Data: 2013-06-09 21:16:11 | |
Autor: HusqvarnaSMR | |
Husqvarna smr 125 4t | |
Witam. Mam problem, odnosz±cym się mojej huski. Bo odblokowaniu mogułu zapłonowego jak i gaĽnika Husqvarna rozwija swoja prędko¶ć 90 km/h. Na forach i na danych technicznych Huski piszę że jedzie do 115 km/h... Moze ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez zadnego przerabiania, oprocz odblokowania jej w 100% huska jedzie 115.
-- Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-06-10 00:09:41 | |
Autor: ursyn | |
Husqvarna smr 125 4t | |
W dniu niedziela, 9 czerwca 2013 23:16:11 UTC+2 użytkownik HusqvarnaSMR napisał:
Witam. Mam problem, odnosz±cym się mojej huski. Bo odblokowaniu mogułu zapłonowego jak i gaĽnika Husqvarna rozwija swoja prędko¶ć 90 km/h. Na forach i na danych technicznych Huski piszę że jedzie do 115 km/h... Moze ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez zadnego przerabiania, oprocz odblokowania jej w 100% huska jedzie 115. Schudnij. Pozdrawiam. |
|
Data: 2013-06-10 09:18:33 | |
Autor: Kuczu | |
Husqvarna smr 125 4t | |
W dniu 2013-06-09 23:16, HusqvarnaSMR pisze:
Witam. Mam problem, odnoszącym się mojej huski. Bo odblokowaniu mogułu Sprawdz czy masz oryginalne przelozenie wtorne. Z naczy rozmiar zebatek przod /tyl sprawdz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-06-10 09:56:22 | |
Autor: Monster | |
Husqvarna smr 125 4t | |
W dniu 2013-06-10 09:18, Kuczu pisze:
W dniu 2013-06-09 23:16, HusqvarnaSMR pisze:Kuczu już widać po twojej osobie wpływ sikacza -co to jest "nacza"??? :-) Tomek Dniepr z wozem |
|
Data: 2013-06-10 10:03:19 | |
Autor: Kuczu | |
Husqvarna smr 125 4t | |
W dniu 2013-06-10 09:56, Monster pisze:
W dniu 2013-06-10 09:18, Kuczu pisze: Spolszczenie od Nachos. Mozesz zjesc jednego nacza na przyklad. Albo 3 nacze, jak wolisz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-06-11 09:51:41 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Husqvarna smr 125 4t | |
HusqvarnaSMR pisze:
Moze ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez To 115 to faktycznie może zależeć od masy kierownika. SprawdĽ jeszcze filtr powietrza czy nie jest zawalony brudem. Znaczenie ma też jako¶ć iskry, a ta zależy od ¶wiecy i stanu styków w ł±czówkach obwodów zapłonu. No i na koniec warto sprawdzić czy ci¶nienie w oponach nie jest za niskie. No i jeszcze bardziej na koniec warto sprawdzić prędko¶ć z wiatrem i pod wiatr :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2013-06-11 14:43:56 | |
Autor: HusqvarnaSMR | |
Husqvarna smr 125 4t | |
Wszystko z elektryka jest w porzadku. Husqa ma przejechane 2800km dopiero. Cisnienie jest idealne w oponach. Zamowilem wczoraj wieksza dysze głowna wieksza moze to cos zmieni, jeszcze nie przyszla. Waże 75kg, wiec to jest niewiele... Z gorki husqa pojdzie z 104 ale, prawie ze z przepasci... Swiece zmienic? na nowa moze irydowa?
-- Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-06-11 21:31:50 | |
Autor: Kuczu | |
Husqvarna smr 125 4t | |
W dniu 2013-06-11 16:43, HusqvarnaSMR pisze:
Wszystko z elektryka jest w porzadku. Husqa ma przejechane 2800km Wiem ze jestem nudny ale czy sprawdziles przelozenie na lancuchu ? Liczyles ilosc zebow na zebatkach i porownales te wartosci z oryginalem ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|