Hulajnogi to malo teraz zostawiaja skutery

Data: 2019-03-20 22:36:06
Autor: ń
Hulajnogi to malo teraz zostawiaja skutery
Pisałem o zalewie stojących w mojej okolicy w przedziwnych miejscach jak środek chodnika hulajnóg.
No to wczoraj nadziałem się na stojący skuter z firmy el-cośtam.
Na wąskiej gruntowej ścieżce, właściwie nie dało się ominąć, już przymierzałem się do celnego zwalającego kopniaka, no ale cóż skuter winien że miał durnego jeźdźca?
BTW moim zdaniem to skutki awansu cywilizacyjnego wsiochów do miasta, słoictwo nie służy stolicy - worki ze śmieciami i buty zostawiają na wycieraczkach mieszkań, samochody parkują na trawie bo wolnego betonu obok im "szkoda" (to ciekawe zjawisko kulturowo-socjologiczne, ociec i dziad furmanki przecież zostawiali na trawie, której mieli aż nadto).

Hulajnogi to malo teraz zostawiaja skutery