Hujz hu?

Data: 2011-04-20 11:08:53
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
Zennuś, cycek, bombelek, lorn, pluto, stefanio,  który z was jest
który(a) na tym filmie?
http://www.youtube.com/watch?v=RVXvebRm0xA
Jest zupełnie pewne ze w nim występujecie- młodzi(de)
wykształceni(one)  i tak dalej, więc wszystko pasuje. Ujawnijcie się,
wyjdźcie z ukrycia- może czeka was wielka kariera? Widzę na tym filmie
kilka talentów czystej wody i mam całkiem niezłe możliwości pokazania
ich szerokiej publiczności....
J-23

Data: 2011-04-20 20:49:16
Autor: u2
Hujz hu?
W dniu 2011-04-20 20:08, Hans Kloss pisze:
[...]

"To są całe cygaństwa"

Ale pokurwieniec się odezwał. :)

Data: 2011-04-20 21:08:56
Autor: Zennon
Hujz hu?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7ee61b2-f49b-4eb5-82f4-4a7d2949f282v16g2000vbq.googlegroups.com...
Zennuś, cycek, bombelek, lorn, pluto, stefanio,  który z was jest
który(a) na tym filmie?
http://www.youtube.com/watch?v=RVXvebRm0xA

O! Użycie szerokokątnego obiektywu, przy portrecie, to objaw totalnej niekompetencji chłopców z "Niezależna.TV", czy manipulacja medialna ?

Zennon

Data: 2011-04-20 12:27:39
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
On 20 Kwi, 21:08, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

O! U ycie szerokok tnego obiektywu, przy portrecie, to objaw totalnej
niekompetencji ch opc w z "Niezale na.TV", czy manipulacja medialna ?
 Zauważ jeszzce jak bardzo nieprofesjonalnie trzymają mikrofon- i
bezczelnie filmują grubasa  z "żabiej perspektywy"
POLICJE wołać!! " Jak to dlaczego pisory? bo nie nasi!" "pana
Sakiewicza nie szanuję ale GP w ręku nigdy nie miałam"
Ok, a teraz ad rem: W której minucie i sekundzie filmu występujesz
zennuś? Nie wstydź się, tu sami swoi ;)
 Nie dalej jak wczoraj opiewałeś przecież tę demonstrację w sposób
niedwuznacznie wskazujący za głębokie znawstwo tematyki ;)
J-23
PS. Nową dyscyplinę sportową krakusy wymyśliły- filmowanie
platfonskich demonstracji. To jest dopiero hardkor i extremalna
jazda ;)

Data: 2011-04-20 21:32:58
Autor: Zennon
Hujz hu?

Address.invalid> wrote:

[...]

Szeroki obiektyw, to albo glupota kamerzysty albo manipulacja. Trzeciego wyjścia nie ma. Ale znając Pisiorów, to jednak zwykła szczera głupota i niekompetencja.

Zennon

Data: 2011-04-20 12:47:42
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
On 20 Kwi, 21:32, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Szeroki obiektyw,
Tak wiem, nasycenie kolorów też do dupy a kadrować to się chyba uczyli
u stróża nocnego.
Wracajmy jednak do naszych baranów:
Stawiam żeś młody a więc 0:51. A może jednak wykształcony z 2:01 albo
z wielkomiejskim sznytem 3:05? Dalej, niech cię zobaczą, nie wstydź
sie zennus i przestań przestępować z nogi na nogę jak przedszkolak ;)
J-23

Data: 2011-04-20 19:59:07
Autor: obserwator
Hujz hu?
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Stawiam żeś młody **********************************************************************

jesli chodzi o rozwój intelektualny, to nawet bardzo mlody.

Zennek to prawdopodobnie ten najtezszy.  Wniosl zastrzezenia, bo zennek w rzeczywistosci jest szczuplejszy. Zreszta zennon to fotograf:)...ba....

Data: 2011-04-20 21:50:20
Autor: Zennon
Hujz hu?

Address.invalid> wrote:

[...]

Czyli usiłujecie tą nędzną podróbką telewizji zdobywać serca i umysły polaków? Cieńcy jesteście jak dupa węża. Do nauki się brać, a nie za manipulowanie rzędem dusz.

Zennon

Data: 2011-04-20 13:21:11
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
On 20 Kwi, 21:50, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

 Do nauki si bra , a nie za
manipulowanie rz dem dusz.
 Zenek przecież tam nie ma żadnej manipulacji. Toż to istna Prawda
Czasu- Prawda Ekranu! Być może  siermiężna i toporna, ale jednak
autentyczna relacja z samego oka cyklonu! Tam wtedy się działy wielkie
rzeczy , na tych ludzi, na was,  powinny być zwrócone oczy milionów- i
co? Tyko jacyś partacze z "niezależnej" uwiecznili te wiekopomne
chwile. Można na to wybrzydzać ale....darowanemu koniowi itede.
Ale wróćmy do meritum: czyżby ten z 2:47? Z wielkiego miasta nie jest
na pewno (ta bródka nieco..ehm...wieśniacka) ale młody j i chyba
wykształcony bo grasejuje niczem hajka walc albo nawet i sam
tuskodonek. Zgadłem?
Btw. po jaką cholerę robiliście tę manifestacje razem z Krajową Partią
Emerytów i Rencistów, musicie w ten sposób łatać braki kadrowe ? Nie
znajdzie się w całym krakówku pół stówaka  MWZWM zdolnych ofiarować
Partyi dwie godziny swojego cennego żywota? Nie wierzę...
J-23

Data: 2011-04-20 23:20:37
Autor: Zennon
Hujz hu?

Address.invalid> wrote:

[...]

Niekompetentne patałachy, beztalencia, nieudacznicy nie potrafią pożądnie nagrać tzw. "setki". Jakbyście tak ślub zrobili, toby Wam pan młody mordę obił, za takie filmowanie.

Zennon

Data: 2011-04-20 21:28:54
Autor: obserwator
Hujz hu?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Niekompetentne patałachy, beztalencia, nieudacznicy nie potrafią pożądnie nagrać tzw. "setki". Jakbyście tak ślub zrobili, toby Wam pan młody mordę obił, za takie filmowanie.

no to kurna na co czekasz? Pomoz im. Mozesz byc np. korespondentem z Krakowa,
dla tej tworzonej nowej TV.

Do tych TV czy gazet postubeckich, cie holota nie dopusci.

Robisz dobre zdjecia, wiec sprobuj z tymi co dopiero zaczynaja.

Data: 2011-04-20 21:54:49
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Niekompetentne patałachy, beztalencia, nieudacznicy nie potrafią pożądnie
 Oj żennuś, oni filmują mniej więcej tak samo  "pożądnie"  jak ty
przestrzegasz zasad ortografii języka polskiego.
Ale wracając do koalicji peło- geriatrycy: czy oddelegowanie na anty-kaczą
manifestację wyłącznie osób upośledzonych psychicznie było celowym manewrem
obu partii? I co chcieliście w ten sposób przekazać społeczeństwu?
J-23

Data: 2011-04-20 20:02:54
Autor: obserwator
Hujz hu?
[...]

 tak sie zaczyna tworzyc prywatna telewizje w normalnych panstwach.

Gdyby ukradli pierwszy milion, tak jak ta banda z WSI, toby mieli juz duze
studio i super sprzet.

Niestety, na zlodziejstwie dlugo nie da sie prosperowac, wiec ITI ma w tej
chwili powazne problemy finansowe:))

Data: 2011-04-20 22:12:29
Autor: Zennon
Hujz hu?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ione5e$rbg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Założenie szerokiego kąta do kamerki właśnie oznacza, że mieli o parę stówek za dużo.

Zennon

Data: 2011-04-20 20:26:48
Autor: obserwator
Hujz hu?
> [...]

> studio i super sprzet.

Założenie szerokiego kąta do kamerki właśnie oznacza, że mieli o parę stówek za dużo.
 moze nie mieli innej, bo sa na dorobku. Odnioslem sie glownie do twoich zarzutow, ze to nedzna podrobka TV.

Jak sie zaczyna cos uczciwie robic, to trudno dorownac zlodziejom z ITI.

Data: 2011-04-20 23:18:03
Autor: Zennon
Hujz hu?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ionfi8$31p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

za dużo.

moze nie mieli innej, bo sa na dorobku. Odnioslem sie glownie do twoich

Tia. Szeroki obiektyw w standardowym zestawie przy zakupie kamerki. Powiedz to na pl.rec.videokamera.

Zennon

Data: 2011-04-20 14:21:22
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
On 20 Kwi, 23:18, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Tia. Szeroki obiektyw
Obiektyw obiektywem ale.. napisz zennus, czy ta koalicja z Krajową
Partią Emerytów i Rencistów to jest tylko  lokalna czy macie zamiar
iść razem do wyborów parlamentarnych?
J-23

Data: 2011-04-20 21:24:05
Autor: obserwator
Hujz hu?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Tia. Szeroki obiektyw w standardowym zestawie przy zakupie kamerki. Powiedz to na pl.rec.videokamera.

pokaz lepiej twoje zdjecia. Wiem, ze jestes dobry.

Data: 2011-04-20 22:15:58
Autor: u2
Hujz hu?
W dniu 2011-04-20 22:12, Zennon pisze:
Założenie szerokiego kąta do kamerki właśnie oznacza, że mieli o parę
stówek za dużo.

Wiesz to po sobie sowiecka mendo ? :)

Data: 2011-04-20 21:55:02
Autor: u2
Hujz hu?
W dniu 2011-04-20 21:50, Zennon pisze:
Czyli usiłujecie tą nędzną podróbką telewizji zdobywać serca i umysły
polaków? Cieńcy jesteście jak dupa węża. Do nauki się brać, a nie za
manipulowanie rzędem dusz.

Polacy pisze się z wielkiej litery, sowiecki fagasie.

Data: 2011-04-20 22:01:37
Autor: Zennon
Hujz hu?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4daf3a19$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to Twój jedyny sukces od jakiegoś miesiąca. Faktycznie "Polaków" pisze się z dużej litery.

Zennon

Data: 2011-04-20 20:05:10
Autor: obserwator
Hujz hu?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
> Polacy pisze się z wielkiej litery, sowiecki fagasie.

No to Twój jedyny sukces od jakiegoś miesiąca. Faktycznie "Polaków" pisze się z dużej litery.

 zennon i bez cudzyslowia ! Ty chyba jeszcze nie jestes chrabia bul bubr?

Data: 2011-04-20 22:06:18
Autor: u2
Hujz hu?
W dniu 2011-04-20 22:01, Zennon pisze:
No to Twój jedyny sukces od jakiegoś miesiąca. Faktycznie "Polaków"
pisze się z dużej litery.

No widzisz sowiecki fagasie :)

Data: 2011-04-20 21:37:43
Autor: u2
Hujz hu?
W dniu 2011-04-20 21:32, Zennon pisze:
Szeroki obiektyw, to albo glupota kamerzysty albo manipulacja. Trzeciego
wyjścia nie ma. Ale znając Pisiorów, to jednak zwykła szczera głupota i
niekompetencja.

Te zenek, od kiedy znasz się na szerokokoątnych obiektywach ? w
RAZWIEDCE RABOTAŁ  :)

Data: 2011-04-20 21:16:40
Autor: u2
Hujz hu?
W dniu 2011-04-20 21:08, Zennon pisze:
O! Użycie szerokokątnego obiektywu, przy portrecie, to objaw totalnej
niekompetencji chłopców z "Niezależna.TV", czy manipulacja medialna ?

Tylko to zauwazyles debilu ? :)

Data: 2011-04-20 23:45:25
Autor: wekon
Hujz hu?
"Zennon"  wrote in message news:201104201909.UTC.ionb21$3c3$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ty się ciesz zenek, że ten szeroki kąt was więcej z daleka nie obserwował, bo wtedy porównując to nawet nasze wiejskie procesje to by były pochody pierwszomajowe

wekon

Data: 2011-04-21 17:33:43
Autor: (.heÂŽsk.)
Hujz hu?

 http://www.wiocha.pl/2142

 http://www.wiocha.pl/2175

 ktory z nich to hans ? ;o))))

Data: 2011-04-21 15:42:59
Autor: Hans Kloss
Hujz hu?
On 21 Kwi, 17:33, "(.he(R)sk.)" <tylko.bigbred...@interia.pl> wrote:

 ktory z nich to hans ? ;o))))
 Zapewne żaden ale a to tu:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
w 26 sekundzie  pojawia się śmieć hjenio skalicośtam i oddaje się
swojemu ulubionemu zajęciu.
J-23

Hujz hu?