Hućpa smoleńska

Data: 2017-08-12 07:31:53
Autor: Lord Donate
Hućpa smoleńska
Data: 2017-08-12 03:02:23
Autor: Zenek Kapelinder
Hućpa smoleńska
Trzeba bylo dac zdjecia tlumow oczekujacych pod prokuraura na niejakiego Tuska. Z litosci nie dodal ze polowa robila zaklady czy sam wyjdzie czy go w wiezniarce wywioza. Teraz pizdziak mozesz napisac cos gupiego.

Data: 2017-08-13 08:23:29
Autor: Lord Donate
Hućpa smoleńska
W O  N  !!!

psikutasek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b108f719-9c57-4df7-8bc4-d9a15f4d6a9egooglegroups.com...
Trzeba bylo widzieć tlumy oczekujace pod kotłownią na mnie i wyłupiastą Slub bralim. Polowa kotłowni robila zaklady czy sam wyjde czy mnie z wyłupiastą na taczce wywioza. Teraz moge napisac cos mondrego o kupsztalach, moje ulubione żarcie to jest.

Hućpa smoleńska