Hurra !!! Jest pierwszy przypadek swinskiej grypy w polsce !

Data: 2009-05-06 21:00:39
Autor: Zennon
Hurra !!! Jest pierwszy przypadek swinskiej grypy w polsce !
Alez lekarze beda mieli zniwa na rozhisteryzowanych moherach i wszelakiej masci hipochondrykach;)

Zennon

Data: 2009-05-06 21:04:13
Autor: abc
Hurra !!! Jest pierwszy przypadek swinskiej grypy w polsce !
Alez lekarze beda mieli zniwa na rozhisteryzowanych moherach i wszelakiej masci hipochondrykach;)

Eeee.. bez przesady. Po wygłupach z ptasią grypą ludziska mają świńską grypę w głębokim "poważaniu".

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-05-06 21:15:50
Autor: raff
Zennon pisze:
Alez lekarze beda mieli zniwa na rozhisteryzowanych moherach i wszelakiej masci hipochondrykach;)

Zennon

Sprzedaz Pavulonu znowu wzrosnie.

R.

Data: 2009-05-06 21:19:28
Autor: Zennon
Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtsmo9$erk$1news.task.gda.pl...
Alez lekarze beda mieli zniwa na rozhisteryzowanych moherach i wszelakiej masci hipochondrykach;)

Koperty, kopertki, ruloniki, bombonierki z wkladka, flaszeczki ;)

Alez sie bedzie dzialo ;)))

 Zennon

Data: 2009-05-06 21:22:04
Autor: raff
Zennon pisze:
[...]

Pelniuchny, piekniutki, pachnacy uzywanymi banknotami wystajacymi z kieszeni kaptalizm.

R.

Data: 2009-05-06 21:33:39
Autor: Zennon
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtso0v$lhd$2news.onet.pl...
Zennon pisze:
[...]

Oj tak cos czuje, ze w tym roku to wakacje beda na Teneryfie, a moze nawet na Bali ;)

Zennon

Data: 2009-05-06 21:36:41
Autor: raff
[...]

a ja cos czuje ze moj program "zmiana ubezieczyciela na angielskiego" wejdzie w faze decydującą" ;)

R.

Data: 2009-05-06 21:52:42
Autor: Zennon
[...]

A "...rob se, co chcesz .." moherow i hipochondrykow w tym kraju nie brakuje.  Nadchodzi czas zniw dla lekarzy !!!

Zennon

Data: 2009-05-07 16:10:17
Autor: Piotr
Dnia Wed, 6 May 2009 21:52:42 +0200, Zennon napisał(a):

A "...rob se, co chcesz .." moherow i hipochondrykow w tym kraju nie brakuje.  Nadchodzi czas zniw dla lekarzy !!!

:-)) Ja ci juz mówiłem, że jesteś idiotą, Zenuś?
Czas żniw już trwa i trwa, i trwa...
Piotr

Data: 2009-05-07 17:09:49
Autor: Zennon
Hurra !!! Jest pierwszy przypadek swinskiej grypy w polsce !

A "...rob se, co chcesz .." moherow i hipochondrykow w tym kraju nie
brakuje.  Nadchodzi czas zniw dla lekarzy !!!

:-))
Ja ci juz mówiłem, że jesteś idiotą, Zenuś?
Czas żniw już trwa i trwa, i trwa...
Piotr

Piotrusiu masz echolalie. Dac Ci namiar na dobrego i drogiego lekarza ?

Zennon

Data: 2009-05-07 18:17:50
Autor: Piotr
Dnia Thu, 7 May 2009 17:09:49 +0200, Zennon napisał(a):

Piotrusiu masz echolalie. Dac Ci namiar na dobrego i drogiego lekarza ?

Nie mam echolali, watpię żebyś znał jakiegoś dobrego, a drodzy są
wszyscy.
Piotr

Data: 2009-05-07 20:07:58
Autor: Zennon
[...]

Masz Piotrusiu ;) A dla Ciebie wszyscy lekarze sa drodzy ;))) Wez Ty sie do roboty, zamiast w interncie siedziec i narzekac na wszystkich.

Zennon

Data: 2009-05-08 07:41:46
Autor: Piotr
Dnia Thu, 7 May 2009 20:07:58 +0200, Zennon napisał(a):

Masz Piotrusiu ;) A dla Ciebie wszyscy lekarze sa drodzy ;))) Wez Ty sie do roboty, zamiast w interncie siedziec i narzekac na wszystkich.

A na kogóż to ja narzekam poza złodziejami, drogi Zenonie? Piotr

Data: 2009-05-06 21:35:55
Autor: matusm
[...]

Pozdrowienia
matusm

Hurra !!! Jest pierwszy przypadek swinskiej grypy w polsce !