Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).

Data: 2012-05-18 13:03:59
Autor: Szymek
Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).

Wrzuciłem do Picasy zdjęcia zrobione w czasie majówki, na ukraińskiej
Huculszczyźnie.
Galeria jest tutaj:
https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/Majowka2012Huculszczyzna

zapraszam,
Szymek

Data: 2012-05-18 23:46:17
Autor: Slawomir Gorniak
On 18 Maj, 22:03, Szymek <szymekkozlow...@gmail.com> wrote:
Wrzuciłem do Picasy zdjęcia zrobione w czasie majówki, na ukraińskiej
Huculszczyźnie.
Galeria jest tutaj:https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/Majowka2012Huculszczyzna

Jaka trasa szliscie? Zdjecia glownie z dolin, b.ladne.. No i ta
pogoda :)

S.

Data: 2012-05-19 03:23:51
Autor: Szymek
Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).

Jaka trasa szliscie?

Kosów-Pisany Kamień-Uścieryki-Samakowa-Marimet-Płaj-Jabłonica-Skupowa-
Zamagura-Słupejka-Bahna-Czarny Groń-Ihrec-przeł. Bukowiec

Zdjecia glownie z dolin, b.ladne..

Dzięki :-)

No i ta pogoda :)

Trochę trzeba było uważać na burze, ale faktycznie było super :-)

Data: 2012-05-19 21:06:47
Autor: Stefan

Użytkownik "Szymek" <szymekkozlowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:53eb9c63-2774-465e-a096-9dbddfb42d49p27g2000vbl.googlegroups.com...

Jaka trasa szliscie?

Kosów-Pisany Kamień-Uścieryki-Samakowa-Marimet-Płaj-Jabłonica-Skupowa-
Zamagura-Słupejka-Bahna-Czarny Groń-Ihrec-przeł. Bukowiec

piękna trasa, piękny kraj.
Mój śp. Ojciec był w Kosowie 1934 na obozie Przysposobienia Wojskowego, ciekawie tam było..
pozdr
Stefan

Data: 2012-05-21 09:07:16
Autor: Olin
Dnia Sat, 19 May 2012 21:06:47 +0200, Stefan napisał(a):

Mój śp. Ojciec był w Kosowie 1934 na obozie Przysposobienia Wojskowego, ciekawie tam było..

Potem pewnie trafił do saperów:
https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/Majowka2012Huculszczyzna#5742007040867433698

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich to robilibyśmy
najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
 przypisywane Władysławowi Gomułce

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-05-21 12:00:28
Autor: Stefan

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:rq93pztf6mqd.okfwyktytvwk$.dlg40tude.net...
[...]

E, nie, do 3 Pułku Strzelców Podhalańskich w Bielsku i z nimi bawił się w turystę Sikorskiego - Kuty, Rumunia, Palestyna, Francja...
pozdr
Stefan

Data: 2012-05-21 12:50:46
Autor: Jacek G.
[...]

Nie od razu zajrzałem do Twojej galerii, (bo czasem człowiek na dzień
dobry się obawia, że znów będzie 500 zdjęć z czego da się obejrzeć z
20 ;) - tym razem nie żałuję - bardzo ciekawe ujęcia, dobre światło i
kolory i fajnie oddany klimat tych rejonów.
Jednym słowem polecam, jeśli ktoś jeszcze nie zajrzał.
--
Jacek G.

Data: 2012-05-22 10:05:18
Autor: Szymek
Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).
Bo czasem człowiek na dzień dobry się obawia, że znów będzie 500 zdjęć z czego da się obejrzeć z
20 ;)

;-)
staram się tak nie robić, selekcja to podstawa :-)

Jednym słowem polecam
 :-)

Data: 2012-05-23 16:17:46
Autor: Paweł Pontek
W dniu 2012-05-21 21:50, Jacek G. pisze:
[...]

Szymek to Sprawdzona Firma. Publikuje swoje zdjęcia od lat - dziwne, że nie zauważyłeś wcześniej ...

PABLO

Data: 2012-05-24 18:33:33
Autor: turpin
Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).
Świetne zdjęcia.

Jak teraz od strony formalno-prawnej, w tym papierzysk które trzeba ze sobą
mieć, wygląda wyjazd na Ukrainę?  I jak to jest w praktyce na granicach, i
drogach (?żarłoczna milicja).  Jeśli masz czas napisałbyś może nieco o
logistycznych realiach takiego wyjazdu (noclegi, żarcie, komunikacja, ludzie
po drodze, itd).

--

Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).