Hurtownia części samochodowych w Łodzi - POTAK

Data: 2010-12-07 00:50:09
Autor: Yogi\(n\)
Hurtownia części samochodowych w Łodzi - POTAK
Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:id9gkl$trc$1node1.news.atman.pl...

Nie wiem ile tam trzeba wydać, ale wcześniej kupowałem części do wydechu za 190zł, wczoraj mechanizm wycieraczek za 80zł. Jedyna różnica jaką zauważyłem, to że wtedy nikt nie rzucał, a położył na ladzie siatkę.

Widocznie kapitalizm jeszcze do nich nie dotarł. Ale nie żal sie tutaj, tylko zadzwoń do jakiegoś szefa/kierownika. No chyba, że Cię właśnie on obsługiwał, w takim wypadku omijaj szerokim łukiem w przyszłości.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Hurtownia części samochodowych w Łodzi - POTAK