Hulajnoga elektryczna - wrażenia

Data: 2019-04-03 11:47:09
Autor: andrzej.ozieblo
Hulajnoga elektryczna - wrażenia
To był chyba ten xiaomi m365. Sprawdzę. Zbrochaty, masz rację. Moja kulpa. Trza było iść w to. Choć te dwa lata temu hulajnogi elektryczne były droższe i mniej dopracowane. Dla mnie odpada jako rozwiązanie, z różnych powodów. M.in. dlatego, że rower, nawet ten miejski, to dla mnie nie tylko środek transportu. także okazja do rozruszania serca i poprawy przepływu płynów w organizmie. :) Ale dla córki, gdy wróci do pracy, kto wie.

Trochę martwi długi czas ładowania, ale jeszcze bardziej to, że nie da się tym pojechać normalnie, jak tradycyjna hulajnogą, po wyładowaniu baterii.

Ale ogólnie rzecz biorąc, jestem tym bardzo pozytywnie zaskoczony..

Data: 2019-04-04 18:36:15
Autor: z
W dniu 2019-04-03 o 20:47, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
dlatego, że rower, nawet ten miejski, to dla mnie nie tylko środek transportu. także okazja do rozruszania serca i poprawy przepływu płynów w organizmie.

Bo to nie ma być zamiast ale oprócz. Często odcinek do pracy jest za długi aby się nie spocić jak mysz i pracować jak biały człowiek ;-) dobrze i wydajnie ;-)

Data: 2019-04-04 23:03:50
Autor: 2late
On 04/04/2019 05:36 PM, z wrote:
[...]

Czesto tez, poza dojazdem do pracy, jest malo okazji zeby sie rozruszac, zwlaszcza zima.

Hulajnoga elektryczna - wrażenia