Hulajnogi spalinowe

Data: 2010-02-09 20:41:47
Autor: robertcb
Hulajnogi spalinowe
Witam.
Jakie gabaryty mają takie hulajnogi po złożeniu i ile ważą?
Na zdjeciach wygląda to to na bardzo małe.
Da radę to zmieścić do ogromnego plecaka 120l + 15l komin? (wysokośc: 101 szerokośc: 45 grububość: 30)?

Interesuje mnie to pod tym kątem, gdyż roweru nie można przewieźć w PKS i busach, a taka hulajnoga gdyby ją upchać do plecaka - dało by radę i była by dobra na wakacje.

Data: 2010-02-10 09:20:50
Autor: Agent 0700
Hulajnogi spalinowe
Interesuje mnie to pod tym kątem, gdyż roweru nie można przewieźć w PKS i
busach, a taka hulajnoga gdyby ją upchać do plecaka - dało by radę i była by
dobra na wakacje.

Na chińskiej daleko nie zajedziesz :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-02-10 15:23:48
Autor: robertcb
Hulajnogi spalinowe
> [...]
> busach, a taka hulajnoga gdyby ją upchać do plecaka - dało by radę i była > by

A tylko chińskie są dostępne na polskim rynku?

Data: 2010-02-11 15:55:34
Autor: Kefir
Hulajnogi spalinowe

"Agent 0700" <komar69@wp.pl> wrote in message news:hktq95$s2b$1inews.gazeta.pl...
[...]