Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!

Data: 2011-05-20 19:09:28
Autor: Wiesiaczek
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
On Fri, 20 May 2011 19:59:01 +0200, Zennon wrote:

Znów bêdzie kaska do zrobienia ;))) By³o siê szczepiæ i rentgena robic!
Ale nie, teraz jest wolno¶æ i ka¿dy mo¿e sobie wybraæ na co chce umrzeæ,
albo straciæ maj±tek na leczenie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/
Wiadomosci/1,80273,9637783,Ognisko_gruzlicy_w_przedszkolu_pod_Wolsztynem__30.html

A za komuny by³o kolegium, jak siê nie posz³o na obowi±zkowego rentgena
;)

Kolegium nie pamiêtam, ale faktem jest, ¿e w czasach  PRL-u gru¼lica zosta³a ca³kowicie zwalczona, na co sz³y ogromne ¶rodki, a których dzi¶ brakuje.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach: Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-20 14:09:03
Autor: Hans Kloss
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
On 20 Maj, 21:09, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Kolegium nie pamiêtam, ale faktem jest, ¿e w czasach  PRL-u gru¼lica
zosta³a ca³kowicie zwalczona,
Co ty bredzisz nieszczêsny- zwalczona to ona by³a tylko i wy³acznie w
"Trybunie Ludu".
W moim bloku ju¿ nie, bo mieszka³a w nim rodzina alkoholika którego
dzieci tu³a³y siê latami  po ró¿nych sanatoriach w nadziei na
wyleczenie, d³ugi czas bez  skutku.
J-23

Data: 2011-05-21 07:20:00
Autor: pluton
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
W moim bloku ju¿ nie, bo mieszka³a w nim rodzina alkoholika którego
dzieci tu³a³y siê latami  po ró¿nych sanatoriach w nadziei na
wyleczenie, d³ugi czas bez  skutku.
J-23

A ty sie wyleczyles ?

Nullification

Data: 2011-05-21 01:57:38
Autor: Hans Kloss
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
On 21 Maj, 07:20, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

A ty sie wyleczyles ?
 A sk±d wytrzepa³e¶ bzdurne za³o¿enie  ¿e by³em chory?
J-23

Data: 2011-05-21 16:54:30
Autor: pluton
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
A ty sie wyleczyles ?
 A sk±d wytrzepa³e¶ bzdurne za³o¿enie  ¿e by³em chory?
J-23

No to chyba najnormalniejsze zalozenie: mieszkasz w jakims menelskim bloku
w chorej okolicy, z gruzlikami w najblizszym otoczeniu.
Twoje posty wskazuja, ze z menelami i marginesem spolecznym jestes za pan
brat.
Po prostu jestes tutaj postrzegany jako gostek z daleko posunietym
zg±bczeniem mózgu i pisowaty moherek.
Wiêc za³o¿enie, ¿e masz/mia³eæ  gru¿licê jest raczej naturalne.

Nullification

Data: 2011-05-21 12:05:10
Autor: Hans Kloss
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
On 21 Maj, 16:54, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Po prostu jestes tutaj postrzegany jako
A co mnie obchodzi jak jestem postrzegany przez podobne tobie byd³o?
Jeste¶ za krótki ¶mieciu na to  ¿eby mi opluæ choæby podeszwy butów,
LOL ;)
J-23

Data: 2011-05-21 21:45:11
Autor: pluton
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
[...]

Skad pomysl, ze chcialbym cie opluc ? Zeby mi sie slina ubrudzila ?

Nullification

Data: 2011-05-20 21:12:26
Autor: u2
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
W dniu 2011-05-20 21:09, Wiesiaczek pisze:
Kolegium nie pamiêtam, ale faktem jest, ¿e w czasach  PRL-u gru¼lica zosta³a ca³kowicie zwalczona, na co sz³y ogromne ¶rodki, a których dzi¶ brakuje.

Zaprzeczasz sam sobie, skoro ostatecznie zwalczona to nie powinno jej
byc obecnie. Podziekuj p.Kopacz - nalogowej palaczce oraz p. Tuskowi -
nalogowemu klamcy :)

Data: 2011-05-20 21:21:26
Autor: pluton
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
Zaprzeczasz sam sobie, skoro ostatecznie zwalczona to nie powinno jej
byc obecnie. Podziekuj p.Kopacz - nalogowej palaczce oraz p. Tuskowi -
nalogowemu klamcy :)

i jaroslawowi, nalogowemu idiocie.

Nullification

Data: 2011-05-20 21:37:08
Autor: u2
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
W dniu 2011-05-20 21:21, pluton pisze:
i jaroslawowi, nalogowemu idiocie.

KOmorrra ma imie Jarosllaw ? :)

Data: 2011-05-20 21:48:03
Autor: pluton
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
> i jaroslawowi, nalogowemu idiocie.

KOmorrra ma imie Jarosllaw ? :)

Ukkllaad na na imie Jarosllaw.

Nullification

Data: 2011-05-20 21:57:42
Autor: u2
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
W dniu 2011-05-20 21:48, pluton pisze:
i jaroslawowi, nalogowemu idiocie.

KOmorrra ma imie Jarosllaw ? :)

Ukkllaad na na imie Jarosllaw.

Kuzniar ?

Data: 2011-05-20 22:25:46
Autor: jadrys
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-20 21:12, u2 pisze:
W dniu 2011-05-20 21:09, Wiesiaczek pisze:
Kolegium nie pamiÄ™tam, ale faktem jest, że w czasach  PRL-u gruźlica
została całkowicie zwalczona, na co szły ogromne środki, a których dziś
brakuje.
Zaprzeczasz sam sobie, skoro ostatecznie zwalczona to nie powinno jej
byc obecnie. Podziekuj p.Kopacz - nalogowej palaczce oraz p. Tuskowi -
nalogowemu klamcy :)

Wróciła jak bumerang z kapitalizmem .

Data: 2011-05-20 22:29:00
Autor: Lorn
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-20 22:25, jadrys pisze:
W dniu 2011-05-20 21:12, u2 pisze:
W dniu 2011-05-20 21:09, Wiesiaczek pisze:
Kolegium nie pamiętam, ale faktem jest, że w czasach PRL-u gruźlica
[...]

Nie wyciągaj trolla z Kf`a... Wręcz zachęcam, byś ignorował posty tego matoła :>

Data: 2011-05-21 09:02:35
Autor: jadrys
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-20 22:29, Lorn pisze:
[...]

Ale to taki troll z którym czasem sensownie idzie pogadać.

Data: 2011-05-21 04:13:58
Autor: cirrus
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir6inq$6fg$1news.onet.pl...
[...]

Była tylko za komunizmu.

--
stevep

Data: 2011-05-21 09:02:30
Autor: jadrys
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-21 04:13, cirrus pisze:
[...]

Nie wiesz sam co mówisz. Choćby na tej wsi gdzie mieszkam teraz. Jest tu 3-ch gruźlików, a wieśniacy mówią że wcześniej nikt nawet tu nie słyszał o gruźlicy. Oczywiście liczba ta może być wyższa, teraz nie prowadzi się badań profilaktycznych w tym kierunku. Gruźlicę wykrywa się dopiero gdy chory wyląduje w szpitalu.

Data: 2011-05-21 09:27:08
Autor: cirrus
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir7o27$ok8$3news.onet.pl...
[...]

Uchm, były czasy, że znaczna część dzieciaków w szkołach miała wszy, a podawano im tran też w szkole, a wypadków gruźlicy bylo od groma.

--
stevep

Data: 2011-05-21 18:05:31
Autor: jadrys
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-21 09:27, cirrus pisze:

[...]

A co tu maja do rzeczy wszy? Ważne że gruźlicy nie było. Dzisiaj Polacy (nie tylko dzieci) miewają wszy.

Data: 2011-05-22 03:13:06
Autor: cirrus
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir8ns9$kjv$1news.onet.pl...
[...]

Możesz sobie wierzyć we wszystko bo ty żyjesz w wyimaginowanym, a nie w realnym świecie.

--
stevep

Data: 2011-05-22 09:22:26
Autor: jadrys
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-22 03:13, cirrus pisze:
[...]

Ja nie wierzÄ™, ja piszÄ™ o faktach, i tylko o faktach.

Data: 2011-05-22 11:11:02
Autor: cirrus
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iraep6$rqd$4news.onet.pl...
[...]

A oto fakty;
# W Polsce sytuacja epidemiologiczna dotycząca gruźlicy jest dobra - zapadalność na to schorzenie spada, liczba nowych zakażeń prątkami gruźlicy jest mała i nie ma problemu z ich opornością na leki - mówili dziś lekarze na konferencji prasowej w Warszawie. #
Ze strony:
[...]
http://tiny.pl/hfrxx
Ale w twoim wyimaginowanym świecie jak fakty nie pasują do twoich oczekiwań tym gorzej dla nich.

--
stevep

Data: 2011-05-21 13:50:39
Autor: Marek
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
On May 20, 9:12 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Zaprzeczasz sam sobie, skoro ostatecznie zwalczona to nie powinno jej
byc obecnie. Podziekuj p.Kopacz - nalogowej palaczce oraz p. Tuskowi -

Nie masz racji...
Rezerwuarem gruzlicy moga byc zwierzeta.
Nie jest tak, ze gruzlica raz zwalczona, nie moze sie znowy pojawic.

Data: 2011-05-21 22:56:56
Autor: pluton
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!

Rezerwuarem gruzlicy moga byc zwierzeta.

koty Aliki tez ?

Nullification

Data: 2011-05-21 15:01:22
Autor: Hans Kloss
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
On 21 Maj, 22:56, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Rezerwuarem gruzlicy moga byc zwierzeta.

koty Aliki tez ?
Nie, wy³±cznie  psy pluto i kaczory donaldy.
J-23

Data: 2011-05-20 22:25:31
Autor: Lorn
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
[...]

Nie tak ogromne... Podje¿d¿a³ barak i siê robi³o zdjêcie :-p Teraz mammografy brykaj± po wioskach i miastach :>

Data: 2011-05-21 09:02:26
Autor: jadrys
Hurra!!! Wraca gruźlica!!!
W dniu 2011-05-20 22:25, Lorn pisze:

Kolegium nie pamiÄ™tam, ale faktem jest, że w czasach  PRL-u gruźlica
została całkowicie zwalczona, na co szły ogromne środki, a których dziś
brakuje.

Nie tak ogromne... Podjeżdżał barak i się robiło zdjęcie :-p Teraz mammografy brykają po wioskach i miastach :>

Gdzie ty widziałaś objazdowe mammografy czy rentgeny na wsiach? Nawet propaganda pokazuje że czasem (raz do roku) sa organizowane takie pokazówki, ale tylko w miastach.

Data: 2011-05-21 04:14:34
Autor: cirrus
Hurra!!! Wraca gru¼lica!!!
U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ir6e97$f7j$1news.onet.pl...
[...]