Huindai Accent vs. i20/i30

Data: 2009-10-31 20:36:19
Autor: Pan Piskorz
Huindai Accent vs. i20/i30
Jakie są praktyczne, istotne różnice między Accentem a modelami i20/i30

accent wielkościowo celuje między typowy segment B (i20) i segment C (i30),
wielkością przypomina lanosa,

spokojnie mogę polecić auta tej marki, od ponad roku użytkuję hyundaia i jestem zachwycony,
jakość wykonania to pierwsza liga jest
P.

Data: 2009-11-01 15:39:51
Autor: Marek P.
Huindai Accent vs. i20/i30

spokojnie mogę polecić auta tej marki, od ponad roku użytkuję
hyundaia i jestem zachwycony,
jakość wykonania to pierwsza liga jest

Jakimi samochodami wcześniej jeździłeś ? Nie neguję jego jalości ale żeby zaraz 1 liga :)
..

Huindai Accent vs. i20/i30