Hurtem+

Data: 2020-10-22 07:54:07
Autor: Runt
Hurtem+
W dniu 2020-10-21 o 21:35, karaluch u2 pisze:> W dniu 20.10.2020 o 08:24, Runt pisze:
W dniu 2020-10-19 o 18:23, karaluch u2 pisze:

nie na temat szpunt, załóż swoją prywatną grupę i tam
ujadaj:))))))))))))

W O N !!!

ty starotestamentowiec, że tak wyjesz "oko za oko" ?:)))))))))))))))
W  O  N  !!!

--

W dniu 2020-10-21 o 21:58, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:> środa, 21 października 2020 o 08:19:29 UTC+2 Runt napisał(a):

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,26414114,prezes-naczelnej-izby-lekarskiej-o-szpitalu-na-stadionie-narodowym.html#do_w=46&do_v=58&do_a=288&s=BoxNewsImg6

"W piątek rozpoczęła się budowa szpitala tymczasowego dla osób
zakażonych koronawirusem na terenie Stadionu Narodowego. Przewiezieni
tam pacjenci mają się znajdować w salach konferencyjnych obiektu."

"Jeżeli ma być 50 respiratorów, to - szybciutko policzyłem - w jednym
dniu musi być zatrudnionych około pięciu, sześciu anestezjologów.
Jeszcze słyszymy, że podobne szpitale mają powstać w każdym
województwie. Łatwo wybudować, łatwo wstawić respirator, tylko nie da
się ich obsługiwać przez ludzi do tego nieprzygotowanych - tłumaczy."

No proszę! Nie w maju czy czerwcu ale teraz kiedy "wirus wypłaszcza".

Poczytajcie komentarze.

--
Runt

Nie tak głośno pizdziak vel runt dziura w dupie nadawaj. Jak twój
opiekun hans usłyszy to wprowadzi klientom których obsługujesz wylotem samoobsługę. Najgorszy dla ciebie wariant to taki zapożyczony z knajpy gdzie płaci się ustalona stawkę przy wejsciu i można zjeść ile się zmieści.

W O N   K A N A L I O !

OBYŚ ŻYŁ DŁUGO! W NĘDZY I ZAPOMNIENIU! PFU!

Runt

Data: 2020-10-22 01:46:40
Autor: Zenek Kapelinder
Hurtem+
czwartek, 22 października 2020 o 07:54:07 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-10-21 o 21:35, karaluch u2 pisze:> W dniu 20.10.2020 o 08:24, Runt pisze: >> W dniu 2020-10-19 o 18:23, karaluch u2 pisze: >> >>> nie na temat szpunt, załóż swoją prywatną grupę i tam >>> ujadaj:)))))))))))) >> >> W O N !!! > ty starotestamentowiec, że tak wyjesz "oko za oko" ?:))))))))))))))) W O N !!! -- W dniu 2020-10-21 o 21:58, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:> środa, 21 października 2020 o 08:19:29 UTC+2 Runt napisał(a): >> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,26414114,prezes-naczelnej-izby-lekarskiej-o-szpitalu-na-stadionie-narodowym.html#do_w=46&do_v=58&do_a=288&s=BoxNewsImg6 >> >> "W piątek rozpoczęła się budowa szpitala tymczasowego dla osób >> zakażonych koronawirusem na terenie Stadionu Narodowego. Przewiezieni >> tam pacjenci mają się znajdować w salach konferencyjnych obiektu." >> >> "Jeżeli ma być 50 respiratorów, to - szybciutko policzyłem - w jednym >> dniu musi być zatrudnionych około pięciu, sześciu anestezjologów. >> Jeszcze słyszymy, że podobne szpitale mają powstać w każdym >> województwie. Łatwo wybudować, łatwo wstawić respirator, tylko nie da >> się ich obsługiwać przez ludzi do tego nieprzygotowanych - tłumaczy." >> >> No proszę! Nie w maju czy czerwcu ale teraz kiedy "wirus wypłaszcza". >> >> Poczytajcie komentarze. >> >> >> -- >> Runt >> >> Keep smilling. All's well that ends well. > Nie tak głośno pizdziak vel runt dziura w dupie nadawaj. Jak twój opiekun hans usłyszy to wprowadzi klientom których obsługujesz wylotem samoobsługę. Najgorszy dla ciebie wariant to taki zapożyczony z knajpy gdzie płaci się ustalona stawkę przy wejsciu i można zjeść ile się zmieści. > W O N K A N A L I O ! OBYŚ ŻYŁ DŁUGO! W NĘDZY I ZAPOMNIENIU! PFU! -- -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
W zapomnieniu to pizdziak vel runt dziura w dupie raczej mi nie grozi. Do śmierci będziesz mnie pamiętał. Co jakiś czas ogłaszam dla ciebie amnestię pod warunkiem że złożysz samokrytykę. Oczywiście amnestia nie wpłynie w żaden sposób o twoją pamięć o mnie. Ale ubyło by ci spraw które będziesz pamiętał.

Data: 2020-10-22 13:50:00
Autor: Runt
Hurtem+
08:24, Runt pisze:
[...]

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to spadaj!

W O N  KANALIO! Obyś żył długo i w zapomnieniu!
Chyba, że kundel jakiś przypomni coś sobie i naszczy ci na łeb.

--
Runt

Data: 2020-10-22 08:39:58
Autor: Zenek Kapelinder
Hurtem+
czwartek, 22 października 2020 o 13:50:01 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Wielu mnie zapomni ale ty pizdziak vel runt dziura w dupie do końca swoich marnych dni będziesz mnie pamiętał. Mnie już nie będzie ale jak zobaczysz kogoś w kapeluszu to sobie mnie przypomnisz i się wkurwiasz. Zobaczysz worek z wapnem też sobie o mnie przypomnisz. Neutralne slowo "ścięgno" będzie wywoływało negatywne wspomnienia. I warto ci było kiedyś wchodzić ze mną na wojenną ścieżkę?

Data: 2020-10-23 08:43:24
Autor: Runt
Hurtem+
W dniu 2020-10-22 o 17:39,PSI BĘKART Zenek Kapelinder pisze:

[...]

W O N  K A R A L U C H U !

Nie ogladaj się za siebie bo sie zrąbiesz ze strachu.

--
Runt

Data: 2020-10-23 03:34:55
Autor: Zenek Kapelinder
Hurtem+
piątek, 23 października 2020 o 08:43:25 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
W O N K A R A L U C H U ! Nie ogladaj się za siebie bo sie zrąbiesz ze strachu.
-- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Do końca swojego marnego życia będziesz mnie pamiętał. Warto ci pizdziak vel runt dziura w dupie kiedyś bylo ze mną zaczynać wojnę?

Data: 2020-10-23 12:49:58
Autor: Yogi
Hurtem+
Dnia Fri, 23 Oct 2020 03:34:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

te, głąbie patentowy. albo sie uspokoisz albo zakabluję na ciebie na
nowogrodzką!

Data: 2020-10-23 17:00:31
Autor: Runt
Hurtem+
W dniu 2020-10-23 o 12:49, Yogi pisze:
[...]

Zostaw tego przygłupa mi! Mam z nim niezły ubaw.

--
Runt

Data: 2020-10-23 16:59:44
Autor: Runt
Hurtem+
W dniu 2020-10-23 o 12:34, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:
[...]

WON KARALUCHU! ;-))))

--
Runt

Hurtem+