Hurghada - super okazja

Data: 2011-05-09 14:36:39
Autor: Piotr Szadkowski DIVER ŁódĽ
Hurghada - super okazja
Witam  -  przeczytaj  Hurghada - okazja z dnia 27 -e go kwietnia... ale za mniejsza cenę   1 750,00  !!!         [mog± być osoby bez uprawnień czyli "snorkeling"  20 euro dzień na łodzi z napojami i posiłkiem  typu obiad]
pozdrawiam  -  Piotr  Szadkowski

Data: 2011-05-09 16:12:49
Autor: Tytus
Hurghada - super okazja
ale za mniejsza cenę   1 750,00  !!!         [mog± być osoby bez uprawnień

mam uprawnienia do snorcling. 27 kwietnia jest wyjazd czy przyjazd?

jk

Data: 2011-05-09 16:25:32
Autor: JACooL
Hurghada - super okazja
> ale za mniejsza cenę   1 750,00  !!!         [mog± być osoby bez
uprawnień

mam uprawnienia do snorcling. 27 kwietnia jest wyjazd czy przyjazd?

Piotrowi widac cos sie pozajaczkowalo :)
Mnie i tak bardziej podobalo sie "napojami i posiłkiem typu obiad" - bardzo
lubie ten typ posilkow ;)

JACooL

Data: 2011-05-09 16:36:03
Autor: Tytus
Hurghada - super okazja
Piotrowi widac cos sie pozajaczkowalo :)

umie wygrywa na najciekawnszy post miesi±ca

jk

Data: 2011-05-09 16:49:08
Autor: JACooL
Hurghada - super okazja
> Piotrowi widac cos sie pozajaczkowalo :)

umie wygrywa na najciekawnszy post miesi±ca

"Nie chwal dnia ...."
Takie kwiatki tutaj potrafia wyrosnac, ze niejeden Holenderski plantator by
sie zdziwil ;)

JACooL

Hurghada - super okazja