Data: 2013-06-11 09:51:41 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Husqvarna smr 125 4t | |
HusqvarnaSMR pisze:
Moze ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez To 115 to faktycznie może zależeć od masy kierownika. Sprawdź jeszcze filtr powietrza czy nie jest zawalony brudem. Znaczenie ma też jakość iskry, a ta zależy od świecy i stanu styków w łączówkach obwodów zapłonu. No i na koniec warto sprawdzić czy ciśnienie w oponach nie jest za niskie. No i jeszcze bardziej na koniec warto sprawdzić prędkość z wiatrem i pod wiatr :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2013-06-11 14:43:56 | |
Autor: HusqvarnaSMR | |
Husqvarna smr 125 4t | |
Wszystko z elektryka jest w porzadku. Husqa ma przejechane 2800km dopiero. Cisnienie jest idealne w oponach. Zamowilem wczoraj wieksza dysze głowna wieksza moze to cos zmieni, jeszcze nie przyszla. Waże 75kg, wiec to jest niewiele... Z gorki husqa pojdzie z 104 ale, prawie ze z przepasci... Swiece zmienic? na nowa moze irydowa?
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-06-11 21:31:50 | |
Autor: Kuczu | |
Husqvarna smr 125 4t | |
W dniu 2013-06-11 16:43, HusqvarnaSMR pisze:
Wszystko z elektryka jest w porzadku. Husqa ma przejechane 2800km Wiem ze jestem nudny ale czy sprawdziles przelozenie na lancuchu ? Liczyles ilosc zebow na zebatkach i porownales te wartosci z oryginalem ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|