Hyosung GT 650

Data: 2014-04-03 06:50:42
Autor: mmaurycy
Hyosung GT 650
Witam,
po długiej nieobecności odkąd sprzedałem mojego sym Husky i miałem kupić coś innego w domyśle nawet pytałem o opinie VX800 lub ER500.. Niestyty nic z tego nie wyszło. Obecnie wypatrzyłem takie coś jako że lubię grzebać http://allegro.pl/hyosung-gt-650-silnik-suzuki-sv-650-i4101603527.html zwracam się do speców np.: KUCZU lub osób które miały mają to moto czy warto się pakować.
Pozdrawiam
mmaurycy
obecnie brak moto tylko
HERO MAJESTIC

Data: 2014-04-04 01:42:02
Autor: mmaurycy
Hyosung GT 650
W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 15:50:42 UTC+2 użytkownik mmau...@gmail.com napisał:
[...]

I znowu nic z tego nie będzie z przyczyn rodzinnych- szkoda

Data: 2014-04-04 19:43:29
Autor: johnny
Hyosung GT 650
W dniu 2014-04-04 10:42, łączę się z mmaurycy@gmail.com w bólu:

po długiej nieobecności odkąd sprzedałem mojego sym Husky i miałem kupić coś innego

I znowu nic z tego nie będzie z przyczyn rodzinnych- szkoda

Też tak kiedyś miałem. Szukałem nowe moto. Łaziłem po salonach, wybierałem, i kiedy już wypatrzyłem wymarzonego Fat Boy'a, wróciła franca mówiąc, że "kocha". Od tego czasu jeżdzę siedmioletnim Rometem, 50cm3, made in China i jest mi dopszzzz..... i wcale się nie WKOOOORWIAM =):-(

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-04-04 20:28:06
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650
W dniu 2014-04-04 19:43, johnny pisze:

Też tak kiedyś miałem. Szukałem nowe moto. Łaziłem po salonach,
wybierałem, i kiedy już wypatrzyłem wymarzonego Fat Boy'a, wróciła
franca mówiąc, że "kocha".

znaczy obudziles sie ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-04-05 07:56:48
Autor: johnny
Hyosung GT 650
W dniu 2014-04-04 20:28, Kuczu pisze:
[...]

No, może z tym "kocha" to się rzeczywiście przesłyszałem, ale że wróciła to "bankowo". Oto dowód: http://img.wiocha.pl/images/f/b/fbc57c29a3ee334f91a9f1797275e9b7.jpg

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-04-07 00:02:53
Autor: mmaurycy
Hyosung GT 650
A na moto popatrzyłeś? Co myślisz? Pytania raczej z czystej ciekawości
pozdrawiam
mmaurycy

Data: 2014-04-07 09:22:44
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650
W dniu 2014-04-07 09:02, mmaurycy@gmail.com pisze:
A na moto popatrzyłeś? Co myślisz? Pytania raczej z czystej ciekawości

patrzylem, cholera wie co go boli. Wizualnie ujdzie, jak za te pieniadze. Problematyczny moze byc dostep do czesci zamiennych ale niby Huysung ma u nas przedstawicielstwo i siec dealerska. Z uzywkami bedzie problem na pewno.

Data: 2014-04-07 01:16:35
Autor: mmaurycy
Hyosung GT 650

[...]

Dzięki za odpowiedź, jak dzwoniłem gość mówił że nie wie brak kompresji?

mmaurycy

Data: 2014-04-07 10:54:19
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650
W dniu 2014-04-07 10:16, mmaurycy@gmail.com pisze:

Dzięki za odpowiedź, jak dzwoniłem gość mówił że nie wie brak kompresji?

wrozenie z fusow. To moze byc wszystko - od problemu elektrycznego, poprzez zerwany klin na kole magnesowym, po uszkodzenia mechaniczne w samym silniku.

Data: 2014-04-16 01:44:32
Autor: mmaurycy
Hyosung GT 650
wrozenie z fusow. To moze byc wszystko - od problemu elektrycznego,

poprzez zerwany klin na kole magnesowym, po uszkodzenia mechaniczne w samym silniku.

Wczoraj wieczorem grzebałem, okazało się że nie palił bo goście zupełnie przestawili rozrząd był jakiś dramat i moto odpaliło!!! Co prawda pewnie trzeba będzie ustawić luz zaworowy i wyregulować ale to już sukces. Na razie uruchomiłem z trudem akumulator od auta na kiepskich kabelkach kopcił jak szalony ale zagadał :). Banan na mojej twarzy nieustanny.
pozdrawiam
mmaurycy

Data: 2014-04-10 13:51:02
Autor: komar
Hyosung GT 650
On 07.04.2014 09:22, Kuczu wrote:
[...]

przecież to jest klon Suzi SV650, pasować będzie większość części, w tym silnik - można zrobić swap z SV'ki.

Data: 2014-04-10 15:31:14
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650
W dniu 2014-04-10 13:51, komar pisze:

przecież to jest klon Suzi SV650, pasować będzie większość części,

bzdura. To ze motocykle sa podobne nie znaczy ze sa takie same. W szczegolach roznia sie wszystkim.

Data: 2014-04-14 10:03:52
Autor: komar
Hyosung GT 650
On 10.04.2014 15:31, Kuczu wrote:
W dniu 2014-04-10 13:51, komar pisze:

przecież to jest klon Suzi SV650, pasować będzie większość części,

bzdura. To ze motocykle sa podobne nie znaczy ze sa takie same. W
szczegolach roznia sie wszystkim.

w jakich szczegółach? inna lampa, czy siedzisko ma przeszkodzić w zrobieniu swapa silnika? Różnią się jak golf od octavii, czy kia ceed od i30 - wyglądem, silniki i podzespoły bazowe takie same.

Data: 2014-04-14 10:12:47
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650
> w jakich szczegółach? inna lampa, czy siedzisko ma przeszkodzić w
> zrobieniu swapa silnika?

swap mozna zrobic zawsze ale nie zawsze jest taki prosty. Zrobilismy kiedys z kumplem swap silnika VW1200 do ramy M72. Dalo sie, motocykl jezdzi do dzisiaj. Co nie oznacza ze VW i M72 maja takie same silniki.

> Różnią się jak golf od octavii, czy kia ceed od
> i30 - wyglądem, silniki i podzespoły bazowe takie same.

bzdura. Maja inne silniki, inne ramy, zawiasy, kola, bude. To sa bardzo podobne inne motocykle. Sa do siebie tak samo podobne jak Junak 650 do Kawy ER6.

Data: 2014-04-14 12:49:13
Autor: mmaurycy
Hyosung GT 650
bzdura. Maja inne silniki, inne ramy, zawiasy, kola, bude. To sa bardzo podobne inne motocykle. Sa do siebie tak samo podobne jak Junak 650 do Kawy ER6.

Słuszna uwaga GT 650 jest mój :). Podłączyłem akumulator i pokręciłem rozrusznikiem i co stwierdziłem na słuch nic w silniku nie stuka. Nie jest to silnik z wadą głowicy. Mogłeś mieć rację że to może być elektryka ewidentnie jest pogrzebane.

pozdrawiam
mmaurycy
Hyosung GT650