Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Hydrauliki a transport lotniczy

Hydrauliki a transport lotniczy

Data: 2009-07-23 05:54:53
Autor: Piotr Potulski
Hydrauliki a transport lotniczy
On 19 Lip, 20:09, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
No właśnie, jak w temacie - jak hamulce hydrauliczne reagują na obniżone
ciśnienie w luku bagażowym samolotu? ;)

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Nie reagują - w spoczynku nie ma w nich ciśnienia, w dodatku
ściśliwość płynów jest pomijalna. Podobnie jeśli chodzi o opony -
jeżeli masz je napompowane z zapasem 0,3 bar poniżej Pmax opony to nic
im się nie stanie.

Data: 2009-07-23 15:02:22
Autor: Coaster
Hydrauliki a transport lotniczy
Piotr Potulski wrote:
On 19 Lip, 20:09, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
No właśnie, jak w temacie - jak hamulce hydrauliczne reagują na obniżone
ciśnienie w luku bagażowym samolotu? ;)

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Nie reagują - w spoczynku nie ma w nich ciśnienia, w dodatku
ściśliwość płynów jest pomijalna  [...]

Uff, wreszcie glos rozsadku na 'pretzlu' ;-)

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"More experienced cyclists learn to "get light"
for a fraction of a second while going over rough
patches; newbies tend to sit harder on the saddle,
increasing the risk of pinch flats."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hydrauliki a transport lotniczy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona