Hugo-Bader: Dlugi film o milosci. Powrot na Broad Peak.

Data: 2014-06-20 12:25:22
Autor: bans
Hugo-Bader: Dlugi film o milosci. Powrot na Broad Peak.
W dniu 2014-06-04 10:48, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

<http://lubimyczytac.pl/ksiazka/206354/dlugi-film-o-milosci-powrot-na-bro
ad-peak>
Ktos czytal?
Jak sie sprawdzil Hugo-Bader w 'literaturze gorskiej'?

Dzięki, Titus, za skierowanie na właściwą grupę ;)

http://kulturaliberalna.pl/2014/06/17/broad-peak-drugim-koncu-liny/

I ja miałem podobne odczucia zaledwie po przeczytaniu fragmentu tej książki - że JHB nie ma pojęcia o czym pisze, ale świetnie potrafi się sprzedać i  okłamać laików.

--
bans

Data: 2014-06-20 17:31:11
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 20 Jun 2014 12:25:22 +0200, bans napisał(a):

[...]

Jak dla mnie ten wywiad wprowadza więcej pytań niż odpowiedzi. Z jednej
strony nie zostawia (J.B.) suchej nitki na książce i autorze, z drugiej
ztrony pisze: "Gdybyśmy wycięli pięć, dziesięć stron, materiał byłby
rzeczywiście godziwy." (książka ma stron ponad trzysta). To ma pojęcie czy
go nie ma? Miałbym też uwierzyć że zabrał go bo nazwał się najlepszym
reporterem w Polsce i jeszcze powiedział po tym że będzie przestrzegał
reguł gry? I tyle?... :) Jakoś mi się Rashomon dziwnie na myśl nasuwa. Pzdr. Tomek

Hugo-Bader: Dlugi film o milosci. Powrot na Broad Peak.