Hura !!! kupione (i dojecha艂o)

Data: 2011-05-10 00:59:21
Autor: Lewis
Hura !!! kupione (i dojecha艂o)
W dniu 2011-05-10 00:46,  Micha艂 pisze:
Witam !

http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna-lpg-i1587136886.html

kupione :)
Je藕dzi !

艁o! Sza艂! ;) Gratuluj臋.

I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i du偶o LCD)

A jest oble艣nie mi臋kkie i pluszowe? ;)

2 sprawy:
-Opada mi wskaz贸wka ci艣nienia oleju na 0!! co to mo偶e by膰 ?
jak s膮 niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
(czyli tam gdzie ma by膰).

Zatkany na amen filtr oleju, zaszlamiony smok albo wyko艅czona pompa oleju, jak nie chcesz mie膰 problemu to napraw to zanim obr贸cisz panewki ;)

-Faluj膮 obroty na gazie (LPG), tak 偶e komp od czasu do czasu m贸wi
偶eby jecha膰 do serwisu i zobaczy膰 na 艂adowanie i 偶e defekt.
Co to jest popsute ?

Mo偶e czas na serwis instalacji LPG, reduktor zam臋czony, wtryski wyklekotane... Wr贸偶ka ma wolne a szklana kula w remoncie nie znamy auta wi臋c tylko wr贸偶y膰 z fus贸w pozostaje ;)

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-09 23:15:05
Autor: Micha
Hura !!! kupione (i dojecha硂)
> kupione :)
> Je藕dzi !

艁o! Sza艂! ;) Gratuluj臋.

no ba.... :)

> I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i du偶o LCD)

A jest oble艣nie mi臋kkie i pluszowe? ;)

tak, francuski welur :) 縜dnej sk髍y!
jeszcze grube dywaniki welurowe trzeba kupi :)
-i koniecznie t - Flag Pirack na anten

> [...]

Zatkany na amen filtr oleju, zaszlamiony smok albo wyko艅czona pompa oleju, jak nie chcesz mie膰 problemu to napraw to zanim obr贸cisz panewki ;)

Hmmm.. mo縠 by troch racji bo w moim oleju od ~40kkm nie zmienia砮m (ja) (poprzednik co robi nie wiem), i nie mam super stabilnego ci秐ienia oleju. (Gazuje jest wi阠ej)

> [...]

Mo偶e czas na serwis instalacji LPG, reduktor zam臋czony, wtryski wyklekotane... Wr贸偶ka ma wolne a szklana kula w remoncie nie znamy auta wi臋c tylko wr贸偶y膰 z fus贸w pozostaje ;)

wtryski s硑cha, ale ok b阣zie zawiezione do gazu

pozdrawiam!

--

Hura !!! kupione (i dojecha艂o)