Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-08-13 02:31:53
Autor: hmmm
Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komorowski nie jest prezydentem. Złożył złą przysięgę.

Wow!! Naprawdę?? Ja chyba zaraz oszaleję ze szczęścia!! Na pewno naprawdę? No nie, to szok! Bo to przecież oznacza, że naszym nowym, jedynie słusznym prezydentem będzie nasz najukochańszy, przewielebny, najmądrzejszy, najrozsądniejszy, urodzony przywódca naszego kraju, któremu nie jakieś głupie symbole - obojętnie czego by nie dotyczyły - w głowie, który poprowadzi nas najprostszą, nieskomplikowaną i oczywistą ścieżką do dobrobytu i jedyny, któremu można zaufać, który nas nigdy nie zawiedzie, który mimochodem, nawet nie zauważając tego, ot po prostu spacerując z Alikiem po parku wdepcze w błoto wszystkich, bez wyjątku, nawet tych niedobrych oponentów, który. eeeeehhm, o czym to ja tu. . Już zapomniałam. Ale kocham Pana, Panie Jarku, wiem, że nie mam u Pana szans, ale mimo wszystko, a co mi tam.