Hucpa HGW z "ratowaniem" Warszawy

Data: 2010-05-23 22:03:47
Autor: Piotr
Hucpa HGW z "ratowaniem" Warszawy
Dnia Sun, 23 May 2010 12:41:17 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

Skąd więc taka histeryczna akcja "obrony" Warszawy?

No własnie po to. :-)
Bufetowa nawet się przestała golić, zeby wygladać w TVN na zajechaną
kryzysem powodziowym. :-)
Piotr

--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-23 14:05:10
Autor: Hans Kloss
On 23 Maj, 22:03, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

No własnie po to. :-)
Bufetowa nawet się przestała golić, zeby wygladać w TVN na zajechaną

Już raz taką pantomimę oglądałem w 97 w wykonaniu platfonsa
zdrojeskiego. I niestety- co mnie wówczas wprawiło w ogromne
zdumienie- ludzie dali się wtedy na to nabrać! Zamiast padlinę wywieźć
na taczkach i pognać kopniakami pęcznieli z dumy gdy spryciarze w
przekaziorach gratulowali wrocławianom "wspaniałego prezydenta".
Historia się powtarza, tym razem w Warszawie. Ciekawe czy mieszkańcy
największej europejskiej wsi też dadzą się zakląć w capa.
J-23

Data: 2010-05-23 23:14:31
Autor: Tytus

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:693c0b1f-0c57-44fd-a451-d4a3b6469ac5j27g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

Historia się powtarza, tym razem w Warszawie. Ciekawe czy mieszkańcy
największej europejskiej wsi też dadzą się zakląć w capa.
-- -
Calkiem to k***a jest mozliwe. Tu wszyscy WSI24 ogladaja wiec niestety jest mozliwe :/

Hucpa HGW z "ratowaniem" Warszawy