Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).

Data: 2012-05-21 12:50:46
Autor: Jacek G.
Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).
On 18 Maj, 22:03, Szymek <szymekkozlow...@gmail.com> wrote:
Wrzuciłem do Picasy zdjęcia zrobione w czasie majówki, na ukraińskiej
Huculszczyźnie.
Galeria jest tutaj:https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/Majowka2012Huculszczyzna

Nie od razu zajrzałem do Twojej galerii, (bo czasem człowiek na dzień
dobry się obawia, że znów będzie 500 zdjęć z czego da się obejrzeć z
20 ;) - tym razem nie żałuję - bardzo ciekawe ujęcia, dobre światło i
kolory i fajnie oddany klimat tych rejonów.
Jednym słowem polecam, jeśli ktoś jeszcze nie zajrzał.
--
Jacek G.

Data: 2012-05-22 10:05:18
Autor: Szymek
Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).
Bo czasem człowiek na dzień dobry się obawia, że znów będzie 500 zdjęć z czego da się obejrzeć z
20 ;)

;-)
staram się tak nie robić, selekcja to podstawa :-)

Jednym słowem polecam
 :-)

Data: 2012-05-23 16:17:46
Autor: Paweł Pontek
W dniu 2012-05-21 21:50, Jacek G. pisze:
[...]

Szymek to Sprawdzona Firma. Publikuje swoje zdjęcia od lat - dziwne, że nie zauważyłeś wcześniej ...

PABLO

Huculszczyzna (zdjęcia z majówki).