Data: 2009-07-19 20:20:53 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Hydrauliki a transport lotniczy | |
Jan Srzednicki pisze:
No właśnie, jak w temacie - jak hamulce hydrauliczne reagują na obniżone A jak miałyby reagować? :) Pewnie reagują tak samo jak analogiczny układ hamulcowy w samolocie. |
|
Data: 2009-07-19 20:26:18 | |
Autor: FD | |
Hydrauliki a transport lotniczy | |
Tomasz Pyra pisze:
A jak miałyby reagować? :) .... ktory jest do tego przystosowany... |
|
Data: 2009-07-19 23:36:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Hydrauliki a transport lotniczy | |
FD pisze:
Tomasz Pyra pisze: A na czym to przystosowanie polega? Poważnie to nic temu układowi nie grozi. Nawet będzie miał nadal te same właściwości i tą samą skuteczność. Jedynie układ zapowietrzony mógłby z powodu rozszerzenia się pęcherzyka powietrza nieco przyblokować, ale po lądowaniu pęcherzyk znowu się skurczy. Jedyne czemu można by się przyjrzeć to napompowanym oponom. Teoretycznie gdyby one były napompowane do granicy rozerwania, to spadek ciśnienia w luku bagażowym mógłby spowodować przekroczenie krytycznego ciśnienia i rozerwanie opony. Z tym że szanse i tak są w zasadzie zerowe. Większy problem dla układu hydraulicznego to by było spędzenie dłuższego czasu np. do góry nogami - powietrze ze zbiorniczka wyrównawczego może się dostać do pompy. A w samolocie nie wiesz jak będzie leciał spakowany rower. |
|