Hurra! Bedzie padalo w wybory ;)))

Data: 2009-06-05 22:19:58
Autor: Stefann
Hurra! Bedzie padalo w wybory ;)))
Wiekszosc polskiej inteligencji (miastowej) nie pojedzie na dzialki i wycieczki, nie bedzie korkow przy powrotach i zdaza zaglosowac. Jestesmy nastepne  5 do 10 % do przodu ;)

Zennon

Data: 2009-06-05 14:28:20
Autor: Antenka
Hurra! Bedzie padalo w wybory ;)))
Z ciebie jest niezły inteligent...hehehe.  Myślisz, że taki jajogłowy
podniesie cztery litery, żeby przemoknąć do suchej nitki, tylko po to,
aby zagłosować??? Jajogłowy to egocentryk i nie sięga wzrokiem dalej,
jak poza swój wygodny fotel hihi

Antenka :))

P.s. I tak to wam próżniacza klaso nic nie pomoże! Dostaniecie nieźle
po d_ _ _e!!!

Data: 2009-06-05 21:32:40
Autor: Hans Kloss
Stefann <tu@blisko.pl> napisał(a):
Jestesmy nastepne  5 do 10 % do przodu ;)

A gdyby zas zechciało słońce świecic... ooo, wtedy inteligencja miast i wsi ludu pracującego (czyli ta propełoska) zamiast siedzieć w domu i czytać Kierkegaarda albo rozważać zawiłe problemy ontologii bytu poszłaby ze ślubną małżonką i progeniturą na przechadzkę celem dotlenienia- i przy okazji  zagłosowała jedyniesłusznie. I bylibyście zenony ze 30% do przodu... Innymi słowy- niewazna pogoda, żennony zawsze znajdą powod do optymizmu PRZED i wytłumaczenie porażki PO fakcie. Szykuj wiec nieszczęsny wytłumacznie na wynik peło poniżej 40% i katastrofalny wynik von jungingena, zdobywajacego w krakowie 2x mniej głosów niz ziobro. Proponuję wszystko zwalic na pogode ;)
J-23

Data: 2009-06-05 23:56:47
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0c2to$4bi$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no dobrze czyli skonczylismy na tym ze bedzie kiepska pogoda i ze nie pojada na dzialki albo poza miasto i zaglosuja na miejscu przeciw PO
Kurde to chyba -10%?
awe

Data: 2009-06-05 22:58:48
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h0bul8$icg$1news.task.gda.pl...
Wiekszosc polskiej inteligencji (miastowej) nie pojedzie na dzialki i wycieczki, nie bedzie korkow przy powrotach i zdaza zaglosowac. Jestesmy nastepne  5 do 10 % do przodu ;)

Zennon
-- -- -- -- -- -- --
Deszcze nie deszcz dostaniecie POdupie - taka zlosc w narodzie
awe

Data: 2009-06-05 22:58:22
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0c0qg$esh$1news.onet.pl...

[...]

Przede wszystkim na syjonistów z PiSu, a tak w ogóle na cały POPiSSLD.  Te wszystkie stare gęby, od 20 lat na wikcie Polaków.

boukun

Data: 2009-06-05 14:13:16
Autor: Antenka
Hurra! Bedzie padalo w wybory ;)))
Oj dostaną po dupsku, oj dostaną! :))

Antenka

Data: 2009-06-05 23:20:26
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0c1fg$k8f$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
widze ze masz preferencje. Strasznie przebiegly z ciebie zyt
awe

Data: 2009-06-05 23:23:37
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0c232$hs3$1news.onet.pl...

[...]

Nie rób z siebie większego głupca awe jak jesteś. Ja się publicznie zlustrowałem, choć nie jestem politykiem, a dlaczego PiSowcy boją się zlustrować?

boukun

Data: 2009-06-05 23:32:07
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0c2gr$bor$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Boukun Twoja lustracja jest dla mnie malo wiarygodna. Nazywasz to lustracja? Dokladne daty urodzen na skanach z metryk. Kim byli Twoi pradziadkowie. Podaj parafie gdzie sie rodzili. Nie musisz dzis, ale jak cos robisz to rob to konkretnie.

awe

Data: 2009-06-05 23:34:21
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0c2ov$jbd$1news.onet.pl...

[...]

Wystarczy, jak politycy wydadzą deklarację >poczucia< przynależności narodowej. A takowej PiS się boi jak diabeł święconej wody. Ja jako mały żuczek i tak za wiele ujawniłem o sobie.

boukun

Data: 2009-06-05 23:53:40
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0c34v$d28$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

nie ujawniles nic - doslownie nic, jak bedziesz mial wiarygodne materialy chetnie zobacze. interesuje mnie genealogia. badania dna tez se zrob, moze znajdziesz rodzine. kto wie gdzie?

awe

Data: 2009-06-06 00:03:32
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0c41a$ma1$1news.onet.pl...

[...]

Badania DNA, a po co? Zaczniemy od polityków, nie ściemniaj awe i nie chroń polityków, schodząc z ich tematu.

boukun

Data: 2009-06-06 00:25:55
Autor: awe
[...]

tak ja ich chronie swoja piersIOM
awe

Data: 2009-06-06 00:32:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Wystarczy, jak politycy wydadzą deklarację >poczucia< przynależności
narodowej. A takowej PiS się boi jak diabeł święconej wody.

Nie wiesz czego żądasz boukun. Ktokolwiek z polityków stworzy i zacznie
wydawać taką deklarację zostanie od razu okrzyknięty przez wszystkie
media na całym świecie wielkim antysemitą albo i faszystą, a z nim cała
Polska.
Po co to komu?

No chyba, że to jest Twój cel, aby Polskę spotkało wielkie nieszczęście.

Jeśli się tu mylę to puknij się zdrowo w czoło, bo ci klepka wylata.

Ja jako mały żuczek i tak za wiele ujawniłem o sobie.

Kogo?
--
Pit

Data: 2009-06-06 09:42:47
Autor: awe
Hurra! Bedzie padalo w wybory ;)))
To bajka. tak naprawde wszyscy jestesmy wymieszani. Wiadomosc o pochodzeniu rodziny, historii rodziny - jest waznym elementem cv kazdego polityka i uwazam ze powinnno byc starannie przygotowane.
Kiedys gdy chciales dostac taka prace - musiales dostarczyc tego typu informacje
awe

Data: 2009-06-06 09:59:53
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0d6hf$ic7$1news.onet.pl...
[...]

No jak ty ładnie teraz śpiewasz, Tylko, że ktoś, kto wie, że jest li i tylko Polakiem i poczuwa się wyłącznie do polskości, a nawet jak ty, częściowo do litewskich korzeni, z góry jest skazany w tym kraju na margines. Bo tylko z jedną metryką zarchiwizowaną i skatalogowaną są u nas uprzywilejowani we strukturach władzy. i Oni trzymają skrycie te tajemnice. Zobacz na Stifa, jak się z tego powodu wścieka, jak o tym piszę.

boukun

Data: 2009-06-06 10:25:59
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0d7ps$rtl$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Boukun to bardzo wazne informacje. Uwazam ze np taka Hubner powinna w CV miec umieszczone informacje z jakiej rodziny pochodzi. Jesli uwaza ze mozna sie za nia wstydzic i ukrywac jej pochodzenie oraz przeszlosc - to ja to rozumiem, ale jednak warto sie przemoc i pokazac ze mozna zadoscuczynic grzechom ojcow.
Litewskie korzenie miala wiekszosc wilenszczyzny. To byli polacy litewskiego pochodzenia. Tak jak mazowszanie czy wielkopolanie.
awe

Data: 2009-06-06 09:56:33
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h0c65k$pda$2news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Cała Polska? O czym ty piszesz. Wczoraj ktoś tu pisał, że w Izraelu to jest standard. Zawsze się można na inne państwa powołać.

boukun

boukun

Data: 2009-06-06 00:08:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Nie rób z siebie większego głupca awe jak jesteś. Ja się publicznie
zlustrowałem, choć nie jestem politykiem, a dlaczego PiSowcy boją się
zlustrować?

Oj boukun, boukun. Ta Twoja samolustracja wszystkich obchodzi jak
zeszłoroczny śnieg. Ot śmiechu tylko sporo i nic więcej.
Gdyby wiedzieli, że możesz ich zobaczyć, to tylko popukali by się w czoło...
--
Pit

Data: 2009-06-06 00:10:31
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h0c4p3$mii$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

A jednak obchodzi, bo coraz więcej się tu srają. Może nie tyle moja obchodzi, co chcą zagłuszyć pomysły i inicjatywy o lustracji na pochodzenie polityków.

boukun

Data: 2009-06-06 00:24:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

A jednak obchodzi, bo coraz więcej się tu srają. Może nie tyle moja
obchodzi, co chcą zagłuszyć pomysły i inicjatywy o lustracji na
pochodzenie polityków.

No, ale co ty nazywasz inicjatywą?
Zebrałeś już 100 tyś. podpisów? Jak nie, to nie ma nawet o czym mówić.
--
Pit

Data: 2009-06-06 02:10:17
Autor: jendrysz
Stefann pisze:
Wiekszosc polskiej inteligencji (miastowej) nie pojedzie na dzialki i wycieczki, nie bedzie korkow przy powrotach i zdaza zaglosowac. Jestesmy nastepne  5 do 10 % do przodu ;)

Zennon

Ale w lokalach będzie sucho i spokojnie można będzie palić te karty.

jendrysz

Data: 2009-06-06 09:31:17
Autor: wekon
"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote in message news:h0bul8$icg$1news.task.gda.pl...
Wiekszosc polskiej inteligencji (miastowej) nie pojedzie na dzialki i wycieczki, nie bedzie korkow przy powrotach i zdaza zaglosowac. Jestesmy nastepne  5 do 10 % do przodu ;)

Zennon

Przecież samoobrona ma nie prezkroczyć progu wyborczego...

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4134 (20090605) __________

Data: 2009-06-06 13:31:34
Autor: Antenka
Hurra! Bedzie padalo w wybory ;)))
A tu co się dzieje hmmm? Widzę, że nie można ich ani na moment bez
kontroli  zostawić, bo cały czas agitka odchodzi.... :-\

Antenka

P.s. A swoją drogą widzę niekonsekwencję w tzw."ciszy wyborczej". O
godzinie 24.00 żaden plakat wyborczy nie powinien był już wisieć.
Przecież te wypasione, POspolite gęby wręcz  krzyczą : "zagłosuj na
mnie - potrzebuję eurokasy!!!"... To może nie jest naruszenie ciszy
wyborczej i nie jest agitacja coo??? :-E

Data: 2009-06-07 06:02:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e9e0fa9e-5109-4bcc-9d60-50f6efbec3fcl28g2000vba.googlegroups.com...
[...]

A picowskie to zdjęte?