Hura !!! kupione (i dojecha³o)

Data: 2011-05-10 08:13:59
Autor: news-gazeta
Hura !!! kupione (i dojecha³o)

http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna-lpg-i1587136886.html

kupione :)
Je¼dzi !
I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i du¿o LCD)

Trakcji to na pewno nie ma :)

2 sprawy:
-Opada mi wskazówka ci¶nienia oleju na 0!! co to mo¿e byæ ?
jak s± niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
(czyli tam gdzie ma byæ).

Przy tym silniku to norma, czesto wskazowka lezy prawie na zero.

-Faluj± obroty na gazie (LPG), tak ¿e komp od czasu do czasu mówi
¿eby jechaæ do serwisu i zobaczyæ na ³adowanie i ¿e defekt.
Co to jest popsute ?

Jak sekwencja to do gaziarza - spojrzy w swoj magiczny komp i powie.
Ogolnie to fajny samochodzik, ja mam juz piata safrane.
Silnik volvo - przejedzie na pewno kilka razy wiecej niz na liczniku.
Co do wersji - obok RXE to nawet nie sta³o :) Golas.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-05-10 23:28:40
Autor: Micha³
Hura !!! kupione (i dojecha³o)
> [...]

Silnik volvo - przejedzie na pewno kilka razy wiecej niz na liczniku.
Co do wersji - obok RXE to nawet nie sta³o :) Golas.

Pi±t± ? Co siê sta³o z poprzednimi ;)

To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochê tak.

ale w zasadzie to tylko memory by siê przyda³o i automat, reszta
raczej jest. Brak jest: gps,xenon,spryskiwacze,el szyba,memory,el fotele,el kierownica,automat,skóra,schowek,pod fotele,poduszek bo z 6 mog³o byæ.
Komp jest, gada, trakcje s±, swiate³ek i czuniczków dramatycznie wiêcej ni¿ w "alize".

btw. jak przestawiæ jêzyk na angielski ? jaka¶ magiczna kombinacja
przycisków ?

pozdrawiam.

Data: 2011-05-11 09:05:12
Autor: news-gazeta
Hura !!! kupione (i dojecha³o)

Pi±t± ? Co siê sta³o z poprzednimi ;)

Bylo tak:
3.0 v6 z 93r. sprzedana
Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec
2.5 20V z 97r. sprzedana
Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec
3.0V624V z 2000r. - obecnie :)

To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochê tak.

Byla RXE, potem RXT a potem juz initiale.
Oczywiscie przed RXE tez kilka wersji.

btw. jak przestawiæ jêzyk na angielski ? jaka¶ magiczna kombinacja
przycisków ?

Tylko CLIP moze zmienic jezyk, wiekszosc zakladow go posiada.
Mam swojego, u siebie tez zmienialem, ale nie kazda ma wszystkie
jezyki dostepne do zmiany.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-05-11 20:46:28
Autor: Micha³
Hura !!! kupione (i dojecha³o)
> Pi±t± ? Co siê sta³o z poprzednimi ;)

> [...]

3.0V624V - fajne :) chcia³em takie upolowaæ kiedy¶ ale nie by³o :/
wiêcej koni, choæ to 2.5 lepiej przy¶piesza do 100km/h (nie Initiale),
do 200 ju¿ pewnie nie :)

Jakie s± ró¿nice miêdzy 3.0 Initiale a Biturbo ? w prowadzeniu/napêdzie i wyciszeniu ?
Biturbo po latach dalej 270km/h ?
i co¶ co mnie najbardziej fascynuje na czym polega ró¿inca 150kg
grubsze szyby i wyciszenia wiêcej ?

Bo jeszcze nigdy nie jecha³em tak cichym safrane ph2 jak by³a jedynka (silnik renault 12v 2.2) wersja co¶ pomiêdzy
Baccara a RT co¶ - chyba 1600co¶ kg.
mo¿e to kwestia przebiegów (Safrane 1993 mia³ 120kkm i oryginale
zawieszenie, amortyzatory itp..).
Chyba ¿e kto¶ d³uba³ w audio (i wyciszy³), bo tam naprawdê lepiej gra³o ni¿ prawie wszystko inne (np. dramatycznie lepiej ni¿ VelSatis Initiale).
Ale ponoæ ph1 mia³a 300kg wyciszeñ, i co¶ mam wra¿enie ¿e by³o ciszej
ni¿ w VelSatisie Initiale 3.5 (na pewno silnik mniej s³ychaæ).

ja mia³em/mam:
2.2L4 93' RTco¶/Baccara (posk³adane na podwórku przez poprzednika)
2.0L4 97' Alizee
2.5L5 97' RTX

zdecydowanie<< najlepszy by³ 93' i naj. wypasiony i najcichszy
i naj audio.

i w roczniku 93' BMW i Audi by³y daleko z ty³u, MercW140 i LexusLS konkurowa³ :) Mia³o siê wra¿enie ¿e siê jedzie "zabytkiem" - ale jakim ;)

> To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochê tak.

Byla RXE, potem RXT a potem juz initiale.
Oczywiscie przed RXE tez kilka wersji.
 Alizee by³a - z³om ;) co¶ jak Toyota Camry LE 2006, no... trochê ciszej,
trochê wiêcej elektroniki.

> [...]

Tylko CLIP moze zmienic jezyk, wiekszosc zakladow go posiada.
Mam swojego, u siebie tez zmienialem, ale nie kazda ma wszystkie

Jutro siê oka¿e - auto jedzie na przestawienie jêzyka na angielski :)
olej ju¿ dzia³a - filtr :)

Tylko chyba alternator jednak pada (lub akumulator),
na niskich obrotach za ma³o Voltów - 13.8 chyba :(
-przy jakim przebiegu one padaj± ? bo co¶ mi siê zaczyna wydawaæ ¿e tam z 0.55mln km jest. bo popsutego alternatora tu nie widzia³em nigdy.

Pozdrawiam!

--

Hura !!! kupione (i dojecha³o)