Husgvarna WR 125 rok 2001 ile koni? +opinie

Data: 2009-04-24 09:02:23
Autor: Tomek W
Husgvarna WR 125 rok 2001 ile koni? +opinie
Do czego Ci te konie, orke bedziesz robil?

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Data: 2009-04-24 06:18:31
Autor: mariuszkask
Husgvarna WR 125 rok 2001 ile koni? +opinie
Rozgryzłeś mnie rolnik jestem. Zakładam stadnine i jest mi potrzebne
ok.40. Może dla odmiany coś na poważnie? Pozdrawiam Mariusz.

Data: 2009-04-24 17:44:17
Autor: Arni
mariuszkask@op.pl pisze:
Rozgryzłeś mnie rolnik jestem. Zakładam stadnine i jest mi potrzebne
ok.40. Może dla odmiany coś na poważnie? Pozdrawiam Mariusz.

to nie jest forum, mogli byscie "wrotki" i cytaty jakies zostawiac. Obaj.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-04-24 09:09:16
Autor: mariuszkask
Husgvarna WR 125 rok 2001 ile koni? +opinie
Nie robie sobie jaj jak chyba myślisz? Zadałem konkretne pytanie co do
motoru i liczyłem na jakieś sensowne odpowiedzi, jeśli ludzie piszą o
skuterach to chyba można pytać o 125? czy to za mała pojemność i nie
zalicza się do moto? Pozdrawiam Mariusz.

Data: 2009-04-24 18:20:40
Autor: Arni
mariuszkask@op.pl pisze:
Nie robie sobie jaj jak chyba myślisz? Zadałem konkretne pytanie co do
motoru i liczyłem na jakieś sensowne odpowiedzi,

a ja zwróciłem konkretną uwage na temat edycji odpowiedzi. Nie na temat zawartosci merytorycznej pytania