Humor na wesoło

Data: 2012-11-03 22:20:48
Autor: Deflegmator
Humor na wesoło
Czy to, kurwa, możliwe? :D

http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm

--
Deflegmator

Data: 2012-11-03 23:24:58
Autor: jerzu
Humor na weso³o
On Sat, 3 Nov 2012 22:20:48 +0000 (UTC), "Deflegmator"
<walhallSP@Mwp.pl> wrote:

Czy to, kurwa, mo¿liwe? :D

http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm

Tak, mo¿liwe.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-03 23:27:59
Autor: Cavallino
Humor na wesoło

Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k745c0$m0t$1@node1.news.atman.pl...
Czy to, kurwa, możliwe? :D

http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm

-- Deflegmator

Jak nie stać Cię, żeby napisać o co chodzi, to daruj sobie wrzucanie bezwartościowych śmieci na grupę.
Gołymi linkami to możesz szpanować na forum onetu.

Data: 2012-11-03 22:34:27
Autor: Deflegmator
Humor na wesoło
Cavallino wrote:

> [...]
> Czy to, kurwa, możliwe? :D

Jak nie stać Cię, żeby napisać o co chodzi, to daruj sobie

Po pierwsze: po co ta agresja? :)

Po drugie (skoroś nieklikaty): chodzi o połączenie znaków B-9 i
T-22. Åšmieszne, bo w praktyce oznaczajÄ…ce przyzwolenie chyba na ruch
riksz. Niezłe kuriozum. :)

--
Deflegmator

Data: 2012-11-04 08:22:25
Autor: Shrek
Humor na wesoło
On 2012-11-03 23:34, Deflegmator wrote:

Po drugie (skoroś nieklikaty): chodzi o połączenie znaków B-9 i
T-22. Åšmieszne, bo w praktyce oznaczajÄ…ce przyzwolenie chyba na ruch
riksz. Niezłe kuriozum. :)

IMHO zakaz riksz, a wolno rowerem;)

Shrek.

Data: 2012-11-04 11:43:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
Humor na wesoło

On 2012-11-03 23:34, Deflegmator wrote:

Po drugie (skoroś nieklikaty): chodzi o połączenie znaków B-9 i
T-22. Åšmieszne, bo w praktyce oznaczajÄ…ce przyzwolenie chyba na ruch
riksz. Niezłe kuriozum. :)

IMHO zakaz riksz, a wolno rowerem;)

dokładnie.

Wolno wjeżdzać tylko rowerom jednośladowym, czy jakby je nazwać.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-11-04 13:12:02
Autor: Kazimierz Uromski
Humor na wesoło

On 2012-11-03 23:34, Deflegmator wrote:

[...]

W międzyczasie z PoRD zniknął podział na rowery jedno- i wielośladowe.
Jest rower (do 0,9m) i wózek rowerowy (>0,9m).
Rozporządzenie tego jeszcze nie zauważyło i B-9 dotyczy rowerów, T-22 rowerów jednośladowych. Wniosek?
B-9 + T-22 zabrania ruchu rowerom wielośladowym, pozwala rowerom jednośladowym i wózkom rowerowym.
Rowerzystom z przyczepkami sugeruję dokupienie takiej pomarańczowej chorągiewki wystającej z boku by rower przekwalifikować na wózek rowerowy (-;

Data: 2012-11-04 21:31:55
Autor: R2r
Humor na wesoło
W dniu 2012-11-04 08:22, Shrek pisze:
On 2012-11-03 23:34, Deflegmator wrote:

[...]

Nie... Przecież widać, że nie dotyczy rowerów z prostymi kierownicami. :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-11-04 22:38:02
Autor: RedLite
Humor na wesoło
W dniu 2012-11-04 21:31, R2r pisze:

IMHO zakaz riksz, a wolno rowerem;)

Nie... Przecież widać, że nie dotyczy rowerów z prostymi kierownicami. :-D

Idąc tym tropem, normalnym rowerzystom wolno można wjechać za znak, lecz nie pedałom. ;-D

--

RedLite

Data: 2012-11-03 23:29:15
Autor: Lewis
Humor na weso³o
W dniu 2012-11-03 23:20, Deflegmator pisze:
Czy to, kurwa, mo¿liwe? :D

Masz prawko?

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-11-03 22:36:54
Autor: Deflegmator
Humor na weso³o
Lewis wrote:

W dniu 2012-11-03 23:20, Deflegmator pisze:
> Czy to, kurwa, mo¿liwe? :D

Masz prawko?

Mam od szesnastu lat. Ale czego¶ tak nieoczywistego jeszcze nie
widzia³em.

--
Deflegmator

Data: 2012-11-03 23:38:31
Autor: Lewis
Humor na weso³o
W dniu 2012-11-03 23:36, Deflegmator pisze:
Lewis wrote:

W dniu 2012-11-03 23:20, Deflegmator pisze:
Czy to, kurwa, mo¿liwe? :D

Masz prawko?

Mam od szesnastu lat. Ale czego¶ tak nieoczywistego jeszcze nie
widzia³em.

To por zapoznaæ siê z przepisami albo prawko zamkn±æ w sejfie.

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-11-03 22:44:05
Autor: Deflegmator
Humor na weso³o
Lewis wrote:

> widzia³em.
> To por zapoznaæ siê z przepisami albo prawko zamkn±æ w sejfie.

Pora by by³a raczej przemy¶leæ troszkê oznakowanie na drogach. Bo to
co¶ wygl±da co najmniej debilnie. A co do mnie - w³a¶nie siê czego¶
nauczy³em. :) Dobrze, ¿e nie je¿d¿ê rowerem.

--
Deflegmator

Data: 2012-11-03 23:46:33
Autor: Lewis
Humor na weso³o
W dniu 2012-11-03 23:44, Deflegmator pisze:

Pora by by³a raczej przemy¶leæ troszkê oznakowanie na drogach. Bo to
co¶ wygl±da co najmniej debilnie. A co do mnie - w³a¶nie siê czego¶
nauczy³em. :) Dobrze, ¿e nie je¿d¿ê rowerem.

Owszem mo¿na by by³o na dobr± sprawê postawiæ znak B-11 i by by³o mniej kuriozalnie aczkolwiek obie kombinacje s± poprawne.

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-11-04 11:46:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
Humor na weso³o

U¿ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k746se$moj$2node1.news.atman.pl...
[...]

tylko we¼ pod uwage, ¿e kto¶ kto je¼dzi rowerem nie musi posiadaæ prawa jazdy, ba - nie musi w ogole posiadaæ jakichkolwiek uprawnieñ do kierowania jakimikolwiek pojazdami, wystarczy, ze ma 18 lat.
Tego rodzaju oznakowanie jak widoczne pod linkiem powoduje tylko i wy³±cznie u¶miech na twarzy i jest klasyfikowane jako "b³±d" ...

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-11-04 12:22:16
Autor: Myjk
Humor na weso³o
Sun, 4 Nov 2012 11:46:01 +0100, Kuba (aka cita)
tylko weź pod uwage, że ktoś kto jeździ rowerem nie musi posiadać prawa jazdy, ba - nie musi w ogole posiadać jakichkolwiek uprawnień do kierowania jakimikolwiek pojazdami, wystarczy, ze ma 18 lat.

Nie musi, ale może. Taki klucz do zagadki. Każdy zdrowo myślący rodzic uczy
dziecko zasad poruszania się przy i na drogach. Także znaków drogowych i
ich znaczenia, właśnie pod samodzielną jazdę na rowerze.

Człowiek (a może tylko Polak) to taki dziwny zwierz, że podporządkowuje się
zasadom dopiero jak mu nakażą pod groźbą kary czy więzienia. Żeby samemu,
to nie, bo po co...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-11-04 21:35:50
Autor: R2r
Humor na wesoło
W dniu 2012-11-04 12:22, Myjk pisze:
[...] Każdy zdrowo myślący rodzic uczy
dziecko zasad poruszania się przy i na drogach. Także znaków drogowych i
ich znaczenia, właśnie pod samodzielną jazdę na rowerze.
Zwłaszcza, że sam niejednokrotnie ich nie zna... ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-11-04 14:10:25
Autor: Jacek Politowski
Humor na wesoło
In article <k75h1f$n71$1@usenet.news.interia.pl>
Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

tylko we¼ pod uwage, ¿e kto¶ kto je¼dzi rowerem nie musi posiadaæ prawa jazdy

Co wcale nie zwalnia go z obowi±zku przestrzegania przepisów...

--
Jacek Politowski

Data: 2012-11-04 18:45:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
Humor na weso³o

U¿ytkownik "Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnk9ctqh.5te.sorrynie.istnieje...
[...]

owszem - ale na zdrowy rozum - przepisy powinny byæ logiczne i przejrzyste. Powinny byæ intuicyjne, przynajmniej je¶li chodzi o rozpoznawalno¶æ prostych znaków...

A jaka tu intuicyjno¶æ, gdzie ten sam symbol tylko w innej ramce oznacza zupe³nie co innego?

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-11-05 13:11:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Humor na weso³o
On Sat, 3 Nov 2012, Deflegmator wrote:

Mam od szesnastu lat. Ale czego¶ tak nieoczywistego jeszcze nie
widzia³em.

  Te "nieoczywisto¶ci" wynikaj± do¶æ czêsto z luk w przepisach.
  Nie tyle "niedopowiedzeñ", co (braku) regulacji wprost.
  Niemcy maj± np. znak "wolno jechaæ rowerem", a w .pl te¿ trzeba
kombinowaæ z zestawami typu "zakazu ruchu"+"nie dotyczy rowerów"
(nie, C-13 to jest inny znak ni¿ B-1 + T22, jak kto¶ mia³by
chêæ wyskoczyæ z takim konceptem).

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-07 20:24:35
Autor: Kazimierz Uromski
Humor na weso³o
[...]

Inny element zaci±gniêty z Niemiec, obecny w Krakowie: C-16+T-22 tj. chodnik z dopuszczonym ruchem rowerowym = nieobowi±zkowy ci±g pieszo-rowerowy.

Data: 2012-11-03 23:39:07
Autor: Robert Wañkowski
Humor na weso³o
Data: 2012-11-04 12:09:36
Autor: Marcin Jan
Humor na wesoło
W dniu 2012-11-03 23:20, Deflegmator pisze:
Czy to, kurwa, możliwe? :D

http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm

żeby dobić: kiedyś pisało się w temacie "piątkowo"

pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-11-04 16:48:22
Autor: Deflegmator
Humor na wesoło
Marcin Jan wrote:

W dniu 2012-11-03 23:20, Deflegmator pisze:
> Czy to, kurwa, możliwe? :D
> żeby dobić: kiedyś pisało się w temacie "piątkowo"

E tam dobić od razu, errare humanum est, a gdybym się mentalnie na
głupie wpadki i następujące po nich radosne grupowe wpierdole nie
przyszykował, to bym w ogóle na grupy nie pisał. :)

--
Deflegmator

Data: 2012-11-04 18:37:17
Autor: Marcin Jan
Humor na wesoło
W dniu 2012-11-04 17:48, Deflegmator pisze:
Marcin Jan wrote:

[...]

:D, ale i tak suchar straszny.

Data: 2012-11-04 12:46:32
Autor: 4CX250
Humor na weso³o
Proste. Nie dotyczy rowerów bez beda³ów. Czyli dró¿ka tylko dla hetero.

Marek

Data: 2012-11-04 16:02:23
Autor: Majak
Humor na wesoło

"Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> wrote in message news:k745c0$m0t$1node1.news.atman.pl...
Czy to, kurwa, możliwe? :D

http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm

-- Deflegmator

A może być humor na smutno?
Pytam bo nie wiem.
Pozdrawiam
M.

Data: 2012-11-04 16:53:28
Autor: Deflegmator
Humor na wesoło
Majak wrote:

"Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> wrote in message
> Czy to, kurwa, możliwe? :D

A może być humor na smutno?

No mnie taki trochę wyszedł właśnie. :)

A tak w ogóle to jest cytat ze starych programów z Mannem i Materną.
Taki mini-cykl tam był o tym tytule. Zawsze mnie to rozwalało.

--
Deflegmator

Humor na wesoło