Huurraa! Honda znowu w górę!

Data: 2009-04-08 09:11:49
Autor: note1127@onet.eu
Huurraa! Honda znowu w górę!
Weronika Styka wrote:
Innymi słowy w ciągu 3 miesięcy cena wzrosła o ca 7500 zł i tyle szanowni koledzy jestem (na razie) do przodu :)
gratuluję!
na co przeznaczysz zarobione w ten sposób pieniądze?

Data: 2009-04-08 13:03:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
Huurraa! Honda znowu w górę!
On 2009-04-08, note1127@onet.eu <note1127@onet.eu> wrote:
Weronika Styka wrote:
Innymi słowy w ciągu 3 miesięcy cena wzrosła o ca 7500 zł i tyle szanowni koledzy jestem (na razie) do przodu :)
gratuluję!
na co przeznaczysz zarobione w ten sposób pieniądze?

Na książki dla syna pilnującego samochód pod sklepem, przecież to
oczywiste.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-04-08 13:39:08
Autor: Czabu
Huurraa! Honda znowu w górę!

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrngtp14m.mpu.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...

Na książki dla syna pilnującego samochód pod sklepem, przecież to
oczywiste.

Oraz miskę z wodą i kaganiec... ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-08 14:24:31
Autor: Krzysiek Kielczewski
Huurraa! Honda znowu w górę!
On 2009-04-08, Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

Na książki dla syna pilnującego samochód pod sklepem, przecież to
oczywiste.

Oraz miskę z wodą i kaganiec... ;-)

Kaganiec? Bez sensu, przecież ma pilnować ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-04-08 14:44:18
Autor: Czabu
Huurraa! Honda znowu w górę!

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrngtp5rv.p44.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...

Kaganiec? Bez sensu, przecież ma pilnować ;-)

Jak Ty byś posiedział kilka godzin zamknięty samochodzie, to też byłbyś niebezpieczny ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-09 10:53:05
Autor: pluton
Huurraa! Honda znowu w górę!
Jak Ty byś posiedział kilka godzin zamknięty samochodzie, to też byłbyś niebezpieczny ;-)

Chcesz wiedziec, kto jest twoim prawdziwym przyjacielem ?
zamknij zone i psa na godzine w bagazniku, potem otworz
i zobacz, kto na twoj widok sie ucieszy.

pozdrawiam
pluton

Huurraa! Honda znowu w górę!