Hucpa Owsiaka

Data: 2012-07-24 18:49:56
Autor: u2
Hucpa Owsiaka
.... wyglada na to, ze WOSP to jeden wielki lans :

http://www.jakubspiewak.pl/2012/07/24/hucpa-owsiaka/

[...]

Hucpa celebryty

W ostatnim czasie dwukrotnie mia艂em okazj臋 widzie膰 Pana, Panie Jerzy, w
akcji na 偶ywo.

Pierwszy raz mia艂 miejsce 4 czerwca 2011 roku podczas spotkania u
Prezydenta RP z okazji rocznicy wybor贸w 1989 roku. Prezydent Bronis艂aw
Komorowski odznacza艂 w贸wczas wielu spo艂ecznik贸w, w tym i Pana,
odznaczeniami pa艅stwowymi. Gratulowa艂em Panu w贸wczas zas艂u偶onego orderu
i gratuluj臋 jeszcze raz. W imieniu odznaczonych spo艂ecznik贸w
Prezydentowi dzi臋kowa艂a Janina Ochojska, szefowa Polskiej Akcji
Humanitarnej. By艂o to pi臋kne wyst膮pienie, po艂膮czone z od艣piewaniem 鈥100
lat鈥 z okazji urodzin Prezydenta. Pan jednak musia艂 dorwa膰 si臋 do
mikrofonu, zaburzaj膮c program uroczysto艣ci. Nie mia艂 Pan w贸wczas nic do
powiedzenia poza promocj膮 Przystanku Woodstock i niezbyt m膮drym show z
wr臋czaniem Prezydentowi t-shirtu przystankowego w ramach prezentu.
Naprawd臋 wyobra偶a Pan sobie Bronis艂awa Komorowskiego nosz膮cego t-shirt
Przystanku Woodstock? Pana potrzeba lansu i nachalnej promocji nie tyle
w艂asnej dzia艂alno艣ci, co w艂asnej osoby, by艂a dla Pana najwa偶niejsza.

Drugi raz mia艂 miejsce 15 lipca 2012 roku w Lubli艅cu. Przyjecha艂 Pan
w贸wczas na fina艂 7 Przystanku PaT. Obejrza艂 Pan spektakl 鈥淪ekret鈥
wystawiony przez m艂odzie偶. Pi臋kny spektakl o tym, jak doro艣li wp臋dzaj膮
swoje dzieci w wy艣cig szczur贸w, jak wp臋dzaj膮 w uzale偶nienie od
narkotyk贸w, jak potem odrzucaj膮 dzieci i dodatkowo wgniataj膮 w b艂oto
uzale偶nienia. Spektakl o tym, 偶e jest inna droga. Ale Pan go nie
zrozumia艂. Nawet mnie to nie zdziwi艂o, cho膰, przyznaj臋, zasmuci艂o.
Wyszed艂 Pan do tych m艂odych ludzi, podskoczy艂, pomacha艂 r臋koma i co mia艂
im Pan do powiedzenia? 鈥淧rzyjed藕cie na Przystanek Woodstock, kt贸ry ja
robi臋. Przystanek Woodstock jest najlepszy, bo go robi臋, a robi臋 go, bo
jest najlepszy i dlatego przyjed藕cie na Przystanek Woodstock, kt贸ry
robi臋 ja, najlepszy, czyli Jurek Owsiak鈥. Potem zn贸w Pan podskoczy艂,
zamacha艂 r臋kami i pr贸bowa艂 zmy膰 si臋 鈥減o angielsku鈥. Co gorsza, stoj膮c w
kulisach, na艣miewa艂 si臋 Pan z tych 艣wietnych dzieciak贸w. Nie przewidzia艂
Pan zapewne, 偶e kto艣 mo偶e us艂ysze膰, jak kpi Pan w rozmowach ze swoimi
kolegami, z kt贸rymi Pan przyjecha艂.

I Pan o艣miela si臋 kogokolwiek poucza膰, jak walczy膰 o prawa dzieci?

Zarzuca Pan, 偶e ma艂o Rzecznika w telewizji. 艢wiat nie sprowadza si臋 do
bywania w mediach. Nie sprowadza si臋 do nachalnej autopromocji. Ja wiem,
zbli偶a si臋 kolejny Przystanek Woodstock, trzeba sobie doda膰 +100 do
lansu. 鈥淣iewa偶ne, dobrze, czy 藕le, byle nazwiska nie przekr臋cali鈥.

[...]

Data: 2012-07-24 19:51:03
Autor: Aha....
Hucpa Owsiaka
W dniu 2012-07-24 18:49, u2 pisze:
... wyglada na to, ze WOSP to jeden wielki lans :

http://www.jakubspiewak.pl/2012/07/24/hucpa-owsiaka/

[...]

Hucpa celebryty

A kto to w ogole jest ten Celeqrwa bryta ?

Data: 2012-07-24 20:43:51
Autor: Pawel Bartkowiak
Hucpa Owsiaka
W dniu 24.07.2012 18:49, u2 pisze:
[...]

Powiem Ci tylko jedno... moja c贸reczka po porodzie by艂a ratowana na sprz臋cie WOSP i w sumie dzi臋ki temu zosta艂a uratowana. Zreszt膮 ca艂y szpital by艂 w WOSP!

Mam nadziej臋 偶e je偶eli tobie albo tobie podobnym b臋dzie rodzi艂o si臋 dziecko to nie wyrazisz zgody na ratowanie twojego/ich dziecka sprz臋tem zakupionym przez WOSP.

Najlepsze jest to 偶e sprzeciw jego dzia艂aniu tj. WOSP wyra偶aj膮 klechy kt贸rych (oficjalnie) swoich dzieci nie maja! Czyli nie wiedz膮 co to mo偶liwo艣膰 straty dziecka.

Jezeli sprzeciwiasz sie WOSP, to jeszcze raz przeczytaj moje s艂owa, i jezeli nadal b臋dziesz na nie to mam trzy opcje:
- strzelasz 艣lepakami i nigdy nie zaznasz co to ojcostwo, i co prze偶ywaj膮 rodzice gdy co艣 idzie nie tak przy porodzie
- masz doros艂e dzieci i juz nie pamietasz co to porod
- nic do Ciebie nie trafia poza s艂owami KK i Kaczy艅skiego - czyli jeste艣 troch臋 jak "艁ysek z pok艂adu Idy"

A na zakonczenie przytocze Ci s艂owa Kukiza - kt贸ry jak mi si臋 wydaj臋 jest bardziej proPIS niz proPO - kt贸ry powiedzia艂: "w sumie to mam w dupie czy w szpitalu jest WOSP czy w czym艣 innym. Ale id膮c do szpitala, i widz膮c te naklejki i plakaty - pytam si臋: gdzie s膮 kur...a moje podatki?" (cytat z pami臋ci)

--
*RACJA Polskiej Lewicy* ko艂o Wroc艂aw
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-24 22:30:21
Autor: Aha....
Hucpa Owsiaka
  "w sumie to mam w
dupie czy w szpitalu jest WOSP czy w czym艣 innym. Ale id膮c do szpitala,
i widz膮c te naklejki i plakaty - pytam si臋: gdzie s膮 kur...a moje
podatki?" (cytat z pami臋ci)

No wlasnie gdzie ona qrwa sa ?

Data: 2012-07-24 22:47:33
Autor: u2
Hucpa Owsiaka
W dniu 2012-07-24 20:43, Pawel Bartkowiak pisze:
Powiem Ci tylko jedno... moja c髍eczka po porodzie by砤 ratowana na
sprz阠ie WOSP i w sumie dzi阫i temu zosta砤 uratowana. Zreszt ca硑
szpital by w WOSP!

No widzisz, cala t.zw. sluzba zdrowia lezy i kwiczy, a dziala tylko to
WOSP mu podarowalo.

A ja juz pisalem, ze nie mam nic przeciwko zbiorkom charytatywnym, choc
osobiscie juz nie daje ani zlotowki na WOSP od ladnych paru lat.

Hucpa Owsiaka