Hybryda na dojazdy do pracy

Data: 2011-11-04 10:34:41
Autor: elmer radi radisson
Hybryda na dojazdy do pracy
On 2011-11-04 09:22, -- =olo=-- wrote:

Codziennie ok. 100 km przejeżdżam do pracy i spowrotem, paliwo drogie,
moje mondeo spala 7,5 L/100 i tak pomyślałem o hybrydzie, tylko czy to
jest tak różowo? Spalanie niby ok. 3,5-4 L jak to się ma w praktyce -
może ktoś kto używa się wypowie? Jakie jeszcze dodatkowe koszty przy
użytkowaniu hybrydy? No i czy wystarczy 15-20 kPLN na hybrydowe auto?

Koszty przy uzytkowaniu hybrydy za 15-20k PLN? Glownie dotyczace
przegladu instalacji LPG.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-11-04 09:38:25
Autor: Waldek Godel
Hybryda na dojazdy do pracy
Dnia Fri, 04 Nov 2011 10:34:41 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Koszty przy uzytkowaniu hybrydy za 15-20k PLN? Glownie dotyczace
przegladu instalacji LPG.

ROTFL!!!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI
Ma standardowo funkcję samootrzepywania się ze śniegu

Hybryda na dojazdy do pracy