Huindai Accent vs. i20/i30

Data: 2009-10-31 19:04:01
Autor: Piotr C.
Huindai Accent vs. i20/i30
Witam,

Jakie są praktyczne, istotne różnice między Accentem a modelami i20/i30 (Accent to w zasadzie ten sam segment co i20, ale nieważne), poza oczywiście bryłą? Który lepiej kupić? Cenowo są zbliżone.

Wydaje mi się że jest analogia między modelami KIA - sedan Cerato (akurat wycofany z Europy) i Cee'd...

pozdrawiam

Data: 2009-10-31 20:36:19
Autor: Pan Piskorz
Huindai Accent vs. i20/i30
Jakie są praktyczne, istotne różnice między Accentem a modelami i20/i30

accent wielkościowo celuje między typowy segment B (i20) i segment C (i30),
wielkością przypomina lanosa,

spokojnie mogę polecić auta tej marki, od ponad roku użytkuję hyundaia i jestem zachwycony,
jakość wykonania to pierwsza liga jest
P.

Data: 2009-11-01 15:39:51
Autor: Marek P.
Huindai Accent vs. i20/i30

spokojnie mogê poleciæ auta tej marki, od ponad roku u¿ytkujê
hyundaia i jestem zachwycony,
jako¶æ wykonania to pierwsza liga jest

Jakimi samochodami wcze¶niej je¼dzi³e¶ ? Nie negujê jego jalo¶ci ale ¿eby zaraz 1 liga :)
..

Huindai Accent vs. i20/i30