladać w TVN na zajechaną
kryzysem powodziowym. :-)
Piotr

--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-23 14:05:10
Autor: Hans Kloss
On 23 Maj, 22:03, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

No własnie po to. :-)
Bufetowa nawet się przestała golić, zeby wygladać w TVN na zajechaną

Już raz taką pantomimę oglądałem w 97 w wykonaniu platfonsa
zdrojeskiego. I niestety- co mnie wówczas wprawiło w ogromne
zdumienie- ludzie dali się wtedy na to nabrać! Zamiast padlinę wywieźć
na taczkach i pognać kopniakami pęcznieli z dumy gdy spryciarze w
przekaziorach gratulowali wrocławianom "wspaniałego prezydenta".
Historia się powtarza, tym razem w Warszawie. Ciekawe czy mieszkańcy
największej europejskiej wsi też dadzą się zakląć w capa.
J-23

Data: 2010-05-23 23:14:31
Autor: Tytus

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:693c0b1f-0c57-44fd-a451-d4a3b6469ac5j27g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

Historia się powtarza, tym razem w Warszawie. Ciekawe czy mieszkańcy
największej europejskiej wsi też dadzą się zakląć w capa.
-- -
Calkiem to k***a jest mozliwe. Tu wszyscy WSI24 ogladaja wiec niestety jest mozliwe :/

Data: 2010-05-23 22:41:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-23 21:41, Pistacjusz pisze:

Skąd więc taka histeryczna akcja "obrony" Warszawy?

Po prostu - dobry gospodarz.

Data: 2010-05-23 22:56:04
Autor: Adam

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htc3vh$urn$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-23 21:41, Pistacjusz pisze:

Skąd więc taka histeryczna akcja "obrony" Warszawy?

Po prostu - dobry gospodarz.

Cwany i bezwzględny politykier, żerujący na klęsce żywiołowej.
AC

Data: 2010-05-23 23:05:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-23 22:56, Adam pisze:
[...]

To że się stara ochronić miasto w którym jest gospodarzem? Czy aby nie przesadzasz?

Data: 2010-05-24 09:47:52
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htc5at$3gr$1news.onet.pl...
[...]

Nie staraj sie przekonywać kretyna.

--
stevep

Data: 2010-05-23 23:13:06
Autor: Tytus

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:htc3vh$urn$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-23 21:41, Pistacjusz pisze:

Skąd więc taka histeryczna akcja "obrony" Warszawy?

Wyrasila sie Wroclawia - by ja rozszarpali tutaj...

Data: 2010-05-24 08:51:29
Autor: matusm

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:702e04f5-7f22-4cd9-b242-74ed796f1dd1w3g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Pozdrowienia