Hydrauliczna tarcza sh 535 słabo hamuje, utward zenie Psylo SL

Data: 2010-04-18 03:08:56
Autor: ziulek
Hydrauliczna tarcza sh 535 słabo hamuje, utward zenie Psylo SL

Druga sprawa, wkrótce będę pierwszy raz samodzielnie rozkręcał RS Psylo
SL z 2003 roku celem wymiany oleju itp. Chciałbym nieco utwardzić
bujawkę - czy są w tym widelcu jakieś podkładki, których kolejnością
mógłbym go nieco utwardzić, czy jedyna opcja to zakup twardszej sprężyny?

Też mam RS Psylo. A będę korzystał z tego linku
http://www.wrower.pl/instrukcje/RockShox/2002-psylouturn.pdf Pozdr i
udanego śrubkowania. Ps jaki olej bedziesz lał?

Data: 2010-04-18 12:36:43
Autor: karbar
Hydrauliczna tarcza sh 535 słabo hamuje, utwardzenie Psylo SL
ziulek pisze:
Ps jaki olej bedziesz lał?

Nie zastanawiałem się nad tym jeszcze. Chciałbym uniknąć oryginału. W takim razie Motorex? Coś mi się ta nazwa o uszy obiła.

pozdrawiam
karbar

Data: 2010-04-18 03:46:59
Autor: ziulek
Hydrauliczna tarcza sh 535 słabo hamuje, utward zenie Psylo SL

> Nie zastanawiałem się nad tym jeszcze. Chciałbym uniknąć oryginału. W
takim razie Motorex? Coś mi się ta nazwa o uszy obiła.

Płyn RS za drogi..  instrukcja podaje 5W i nie podaje marki płynu :)
Podobno zmianą gęstości twardość amora się zmieni. Nie testowałem.

A może dać 10W?

Pozdr

Data: 2010-04-18 12:56:01
Autor: karbar
ziulek pisze:
[...]

A to nie jest tak, że zmiana gęstości zmienia pracę jedynie tłumików? W Psylo SL mam zewnętrzną regulację tłumienia dobicia (do zablokowania włącznie) i odbicia, a mimo to nie mogę znaleźć odpowiedniego ustawienia. Czyli w takim układzie gęstszy olej by spowolnił pracę zawieszenia, ale sag i stopień ugięcia widelca generalnie by pozostał ten sam?

Data: 2010-04-18 23:41:50
Autor: kosik

Użytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bcae540$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak

Pozdrawiam
kosik

Hydrauliczna tarcza sh 535 słabo hamuje, utward zenie Psylo SL