Hybryda na dojazdy do pracy

Data: 2011-11-07 09:38:19
Autor: Massai
Hybryda na dojazdy do pracy
-- =olo=-- wrote:

Witam
Codziennie ok. 100 km przejeżdżam do pracy i spowrotem, paliwo
drogie, moje mondeo spala 7,5 L/100 i tak pomyślałem o hybrydzie,
tylko czy to jest tak różowo? Spalanie niby ok. 3,5-4 L jak to się ma
w praktyce - może ktoś kto używa się wypowie? Jakie jeszcze dodatkowe
koszty przy użytkowaniu hybrydy? No i czy wystarczy 15-20 kPLN na
hybrydowe auto?

-- =olo=--

Hm, to ja podpytam inaczej:
Dojazdy do pracy codziennie, raczej w korkach, 8-9km w jedną stronę.

Diesel nie bardzo, bo zanim się rozgrzeje to będę w połowie drogi, albo
dalej. Poza tym - drogi.

Gaz - zanim przełączę na gaz to też z połowe drogi przejadę.

Optymalna chyba byłaby hybryda, nawet czysty elektryk, ale są w takich
cenach że masakra.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-07 02:33:07
Autor: WS
Hybryda na dojazdy do pracy
On 7 Lis, 10:38, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
-- =olo=-- wrote:
> [...]

> -- =olo=--

Hm, to ja podpytam inaczej:
Dojazdy do pracy codziennie, raczej w korkach, 8-9km w jedną stronę.

Kupowanie drugiego samochodu tylko na takie dojazdy raczej sensu
ekonomicznego nie ma (OC, przeglady...), chyba, ze szkoda samochodu,
ktorym sie tylko do kosciola jezdzi ;) ...

Wg mnie przy dojazdach ~10km wiosna-jesien (moto)rower ;) zima -
posiadany samochod - elektryki maja problem z ogrzewaniem, wiec i tak
odpadaja...

WS

PS. sam jezdze rowerem jak jest sucho i cieplo - samochodem mam tam i
spowrotem 9+7km, rowerem 2x5.5km

Hybryda na dojazdy do pracy