Hybryda SSD+HDD od WD

Data: 2013-12-02 10:10:47
Autor: Zakonspirowany
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 29-11-2013 09:45, Chris pisze:
Cena na razie zaporowa z czego co widzę bo 300e w PL ok 1150 zl ale
fajna sprawa do lapków bo masz SSD na szybkość i HDD na
pojemność.

A jakieś sensowne zastosowanie dla szerszego grona użytkowników?
Dyski zewnętrzne istnieją od wielu lat. Ja przez większość czasu mam podpięte dwa (do laptopa). Nie widzę sensu pakowania ich do laptopa. Jeśli koniecznie trzeba przenieść większą ilość danych, to taki mały dysk wchodzi do kieszeni. Nie zawsze natomiast istnieje potrzeba zabierania ze sobą całego laptopa. Posiadanie zewnętrznego dysku ma też kilka innych zalet – złodzieje wolą laptopy od małych, niepozornych skrzyneczek. Jedyna rzecz, o którą warto się zatroszczyć, to porządek na dyskach i świadomość gdzie się dane rzeczy zapisuje.
Mnie natomiast do przenoszenia danych zwykle wystarcza pendrive. Jednego mam nawet na specjalnej lince/łańcuszku, do wieszania na szyi, iż w razie czego nie ma obawy, że zgubię bądź mi go ukradną z laptopem. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-02 19:26:12
Autor: Mr. Misio
Hybryda SSD+HDD od WD
Użytkownik Zakonspirowany napisał:
[...]

Nie kazdy lub miec plataniene kabli i luznych dyskow na USB.

Data: 2013-12-02 21:58:38
Autor: Zakonspirowany
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 02-12-2013 19:26, Mr. Misio pisze:
Nie kazdy lub miec plataniene kabli i luznych dyskow na USB.

Idzie jeden – do zew. karty dźwiękowej z hubem USB. I tylko ten jeden.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-03 06:56:14
Autor: z
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 2013-12-02 21:58, Zakonspirowany pisze:

Idzie jeden – do zew. karty dźwiękowej z hubem USB. I tylko ten jeden.

USB 3.0?

Ja męczę zewnętrzny esata. Cóż :-( Nie jest to stabilne połączenie
Zaczyna mnie wku... taka pajęczyna.
Tak samo jak z zewnętrznymi tunerami dvbt.
Laptop della + win764  a normalnie partyzantka.
Działa ale po godzinie czy dwóch wywala się obraz.
Testowałem na różnych tunerach, sterach, softach...

Data: 2013-12-03 08:07:56
Autor: Zakonspirowany
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 03-12-2013 06:56, z pisze:
Laptop della + win764  a normalnie partyzantka.

Sama marka wiele o laptopie nie mówi.
U mnie wszystko działa jak należy.
USB 2.0, ale w ogóle mi to nie przeszkadza.
Nawet ciężkie zdjęcia z zewnętrznego przeskakują płynnie.
A jakieś tam projekty, to wiadomo, że na wewnętrznym.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-03 08:30:44
Autor: z
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 2013-12-03 08:07, Zakonspirowany pisze:
U mnie wszystko dziaa jak naley.
USB 2.0, ale w ogle mi to nie przeszkadza.
Nawet cikie zdjcia z zewntrznego przeskakuj pynnie.
A jakie tam projekty, to wiadomo, e na wewntrznym.

Wiem e do moich wymaga to powinienem mie szybkiego blaszaka z raidem.... Niestety rzebi na tym co mam i przestrzeni jak mam.
Jest i tak najszybszy w domostwie. :-)
Wszystko przebolej ale zawiodem si na podczeniach peryferii.
Nie mog polega i na esata i na USB. Cigle co nie tak a na prawd dbam i o system i sprzt.

PS. Taka hybryda to by byo miodzio. Moe jak za par lat jak bdzie jeszcze do czego zamontowa ODPUKA :-)

Data: 2013-12-03 09:03:59
Autor: Zakonspirowany
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 03-12-2013 08:30, z pisze:
Ciągle coś nie tak a na prawdę dbam i o system i sprzęt.

Chyba jednak coś masz nie tak, bo nie bez powodu USB się przyjęło i ciągle rozwija. Ja myślałem, że drukarka WiFi to dobry pomysł. No i mam mieszane uczucia. Oczywiście mogę połączyć kablem, ale przecież nie o to chodziło.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-03 09:23:46
Autor: z
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 2013-12-03 09:03, Zakonspirowany pisze:
W dniu 03-12-2013 08:30, z pisze:
Cigle co nie tak a na prawd dbam i o system i sprzt.

Chyba jednak co masz nie tak, bo nie bez powodu USB si przyjo i
cigle rozwija. Ja mylaem, e drukarka WiFi to dobry pomys. No i mam
mieszane uczucia. Oczywicie mog poczy kablem, ale przecie nie o to
chodzio.

S dwie moliwoci:
- Styki USB si zuyy - sdz e wtpi :-)
- urzdzenia si "gryz" ze sob. A troch ich jest.
eby wszystko dziaao musz by w odpowiedniej konfiguracji kablowej ;-) A i tak po jakim czasie si co "rozcza".
I to jest wanie najgorsze.

Data: 2013-12-03 09:38:03
Autor: Zakonspirowany
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 03-12-2013 09:23, z pisze:
Żeby wszystko działało muszą być w odpowiedniej konfiguracji kablowej
;-) A i tak po jakimś czasie się coś "rozłącza".

Nie wiem. Ja tam do lapka mam podłączoną dźwiękową z hubem 4xUSB, do którego mam podpięte 2 dyski, a bywało i że dwa odbiorniki 2,4 GHZ od myszy i klawiszy (M$ i Logitech) i nic się nigdy nie gryzło. Starą drukarkę też tam wpinałem. Teraz mam 1 port zajęty tą kartą, jeden przez nanoodbiornik od myszy i klawiszy, a na trzecim ładuję sobie telefon. Ale cały sprzęt mam z wyższych półek, bo przy podstawowych peryferiach nie eksperymentuję. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 10:59:38
Autor: G Nowak
Hybryda SSD+HDD od WD
Nie wiem. Ja tam do lapka mam podczon dwikow z hubem 4xUSB, do
ktrego mam podpite 2 dyski, a bywao i e dwa odbiorniki 2,4 GHZ od
myszy i klawiszy (M$ i Logitech) i nic si nigdy nie gryzo. Star
drukark te tam wpinaem. Teraz mam 1 port zajty t kart, jeden przez
nanoodbiornik od myszy i klawiszy, a na trzecim aduj sobie telefon.
Ale cay sprzt mam z wyszych pek, bo przy podstawowych peryferiach
nie eksperymentuj. :)

I przenosisz go z tym zestawem. Tak wiem. Super laptop, super matryca, super to i owo, ale skoro i tak jest wmurowany, to czemu nie moglby miec ergonomicznej klawiatury, 27'' monitora i opcji rozbudowy?

--
Pozdr

Data: 2013-12-04 12:55:08
Autor: Zakonspirowany
Hybryda SSD+HDD od WD
W dniu 04-12-2013 11:59, G Nowak pisze:
I przenosisz go z tym zestawem. Tak wiem. Super laptop, super matryca,
super to i owo, ale skoro i tak jest wmurowany, to czemu nie moglby miec
ergonomicznej klawiatury, 27'' monitora i opcji rozbudowy?

Nie jest wmurowany, a jedynie, dzięki jednemu kablowi, "zadokowany" do stereo i zewnętrznych dysków (na wewnętrznym wciąż mam 400 z 600 GB wolnego miejsca). Klawiaturę ergonomiczną oraz mysz mam podłączoną do laptopa przy pomocy nanoodbiornika, którego nie potrzebuję wyciągać (mam wręcz zapasowy). Monitor mógłbym dokupić, jednak w tym momencie myślałbym raczej o nowym aparacie (wartości 2-3 monitorów, a nie stać mnie na jedno i drugie).
Jeśli kogoś stać na "gadżety", to niech kupuje – nie bronię. Ja jedynie staram się dostrzegać i wyliczać minusy nowych i "cudownych" rozwiązań. Hybrydy mają u mnie bilans ujemny. Tablety podobnie, lecz podkreślę: _u_mnie_.

--

Hybryda SSD+HDD od WD