Hyosung GT 650 P - kto¶ co¶ wie ??

Data: 2012-05-29 21:55:28
Autor: morghul
Hyosung GT 650 P - kto¶ co¶ wie ??
Koreañczyk, podróbka SV650, przynajmniej wizualnie. Za 15 tys. kupisz 3 letni± SV650. IMHO nie ma siê nad czym zastanawiaæ.

--

morghul

U¿ytkownik "Marcin" <erwp@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fc516fb$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Co wiecie o tym motocyklu ?? na portalach moto pojawi³y siê og³oszenia sprzeda¿y w do¶æ dobre cenie, lekko ponad 20 tys - nówka. Przyznam ¿e z wygl±du podoba mi siê bardzo.
Z nazwy kojarzy mi siê z chinczykiem, jak z zapleczem serwisowym ?? cenami czê¶ci ??

Pozdrawiam

Data: 2012-05-29 22:09:41
Autor: Marcin
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-29 21:55, morghul pisze:
Korea�czyk, podr�bka SV650, przynajmniej wizualnie. Za 15 tys.
kupisz 3 letni� SV650. IMHO nie ma si� nad czym zastanawia�.

No dobrze, faktycznie SV650 są w dobrej cenie, z drugiej strony ja się nie znam bo to pierwszy motor. Boję się że wtopię. A tu niby nowy.

Data: 2012-05-29 22:42:27
Autor: morghul
Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
No dobrze, faktycznie SV650 s± w dobrej cenie, z drugiej strony ja siê nie znam bo to pierwszy motor. Bojê siê ¿e wtopiê. A tu niby nowy.

To we¼ na ogl±danie kogo¶ kto siê zna albo kup tego hsysungsunga czy jak to siê tam zwie i ju¿, mo¿e siê nie bêdzie sypa³ ;).

--

morghul

U¿ytkownik "Marcin" <erwp@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fc52d08$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2012-05-30 00:30:39
Autor: $heikh el $hah
Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
W dniu 2012-05-29 22:42, morghul pisze:
To we¼ na ogl±danie kogo¶ kto siê zna albo kup tego hsysungsunga
czy jak to siê tam zwie i ju¿, mo¿e siê nie bêdzie sypa³ ;).

Kwestia zastosowania. Je¶li wko³o komina 1000 km/sezon, to bym mo¿e takiego hyosunga zaryzykowa³. Nie, wróæ, skre¶l ostatni wyraz z poprzedniego zdania i zast±p: poleci³.
Ale do normalnego motonitowania i dawania w palnik czysta na prostej, to ¶'wie, ¿e lepsza oryginalna u¿ywka.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-30 07:45:27
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-29 22:09, Marcin pisze:

No dobrze, faktycznie SV650 sÄ… w dobrej cenie, z drugiej strony ja siÄ™
nie znam bo to pierwszy motor. Boję się że wtopię. A tu niby nowy.

Napisz do Amila, ma takiego chujosunga paroletniego to pewnie podpowie co to warte. Swego czasu byl nawet puchar hyosunga i te motocykle mozna bylo dosc tanio kupic z jakims tam kitem wyscigowym, Minister AFAIR bral w tym udzial. Tez warto by bylo sie z nim skontaktowac.
Namiary znajdziesz w archiwum (a moze i Minister pisal tez na preclu o swoim sprzecie?).

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-30 08:14:28
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/30/2012 07:45 AM, Roman Niewiarowski wrote:
[...]

Jakie były kryteria wyścigu Dojechanie do mety? Czy pchanie było dozwolone? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-30 09:02:48
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 08:14, AZ pisze:

Jakie były kryteria wyścigu Dojechanie do mety? Czy pchanie było
dozwolone? ;-)

Na szybko znalazlem specjalnie dla Ciebie
Minister:
  Na mecie
okazuje się, ze dojechałem 8, a do czecha przedemną miałem jakieś 25
sekund straty. Najlepszy czas (mojego) okrążenia w wyścigu 1:59.754.

W nawiasie dodalem zeby bylo jasne to co wynika z tekstu.
A Ty jaki masz czas na torze w Poznaniu na kawasace?

pozdrawiam
newrom
PS. https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/b163cbc45c46faae?hl=pl&&q=Hyosung+minister

Data: 2012-05-30 07:13:27
Autor: Piotr Klimek
Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
Dnia (Wed, 30 May 2012 09:02:48 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jakie by³y kryteria wy¶cigu Dojechanie do mety? Czy pchanie by³o
dozwolone? ;-)

Na szybko znalazlem specjalnie dla Ciebie
Minister:
  Na mecie
okazuje siê, ze dojecha³em 8, a do czecha przedemn± mia³em jakie¶ 25
sekund straty. Najlepszy czas (mojego) okr±¿enia w wy¶cigu 1:59.754.

Spoko czas, ja taki wykrêci³em w tym roku na Hjosungu z litrowym silnikiem
:)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-05-30 09:09:28
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/30/2012 09:02 AM, Roman Niewiarowski wrote:
[...]

Jesteś zaślepiony nienawiścią! Do Poznania nie jeżdżę, nie stać mnie, jeżdżę za to na tory śmierci na lotniskach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-30 09:22:43
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 09:09, AZ pisze:

Jesteś zaślepiony nienawiścią!

Nie tryskaj jadem! Zapisz sie na trening u najlepszego portalisty i popraw pozycje! Jak Cie przestanie uwierac to Ci zgryzliwosc minie!

Do Poznania nie jeżdżę, nie stać mnie,

Ladna wymowka zeby nie powiedziec wprost 'kawasaki tam nie dojedzie, a nie mam lawety' :P

jeżdżę za to na tory śmierci na lotniskach.

Ja czasami jeszcze przez tory, ale nie lubie bo rozstaw kol jest taki jak rozstaw szyn i trudno sie pokonuje ta przeszkode.
Faktyczna na torach smierdzi.

pozdr
newrom

Data: 2012-05-30 09:32:56
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/30/2012 09:22 AM, Roman Niewiarowski wrote:
Jesteś zaślepiony nienawiścią!

Nie tryskaj jadem! Zapisz sie na trening u najlepszego portalisty i
popraw pozycje! Jak Cie przestanie uwierac to Ci zgryzliwosc minie!

Owca mnie już nie lubi i chyba nie sprzedałby mi karnetu.
Do Poznania nie jeżdżę, nie stać mnie,

Ladna wymowka zeby nie powiedziec wprost 'kawasaki tam nie dojedzie, a
nie mam lawety' :P

Może się jeszcze we w tym roku wybiorę.

Ja czasami jeszcze przez tory, ale nie lubie bo rozstaw kol jest taki
jak rozstaw szyn i trudno sie pokonuje ta przeszkode.
Faktyczna na torach smierdzi.

Naucz się czytać dzieciaku z sikacza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-30 09:39:28
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 09:32, AZ pisze:

Owca mnie już nie lubi i chyba nie sprzedałby mi karnetu.

No costy, kasa uber alles. Mysle ze nawet moglbys liczyc na przyjacielskie poklepanie po plecach i zyczenia udanego treningu oraz oczywiscie powrotu na kolejy :-)

Może się jeszcze we w tym roku wybiorę.

pomyslales o wypozyczalni lawet na sztatojlu ? ;)

Naucz się czytać dzieciaku z sikacza.

Grozisz mi?!

pozdr
newrom

Data: 2012-05-30 10:09:51
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/30/2012 09:39 AM, Roman Niewiarowski wrote:
[...]

Jakbyś poczytał to byś wiedział, że on tego nie robi dla kasy!

pomyslales o wypozyczalni lawet na sztatojlu ? ;)

Żyjesz steorytopami czy jakoś tak.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-30 10:26:22
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 10:09, AZ pisze:

Jakbyś poczytał to byś wiedział, że on tego nie robi dla kasy!

taki ormowiec znaczy sie :)

Żyjesz steorytopami czy jakoś tak.

czyli przyczepka z innej wyzyczalni ?

pozdr
newrom

Data: 2012-05-30 10:31:27
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/30/2012 10:26 AM, Roman Niewiarowski wrote:

Jakbyś poczytał to byś wiedział, że on tego nie robi dla kasy!

taki ormowiec znaczy sie :)

Coś w ten deseń, z tą różnica, że on to dla dobra polskich motocyklistów. Pomyśl ile istnień ludzkich uratował przed śmiercią na torze śmierci wytyczonym na lotnisku w BP.

Żyjesz steorytopami czy jakoś tak.

czyli przyczepka z innej wyzyczalni ?

Chłopaku, tu jest Warszawa i prawie mamy autostrade pod sam Poznań.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-30 10:45:36
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 10:31, AZ pisze:

torze śmierci wytyczonym na lotnisku w BP.

Wot, stolyca! Wielki Swiat!
Tylko na BP macie te lotniska czy na bliskiej tez sa ?

Chłopaku, tu jest Warszawa i prawie mamy autostrade pod sam Poznań.

U nas na prowincji nie mamy autostrady pod sam Poznan, ino do Berlina czy innego Paryza. Ale jak premierem zostanie polityk z Krakowa to hoho! Nawet z Zapiekanki zrobi autostrade i serpentyny na Giewoncie!
A lotniska to bedziemy miec nawet na cepeenie Pana Czesia.

pozdr
newrom

Data: 2012-05-30 22:43:02
Autor: Szuwarek
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu ¶roda, 30 maja 2012 08:14:28 UTC+2 u¿ytkownik AZ napisa³:

Jakie by³y kryteria wy¶cigu Dojechanie do mety? Czy pchanie by³o dozwolone? ;-)

Ach te nawyki z KHI :P

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2012-05-30 23:17:33
Autor: Magic
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
[...]

Dawały radę, chociaż oidp Mini wymienił w swoim silnik na gwarancji. Jeździł nim później przez 2 czy 3 lata szosowo.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-31 08:08:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Magic napisał(a):
Jeździł nim później przez 2 czy 3 lata szosowo.

A teraz u mnie garazuje i bedzie jezdzil :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-31 14:04:01
Autor: Jasio
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomości news:jq721n$ekd$1mx1.internetia.pl...
Magic napisał(a):
Jeździł nim później przez 2 czy 3 lata szosowo.

A teraz u mnie garazuje i bedzie jezdzil :)

Kiedy? (:

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-31 14:10:15
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Jasio napisał(a):

Kiedy? (:

zaraz po tym jak skoncze scramblera ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-31 14:11:27
Autor: Jasio
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomości news:jq7n7o$q45$1mx1.internetia.pl...
Jasio napisał(a):

Kiedy? (:

zaraz po tym jak skoncze scramblera ;-)

Jakieś fotki na priv rzuciłbyś?

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-31 14:14:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Jasio napisał(a):

Jakieś fotki na priv rzuciłbyś?

juz niedlugo :)
Dawaj na priva albo na forum scigacza.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-30 08:41:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Roman Niewiarowski napisał(a):
Napisz do Amila, ma takiego chujosunga paroletniego to pewnie podpowie co to warte.

W sumie to mam 4 hujsungi :) Dwa duze i dwa male. Co do duzych to nic sie nie psuje, czasami tylko opony i naped. W ogloszeniach ludzie pisza ze to SV tylko koreanskie i ze wszystko pasuje. W praktyce pasuje tylko paliwo. Z zalet to duzo lepszy zawias niz w sv. Za to nie ma hamulcy, tylko spowalniacze, wina to slaba pompa. Zakladasz z japoni i zaczyna hamowac, mam z tego doktorat. No i nie ma dolu, co dziwne. Kreci sie to jak rzedowa czworka, dostaje pierdolca gdzies tam u gory. Dla mnie to wada, bo slabo sie tym wariuje.
No i pompa wody wystaje tak, ze prawe szlify i sie ma klopociki, bo pompa nie do dostania w normalnych pieniadzach.

Nowych wysypalo, chyba Romet to sprzedaje, ceny widac fajne. Wiem ze poprawili hamulce no i jest juz wytrysk. Wizualnie tez do przodu poszli.

Kupilem tak dla jaj i jakos tak wyszlo ze juz chyba 3 czy 4 sezon jezdze i poki co nie chce zmieniac.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-30 09:32:33
Autor: Marcin
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??

Kupilem tak dla jaj i jakos tak wyszlo ze juz chyba 3 czy 4 sezon jezdze
i poki co nie chce zmieniac.

Dzięki za odpowiedzi, w sumie to pierwsze moto po skuterze, muszę nauczyć się jeździć co pewnie potrwa ze 2 lata więc może zaryzykuję.

Data: 2012-05-30 09:49:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Marcin napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi, w sumie to pierwsze moto po skuterze, muszę nauczyć się jeździć co pewnie potrwa ze 2 lata więc może zaryzykuję.

No to nie szkoda na piersze moto wydac ponad 20kpln?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-30 12:07:45
Autor: Marcin
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Marcin napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi, w sumie to pierwsze moto po skuterze, muszę
nauczyć się jeździć co pewnie potrwa ze 2 lata więc może zaryzykuję.

No to nie szkoda na piersze moto wydac ponad 20kpln?

hmmm powiedzmy że nie szkoda, ale chciałbym coś nowszego, a jaki jest Twój punkt widzenia ??? Pytam poważnie, jaki motor kupiłbyś na moim miejscu ?? do jakiej kwoty ?

Data: 2012-05-30 12:16:56
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Marcin napisał(a):
hmmm powiedzmy że nie szkoda, ale chciałbym coś nowszego, a jaki jest Twój punkt widzenia ??? Pytam poważnie, jaki motor kupiłbyś na moim miejscu ?? do jakiej kwoty ?

do 5kpln :) bo nie stracisz duzo przy sprzedazy bo na 150% zmieni Ci sie punkt widzenia motocyklizmu i bedziesz chcial czym innym jezdzic.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-30 20:09:59
Autor: Jacot
Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

do 5kpln :) bo nie stracisz duzo przy sprzedazy bo na 150% zmieni Ci sie punkt widzenia motocyklizmu i bedziesz chcial czym innym jezdzic.

Tej, no. A bylby z tego motor dla dziewczynki? Pierwszy motor...
Znaczy z takich starszych troche rocznikow raczej ale ten Hujosung ?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-05-31 08:09:16
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
Jacot napisał(a):
Tej, no. A bylby z tego motor dla dziewczynki? Pierwszy motor...
Znaczy z takich starszych troche rocznikow raczej ale ten Hujosung ?

Bylby, nieporaza niczym, no moze troche wagom :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-30 12:19:53
Autor: $heikh el $hah
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 12:07, Marcin pisze:
hmmm powiedzmy że nie szkoda, ale chciałbym coś nowszego, a jaki jest
Twój punkt widzenia ??? Pytam poważnie, jaki motor kupiłbyś na moim
miejscu ?? do jakiej kwoty ?

Jako nietutejszy chargé d'affaires, odpowiem za niego:
jeśli kasy nie szkoda, to kup, jaki ci się podoba, bo nawet na odblokowanym 50 ccm możesz się skutecznie przekręcić o drzewo.
I właśnie w tej chwili (tzn. tuż przed nią) dochodzimy do sedna sprawy (problemu): jeśli kupisz chińczyka za 20kpln, to się nim owiniesz o młodą brzozę, a takim Kawasaki ER6 za 25kpln brzozę przetniesz jak żyletką zapałkę i polecisz dalej.
Cieszę się, że pomogłem. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-30 12:55:30
Autor: Marcin
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 12:19, $heikh el $hah pisze:
[...]

W sumie, widzę na stronie kawasaki że model 6r kosztuje 27 tyś, w zasadzie różnica do akceptacji, może faktycznie opłaca się kupić coś markowego

Data: 2012-05-30 13:12:50
Autor: $heikh el $hah
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 12:55, Marcin pisze:
W sumie, widzę na stronie kawasaki że model 6r kosztuje 27 tyś

Cena katalogowa. Bez problemu kupisz za 2kpln mniej, które będziesz mógł przeznaczyć na jakieś lanserskie odzienie z dobrze wypasionej krówki. :)

może faktycznie opłaca się kupić coś markowego

100%. (Nie mylić z: 100‰.)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-30 13:38:01
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 12:55, Marcin pisze:

W sumie, widzę na stronie kawasaki że model 6r kosztuje 27 tyś, w
zasadzie różnica do akceptacji, może faktycznie opłaca się kupić coś
markowego

Z drugiej strony za 7tys zrobisz sobie 3 tygodniowa wycieczke, przejedziesz kilka(nascie) tys km, wypijesz lokalnych trunkow zagryzajac lokalnym jedzeniem do oporu itd.
Z trzeciej strony wolalbym za 5-10tys kupic uzywke (pewna) i pozostale 20 roztrwonic na jazde ;)
Szejk nie jezdzil hyosungiem, nie mial z nim stycznosci, ale pitoli ze do dupy. Sorry, ale smiszne to :)

pozdr
newrom

Data: 2012-05-30 13:46:33
Autor: $heikh el $hah
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Szejk nie jezdzil hyosungiem, nie mial z nim stycznosci, ale pitoli ze
do dupy. Sorry, ale smiszne to :)

Rozumiem, że ty musisz wpierw ruchnąć tajską prostytutkę, by móc ocenić, że zmarnowałeś kupę kasy? :)
Z tego, co pisze kolega Marcin, wynika, że nie klepie wielkiej biedy, więc pozwoliłem sobie przypuścić, że nawet po kupnie Kawasaki będzie go stać na wycieczkę. Bardziej komfortową, bo bez obawy, że jego Chujsung mu zdechnie i już się nie podniesie. A jak Kawa mu się znudzi, to sprzeda i nie straci tyle, ile by stracił w przypadku sprzedaży Chinola.
Sorry, że tak sobie tylko głośno i śmiesznie myślę, ale lubię to robić. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-30 14:07:59
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 13:46, $heikh el $hah pisze:

Rozumiem, że ty musisz wpierw ruchnąć tajską prostytutkę, by móc ocenić,
że zmarnowałeś kupę kasy? :)

Masz w watku opinie goscia co ma taki sprzet i nim jezdzi, masz w archiwum opinie goscia co sie nawet scigal tym wynalazkiem. Obydwaj mowia ze jest ok, ale twierdzisz ze sa do dupy to tak Ci sie zdaje.

Bardziej komfortową, bo bez obawy, że jego Chujsung
mu zdechnie i już się nie podniesie.

Jesli kupi kawasaki to pojedzie na wycieczke z obawa ze mu jego kawasaki zdechnie i juz sie nie podniesie. Taki lajf.

A jak Kawa mu się znudzi, to sprzeda i nie straci tyle, ile by stracił w przypadku sprzedaży Chinola.

Nie pisz po serbsku! *
A jak ma myslec o sprzedazy to chyba najlepszy bylby charlej, bardzo wolno traci na wartosci :)

Sorry, że tak sobie tylko głośno i śmiesznie myślę, ale lubię to robić. :)

Wyglaszasz autorytarne opinie o chujowosci tego sprzeta, a z tego co piszesz to nawet go z bliska nie widziales :)
BTW wiesz ze byly czasy gdy 'japonskie' oznaczalo syf ktory zaraz sie zepsuje ? A pierwszy transport Toyoty ktory dotarl do stanow byl takiej jakosci ze samochody nie byly w stanie samodzielnie zjechac z promu? Czasy sie zmieniaja, jakosc sprzetow tez. :)

pozdr
newrom
* - jezyk ktorym sie poslugujesz jest tak samo serbski jak hyosung chinski :-)

PS. za to gdybym mial kupowac starsza uzywke to wybralbym cos wielkiej 4 ze wzgl na dostepnosc czesci uzywanych.

Data: 2012-05-30 14:24:50
Autor: $heikh el $hah
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
[...]

Tak.
Icomipaniezrobisz?

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-30 18:40:33
Autor: Ivam
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Użytkownik "Roman Niewiarowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4fc60d9e$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W ogole jak wino - moze zyskiwac, jak mu sie gola babe strzeli na baku!

PS. za to gdybym mial kupowac starsza uzywke to wybralbym cos wielkiej 4 ze wzgl na dostepnosc czesci uzywanych.

Z calej 4? ;)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-05-31 07:42:32
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-30 18:40, Ivam pisze:

Z calej 4? ;)

Chyba cala 4 ma motocykle na ktore bym sie skusil.

pozdr
newrom

Data: 2012-05-31 10:26:22
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/31/2012 07:42 AM, Roman Niewiarowski wrote:
Z calej 4? ;)

Chyba cala 4 ma motocykle na ktore bym sie skusil.

Jakie Kawasaki? Ciekaw jestem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-31 10:36:08
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-31 10:26, AZ pisze:

Jakie Kawasaki? Ciekaw jestem.

KLV, z1, zephyr 1100 (w ostatecznosci 750), moze jakiegos klr albo kle na ryby, jakby byl sporo tanszy od goldasa to bym pomyslal nad voyagerem. Pewnie o czyms zapomnialem, bo nie mysle nad zakupem motocykla.

pozdr
newrom

Data: 2012-05-31 02:32:18
Autor: Kefir
Hyosung GT 650 P - kto co wie ??
Elou!

On May 31, 10:36 am, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

na ryby, jakby byl sporo tanszy od goldasa to bym pomyslal nad
voyagerem. Pewnie o czyms zapomnialem, bo nie mysle nad zakupem motocykla..

A prosze uprzejmie: KaZet tysiunc z zakladow chemicznych (Police,
znaczy) wymiata, rzondzi i niszczy.
Jak bede du¿y to sobie kupie i powiesze nad kominkiem.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

Data: 2012-05-31 10:49:43
Autor: AZ
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
On 05/31/2012 10:36 AM, Roman Niewiarowski wrote:
to bym pomyslal nad
voyagerem.

Kurde nie wiedziałem ze KHI robi takie brzydkie motocykle...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-31 11:11:55
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-31 10:49, AZ pisze:

Kurde nie wiedziałem ze KHI robi takie brzydkie motocykle...

Obi robia wylacznie brzydkie, a tylko od czasu do czasu, przez pomylke (albo z litosci konkurencja im podrzuca) pojawia sie interesujaca kawa :)
KicHI ma tyle polotu w projektowaniu motocykli co Zaklady Cegielskiego w dizajnie obudow do silnikow okretowych ;)
IMHO oczywiscie :)

pozdr
newrom
PS. honda tysz jest nudna jak flaki z olejem, zeby nie bylo. Jewropejce potrafia projektowac ladnie (nie dotyczy najezdzcy, oni sa jak Kawasaki :P ).

Data: 2012-05-31 12:53:55
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-31 10:26, AZ pisze:

Jakie Kawasaki? Ciekaw jestem.

KLV,

V-srom 1000 z innymi nalepkami. Nawet na tabliczce znamionowej ma napisane Suzuki

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-31 13:02:18
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-31 12:53, Kuczu pisze:

V-srom 1000 z innymi nalepkami.

A to juz nie moja wina ze kawasaki podobnego motocykla nie potrafi zrobic samodzielnie :)

pozdr
newrom

Data: 2012-05-31 14:00:49
Autor: Jasio
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4fc72d79$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak już się tak młodzieżowo brandzlujemy, to podam swoj typy:
-zrx 1200, koniecznie z kwadratowÄ… lampÄ….i w kawasaki racing green
-versys, mimo, że brzydki to ma w sobie coś.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-31 14:30:15
Autor: Roman Niewiarowski
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-31 14:00, Jasio pisze:

Jak już się tak młodzieżowo brandzlujemy, to podam swoj typy:
-zrx 1200, koniecznie z kwadratowÄ… lampÄ…

ZRX1200 chce kolega sprzedac, ale nie wiem jaka ma lampe.

pozdr
newrom

Data: 2012-05-31 14:35:21
Autor: Jasio
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4fc76458$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-05-31 14:00, Jasio pisze:

Jak już się tak młodzieżowo brandzlujemy, to podam swoj typy:
-zrx 1200, koniecznie z kwadratowÄ… lampÄ…

ZRX1200 chce kolega sprzedac, ale nie wiem jaka ma lampe.

Tak czy owak, podane typy wystarczyłyby mi jako plakat w garażu.
W tej chwili mam dalece odmienne plany motocyklowe.
Chociaż w sumie... pojemność się zgadza.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-31 14:47:51
Autor: Kuczu
Hyosung GT 650 P - kto� co� wie ??
W dniu 2012-05-31 14:00, Jasio pisze:

Jak już się tak młodzieżowo brandzlujemy, to podam swoj typy:
-zrx 1200, koniecznie z kwadratowÄ… lampÄ….i w kawasaki racing green

Wiem kto ma takiego na sprzedaz jakby co. Stan absolutnie idealny.

Data: 2012-06-09 08:31:43
Autor: Jackare
Hyosung GT 650 P - kto co wie ??
Użytkownik "Marcin" <erwp@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc52d08$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Hyosung to motocyklowy brand koncernu Hyundai. I wszystko na temat.

Data: 2012-06-09 09:08:51
Autor: Marcin N
Hyosung GT 650 P - kto co wie ??
W dniu 2012-06-09 08:31, Jackare pisze:
[...]

Jeśli tak - to tylko kupować. Samochody mają co najmniej dobre.

Hyosung GT 650 P - kto¶ co¶ wie ??