Data: 2011-05-10 08:13:59 | |
Autor: news-gazeta | |
Hura !!! kupione (i dojecha³o) | |
Trakcji to na pewno nie ma :)
Przy tym silniku to norma, czesto wskazowka lezy prawie na zero.
Jak sekwencja to do gaziarza - spojrzy w swoj magiczny komp i powie. Ogolnie to fajny samochodzik, ja mam juz piata safrane. Silnik volvo - przejedzie na pewno kilka razy wiecej niz na liczniku. Co do wersji - obok RXE to nawet nie sta³o :) Golas. Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2011-05-10 23:28:40 | |
Autor: Micha³ | |
Hura !!! kupione (i dojecha³o) | |
> Co to jest popsute ? Pi±t± ? Co siê sta³o z poprzednimi ;) To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochê tak. ale w zasadzie to tylko memory by siê przyda³o i automat, reszta raczej jest. Brak jest: gps,xenon,spryskiwacze,el szyba,memory,el fotele,el kierownica,automat,skóra,schowek,pod fotele,poduszek bo z 6 mog³o byæ. Komp jest, gada, trakcje s±, swiate³ek i czuniczków dramatycznie wiêcej ni¿ w "alize". btw. jak przestawiæ jêzyk na angielski ? jaka¶ magiczna kombinacja przycisków ? pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-05-11 09:05:12 | |
Autor: news-gazeta | |
Hura !!! kupione (i dojecha³o) | |
Bylo tak: 3.0 v6 z 93r. sprzedana Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec 2.5 20V z 97r. sprzedana Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec 3.0V624V z 2000r. - obecnie :)
Byla RXE, potem RXT a potem juz initiale. Oczywiscie przed RXE tez kilka wersji. btw. jak przestawiæ jêzyk na angielski ? jaka¶ magiczna kombinacja Tylko CLIP moze zmienic jezyk, wiekszosc zakladow go posiada. Mam swojego, u siebie tez zmienialem, ale nie kazda ma wszystkie jezyki dostepne do zmiany. Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2011-05-11 20:46:28 | |
Autor: Micha³ | |
Hura !!! kupione (i dojecha³o) | |
> Pi±t± ? Co siê sta³o z poprzednimi ;) 3.0V624V - fajne :) chcia³em takie upolowaæ kiedy¶ ale nie by³o :/ wiêcej koni, choæ to 2.5 lepiej przy¶piesza do 100km/h (nie Initiale), do 200 ju¿ pewnie nie :) Jakie s± ró¿nice miêdzy 3.0 Initiale a Biturbo ? w prowadzeniu/napêdzie i wyciszeniu ? Biturbo po latach dalej 270km/h ? i co¶ co mnie najbardziej fascynuje na czym polega ró¿inca 150kg grubsze szyby i wyciszenia wiêcej ? Bo jeszcze nigdy nie jecha³em tak cichym safrane ph2 jak by³a jedynka (silnik renault 12v 2.2) wersja co¶ pomiêdzy Baccara a RT co¶ - chyba 1600co¶ kg. mo¿e to kwestia przebiegów (Safrane 1993 mia³ 120kkm i oryginale zawieszenie, amortyzatory itp..). Chyba ¿e kto¶ d³uba³ w audio (i wyciszy³), bo tam naprawdê lepiej gra³o ni¿ prawie wszystko inne (np. dramatycznie lepiej ni¿ VelSatis Initiale). Ale ponoæ ph1 mia³a 300kg wyciszeñ, i co¶ mam wra¿enie ¿e by³o ciszej ni¿ w VelSatisie Initiale 3.5 (na pewno silnik mniej s³ychaæ). ja mia³em/mam: 2.2L4 93' RTco¶/Baccara (posk³adane na podwórku przez poprzednika) 2.0L4 97' Alizee 2.5L5 97' RTX i naj audio.zdecydowanie<< najlepszy by³ 93' i naj. wypasiony i najcichszy i w roczniku 93' BMW i Audi by³y daleko z ty³u, MercW140 i LexusLS konkurowa³ :) Mia³o siê wra¿enie ¿e siê jedzie "zabytkiem" - ale jakim ;) > To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochê tak.Alizee by³a - z³om ;) co¶ jak Toyota Camry LE 2006, no... trochê ciszej, trochê wiêcej elektroniki. > btw. jak przestawiæ jêzyk na angielski ? jaka¶ magiczna kombinacja Jutro siê oka¿e - auto jedzie na przestawienie jêzyka na angielski :) olej ju¿ dzia³a - filtr :) Tylko chyba alternator jednak pada (lub akumulator), na niskich obrotach za ma³o Voltów - 13.8 chyba :( -przy jakim przebiegu one padaj± ? bo co¶ mi siê zaczyna wydawaæ ¿e tam z 0.55mln km jest. bo popsutego alternatora tu nie widzia³em nigdy. Pozdrawiam! -- |
|