Huz jor daddi? Wersja na playoffs.

Data: 2009-04-20 22:37:18
Autor: wiLQ
Huz jor daddi? Wersja na playoffs.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

5. Bulls-Celtics.
KG prawdopodobnie bedzie mial operacje. A skoro nie bedzie to operacja
majaca naprawic uszkodzenia strukturalne (bo pod tym wzgledem kolano
Garnka bylo OK), to wiecie co to bedzie za zabieg.... Brrrr.

Micro... um, domniemasz czy wiesz?

Oczywiscie w tym meczu wszystko sprzyjalo Sixers a mimo tego
potrzebowali cudownego rzutu w ostatniej sekundzie zeby wygrac z
Magic, ale niesmak pozostanie.

Eee tam niesmak, Celtom w zeszlym sezonie to nie przeszkodzilo ;-)
Wg mnie duzo wiekszym zmartwieniem dla Magic jest wizyta Dwighta u
okulisty... Amare bis? Ugh.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-20 13:41:26
Autor: L'e-szczur
On 20 Kwi, 22:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> majaca naprawic uszkodzenia strukturalne (bo pod tym wzgledem kolano
> Garnka bylo OK), to wiecie co to bedzie za zabieg.... Brrrr.

Nie wiem, ale sadze, ze jest na to duza szansa.

> [...]

Eee tam niesmak, Celtom w zeszlym sezonie to nie przeszkodzilo ;-)
Wg mnie duzo wiekszym zmartwieniem dla Magic jest wizyta Dwighta u

Wlasnie widzialem ten mecz i Sixers nadrobili sporo w czasie gdy
Howard siedzial w pokoju trenerow. Tak wiec ta wygrana Sixers sie nie
liczy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-21 00:19:11
Autor: sooobi
> [...]

Wlasnie widzialem ten mecz i Sixers nadrobili sporo w czasie gdy
Howard siedzial w pokoju trenerow. Tak wiec ta wygrana Sixers sie nie

A jak posiedzi tam kolejne 3 mecze i bedzie sweep to tez sie to awans
tez sie nie bedzie liczyc?:)

pzdr

Data: 2009-04-21 01:33:50
Autor: L'e-szczur
On 21 Kwi, 09:19, soo...@gmail.com wrote:

> [...]
> liczy ;-)

A jak posiedzi tam kolejne 3 mecze i bedzie sweep to tez sie to awans

Bedzie awans z gwiazdka :-)

Pozdro

L'e-szczur

Huz jor daddi? Wersja na playoffs.