Hybryda na dojazdy do pracy

Data: 2011-11-04 10:59:53
Autor: Andrzej Lawa
Hybryda na dojazdy do pracy
W dniu 04.11.2011 09:22, -- =olo=-- pisze:
Witam
Codziennie ok. 100 km przejeżdżam do pracy i spowrotem, paliwo drogie,
moje mondeo spala 7,5 L/100 i tak pomyślałem o hybrydzie, tylko czy to
jest tak różowo? Spalanie niby ok. 3,5-4 L jak to się ma w praktyce -
może ktoś kto używa się wypowie? Jakie jeszcze dodatkowe koszty przy
użytkowaniu hybrydy? No i czy wystarczy 15-20 kPLN na hybrydowe auto?

Te 100km to przez zakorkowane miasto?

Bo jeśli nie, to hybryda sensu nie ma.

Lepszy będzie mały diesel.

A! Ważne pytanie: z jakimi prędkościami jeździsz i czy jeździsz płynnie
czy "dynamicznie" (czyli np. pędzenie do świateł i mocne hamowanie tuż
przed czerwonym)?

Data: 2011-11-04 11:07:05
Autor: Agent
Hybryda na dojazdy do pracy

A! Ważne pytanie: z jakimi prędkościami jeździsz i czy jeździsz płynnie
czy "dynamicznie" (czyli np. pędzenie do świateł i mocne hamowanie tuż
przed czerwonym)?

7.5 l w Mondeo to chyba dynamicznie nie jeździ

Data: 2011-11-04 11:21:21
Autor: The_EaGle
Hybryda na dojazdy do pracy
W dniu 2011-11-04 11:07, Agent pisze:

[...]

U mnie 7.5l na 100km w mondeo MK4 diesel to dość szybkie przeloty do pracy. Mam około 90km w obie strony (70% trasa). Jadąc do 120km/h i spokojnie spalam o półtora litra paliwa mniej. Chyba że to mondeo to benzynowe MK3 a tego nie doszukałem się w wypowiedzi.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-04 12:17:11
Autor: --=olo=--
Hybryda na dojazdy do pracy
[...]

MK1 1,6 beznyna, 100 km w obie strony, 80% trasa 70-90 km/h, szybciej się nie da, bo nie ma gdzie, 20% miasto prawie bez korków.
OK wybiliście mi elektryka z głowy:-) zostaję przy sprawdzonym aucie, płacić 20 kPLN czy więcej żeby spalać 4 czy 5 L to się nie kalkuluje, bo to co wydam na auto to mogę wydać na paliwo i na jedno wyjdzie przez parę ładnych lat.

-- =olo=--

Data: 2011-11-04 11:23:35
Autor: Andrzej Lawa
Hybryda na dojazdy do pracy
W dniu 04.11.2011 11:07, Agent pisze:

[...]

Nie wiem, nie mam Mondeo, więc nie mam danych ;)

Data: 2011-11-04 04:47:30
Autor: Czarek Daniluk
Hybryda na dojazdy do pracy
On Nov 4, 11:23 am, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> 7.5 l w Mondeo to chyba dynamicznie nie je dzi

Nie wiem, nie mam Mondeo, wi c nie mam danych ;)

Ja mam MK3 kombi, ale 2,5 automat więc nie zabieram głosu :D 7,5 to ja
nawet na trasie ani razu na przejechane ~12kkm nie spaliłem :D

Pozdrawiam !

Hybryda na dojazdy do pracy