Hulajnogi elektryczne

Data: 2019-06-09 22:41:13
Autor: Animka
Hulajnogi elektryczne
Przepisy dla hulajnóg elektrycznych: Będą traktowane jak rowery i będą miały ograniczenia prędkości,.https://www.gazetaprawna.pl

--
animka

Data: 2019-06-10 13:12:34
Autor: ń
Hulajnogi elektryczne
Idź spać Animko, późno już.

-- -- -

Data: 2019-06-12 08:15:56
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Hulajnogi elektryczne
W dniu 2019-06-09 o 22:41, Animka pisze:
Przepisy dla hulajnóg elektrycznych: Będą traktowane jak rowery i będą
miały ograniczenia prędkości,.https://www.gazetaprawna.pl

Przepis będzie martwy.
Czy ktoś zna statystyki ile mandatów wystawiono z art. 97 kodeksu
wykroczeń w związku z naruszeniem zakazu jazdy pojazdem niesilnikowym
wzdłuż po chodniku ?
W taryfikatorze jest to punkt 78:
art. 90 lub art. 97 k.w.
Jazda wzdłuż po chodniku lub przejściu dla
pieszych innym pojazdem niż pojazd silnikowy
art. 26 ust. 3 pkt 3 prdo
100 zł

Czy ktoś ogląda TVN Turbo "Uwaga pirat" ?
Czy ktoś jest w stanie wskazać numer odcinka "serialu" w którym piratem
był rowerzysta ? bo ja tylko 2 razy trafiłem na ukaranie pieszego.

--
Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

Data: 2019-06-12 20:10:11
Autor: ń
Hulajnogi elektryczne
Data: 2019-06-12 20:37:18
Autor: u2
Hulajnogi elektryczne
W dniu 12.06.2019 o 20:10, ń pisze:
Electric scooter rider killed in Paris:
https://edition.cnn.com/2019/06/11/europe/electric-scooter-killed-paris-scli-intl/index.html

ja widuję ostatnio bardzo młode osoby jeżdżące takimi pojazdami po chodniku, nie stwarzają zagrożenia, ale podejrzewam, że ich rodzice nie mają za dużo wyobrazni, że kupują im takie zabawki.

--
I love love

Data: 2019-06-13 04:16:21
Autor: Dawid Rutkowski
Hulajnogi elektryczne
W dniu środa, 12 czerwca 2019 20:37:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> https://edition.cnn.com/2019/06/11/europe/electric-scooter-killed-paris-scli-intl/index.html > ja widuję ostatnio bardzo młode osoby jeżdżące takimi pojazdami po chodniku, nie stwarzają zagrożenia, ale podejrzewam, że ich rodzice nie mają za dużo wyobrazni, że kupują im takie zabawki.

Ja widziałem ostatnio matkę z tak na oko 3-latkiem na jezdni.

Data: 2019-06-12 10:21:05
Autor: Queequeg
Hulajnogi elektryczne
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> wrote:

Przepisy dla hulajnóg elektrycznych: Będą traktowane jak rowery i będą miały ograniczenia prędkości,.https://www.gazetaprawna.pl

Przecież i tak mają ograniczenia prędkości.

Czyli co, już się nie da jechać hulajnogą po dwóch piwach, bo zabiorą prawko i do pierdla wsadzą?

Data: 2019-06-12 15:29:56
Autor: u2
Hulajnogi elektryczne
W dniu 12.06.2019 o 12:21, Queer pisze:
[...]

podjedz taką hulaj-nogą po dwóch pifkach do komisariatu i obaczym czy ciebie zamkną:)
--
I love love

Data: 2019-06-13 21:59:15
Autor: Zbynek Ltd.
Hulajnogi elektryczne
Queequeg napisał(a) :
[...]

Ba, za jazdę koniem po pijaku też zabierają prawko. Tylko nie wiem czy koniowi, czy jeźdźcowi ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-06-14 00:52:56
Autor: Animka
Hulajnogi elektryczne
W dniu 2019-06-13 o 21:59, Zbynek Ltd. pisze:
Queequeg napisał(a) :
[...]

To przwko to chyba lejce...albo zabór konia.

--
animka

Data: 2019-06-14 20:06:33
Autor: ń
Hulajnogi elektryczne
A któremu każą dmuchać?

-- -- -
nie wiem czy koniowi, czy jeźdźcowi

Data: 2019-06-14 00:51:26
Autor: Animka
Hulajnogi elektryczne
W dniu 2019-06-12 o 12:21, Queequeg pisze:
[...]

Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.

Ja marzeo takim małym motorku na trzech
  kołkach z miękkim siedzeniem. Problem tylko w tym, że złodzieje mogą szybko ukraść.

--
animka

Data: 2019-06-15 00:49:55
Autor: Queequeg
Hulajnogi elektryczne
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> wrote:

Czyli co, już się nie da jechać hulajnogą po dwóch piwach, bo zabiorą
prawko i do pierdla wsadzą?

Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.

Do roweru też nie, a chyba zabierają za jazdę po alkoholu.

Ja marzeo takim małym motorku na trzech kołkach z miękkim siedzeniem. Problem tylko w tym, że złodzieje mogą szybko ukraść.

Złodzieje wszystko mogą ukraść :( Kwestia tego, ile chcesz wydać, żeby się przed tym zabezpieczyć (do wyboru: alarmy, blokady na koła, trackery GPS, czy chociażby odpowiednie ubezpieczenie).

Data: 2019-06-24 02:41:44
Autor: Animka
Hulajnogi elektryczne
W dniu 2019-06-15 o 02:49, Queequeg pisze:
Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.
Do roweru też nie, a chyba zabierają za jazdę po alkoholu.

Skoro nie ma prawka to co mają zabrać?

--
animka

Data: 2019-06-24 06:04:01
Autor: Wiesiaczek
Hulajnogi elektryczne
W dniu 24.06.2019 o 02:41, Animka pisze:
W dniu 2019-06-15 o 02:49, Queequeg pisze:
Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.
Do roweru też nie, a chyba zabierają za jazdę po alkoholu.

Skoro nie ma prawka to co mają zabrać?

Taka duża a głupio pyta.
Zabranie prawka to taki potoczny zwrot. W rzeczywistości oznacza on zakaz prowadzenie pojazdów mechanicznych.
Niczego nie zabierają, zakazują :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-06-24 12:23:01
Autor: Animka
Hulajnogi elektryczne
W dniu 2019-06-24 o 06:04, Wiesiaczek pisze:
[...]

O, nareszcie jakiś konkret.

--
animka

Data: 2019-06-27 17:12:50
Autor: Queequeg
Hulajnogi elektryczne
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> wrote:

Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.
Do roweru też nie, a chyba zabierają za jazdę po alkoholu.

Skoro nie ma prawka to co mają zabrać?

Nie jest powiedziane, że nie ma prawka, tylko że nie jest potrzebne na ten konkretny pojazd.

Jak zejdziesz z roweru lub hulajnogi to możesz przecież wsiąść w samochód.

Data: 2019-06-27 23:04:01
Autor: Animka
Hulajnogi elektryczne
W dniu 2019-06-27 o 19:12, Queequeg pisze:
[...]

A jak zsiądę z sanek, czy z kunia?

Data: 2019-07-03 13:10:29
Autor: Queequeg
Hulajnogi elektryczne
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> wrote:

Jak zejdziesz z roweru lub hulajnogi to możesz przecież wsiąść w samochód.

A jak zsiądę z sanek, czy z kunia?

To też.

Hulajnogi elektryczne