Hyper-Threading

Data: 2011-03-13 19:26:05
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
co to jest Hyper-Threading i czy procki AMD powinny go mieć czy nie?

Data: 2011-03-13 19:28:41
Autor: qwerty
Hyper-Threading

http://www.scroogle.org/scrappl8.html

Data: 2011-03-13 19:32:14
Autor: Czarek
Hyper-Threading
W dniu 13-03-2011 19:26, identifikator: 20040501 napisał/a:
co to jest Hyper-Threading

Zadaj jeszcze pytanie: "co to jest Google?"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hyper-Threading

i czy procki AMD powinny go mieć czy nie?

Nie.

--
Cz.

Data: 2011-03-13 19:38:58
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
a jaką kartą z pasywnym chłodzeniem warto by się zainteresować? preferuję ATI

Data: 2011-03-13 19:40:58
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
wybór w sumie jest niewielki 5450 albo 5750 albo 5770... która?

Data: 2011-03-13 19:45:51
Autor: Czarek
Hyper-Threading
W dniu 13-03-2011 19:40, identifikator: 20040501 napisał/a:
wybór w sumie jest niewielki 5450 albo 5750 albo 5770... która?

Wstępnie możesz sobie tu porównać:
http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

--
Cz.

Data: 2011-03-13 19:55:16
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
a jeszcze takie pytanie, czy ten zasilacz http://allegro.pl/corsair-zasilacz-cx-430w-mocny-gw-5-lat-f-vat-i1501279224.html to nie jest jakaś pomyłka? 120W na 3,3 i 5  a taki Phewnom II pobiera 125W... jak to jest?

Data: 2011-03-13 19:45:51
Autor: Wojtek
Hyper-Threading
identifikator: 20040501 wrote:

a jeszcze takie pytanie, czy ten zasilacz
http://allegro.pl/corsair-zasilacz-cx-430w-mocny-gw-5-lat-f-vat-i15012
79224.html to nie jest jakaś pomyłka?

To przyzwoity zasilacz. Mógłby mieć nieco mocniejsze +12V ale i tak
jest niezły.

120W na 3,3 i 5  a taki Phewnom
II pobiera 125W... jak to jest?

a nie powinieneś przypadkien popatrzeć na linię +12V jako tę, która
zasila procesor?

--
Wojtek

Data: 2011-03-14 16:26:26
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
a nie powinieneś przypadkien popatrzeć na linię +12V jako tę, która
zasila procesor?

oj chyba mnie oszukujecie, procek z 12V? aż mi się wierzyć nie chce...

Data: 2011-03-14 17:38:53
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 14-03-2011 o 16:26 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

a nie powinieneś przypadkien popatrzeć na linię +12V jako tę, która
zasila procesor?

oj chyba mnie oszukujecie, procek z 12V? aż mi się wierzyć nie chce...

To jeszcze nic. Twój komputer zasilany jest linią o napięciu 110000,
albo nawet 220000V :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-14 18:38:28
Autor: qwerty
Hyper-Threading
Użytkownik "WiesłaW"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vscdu3jr35rodc@naw-pc...
To jeszcze nic. Twój komputer zasilany jest linią o napięciu 110000,
albo nawet 220000V :)

Skąd wiesz? Może linia ma tylko 400000 V. Napięcie generatora jest znacznie niższe.

Data: 2011-03-14 18:55:58
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
Skąd wiesz? Może linia ma tylko 400000 V. Napięcie generatora jest znacznie niższe.

chłopaki ja 20 lat studiowałem elektronikę...

Data: 2011-03-14 19:05:13
Autor: qwerty
Hyper-Threading
Użytkownik "identifikator: 20040501"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:illl9f$hq1$1@mx1.internetia.pl...
chłopaki ja 20 lat studiowałem elektronikę...

To nie wiesz, że wartość napięcia można zmieniać.

Data: 2011-03-14 20:49:48
Autor: RadoslawF
Hyper-Threading
Dnia 2011-03-14 18:55, Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
Skąd wiesz? Może linia ma tylko 400000 V. Napięcie generatora jest znacznie niższe.

chłopaki ja 20 lat studiowałem elektronikę...

To nie pisz bo się śmiać będą, normalnie wystarcza pięć lat.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-15 14:11:47
Autor: Robson
Hyper-Threading
chłopaki ja 20 lat studiowałem elektronikę...

20 straconych lat... trzeba bylo hodowac jedwabniki.

Data: 2011-03-15 15:08:00
Autor: Q
Hyper-Threading
chłopaki ja 20 lat studiowałem elektronikę...

no to zes se teraz strzelil w "pjente" :)

btw:
Twoje pytania z innych grup sa rownie tragikomiczne:

"a właśnie, co to jest podpis elektroniczny - taki jak na przykład podpis
 przy odbieraniu paczki z GLS? jakoś nikt się nie boi... "

Data: 2011-03-15 17:07:42
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
btw:
Twoje pytania z innych grup sa rownie tragikomiczne:

ależ proszę - http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1842153&highlight=
pokaż klasę...

Data: 2011-03-16 01:10:38
Autor: Q
Hyper-Threading
pokaż klasę...

pokaz mi, ze umiesz uzywac google -
- na poczatek wrzuc tam haslo "podpis elektroniczny"
i wcisnij enter - ten duzy klawisz;

potem "ht" i enter;

ps
jestes smierdzacym leniem i takie osoby nalezy pietnowac;

Data: 2011-03-16 15:38:05
Autor: Robson
Hyper-Threading
[...]

Widac, ze masz powazne problemy...

Data: 2011-03-15 12:10:44
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 14-03-2011 o 18:38 qwerty napisał na pl.comp.pecet:

To jeszcze nic. Twój komputer zasilany jest linią o napięciu 110000,
albo nawet 220000V :)

Skąd wiesz? Może linia ma tylko 400000 V. Napięcie generatora jest  znacznie niższe.

Generator to już raczej nie linia, a sieć. Ale faktycznie, 400000 V
brzmi jeszcze lepiej :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-15 19:33:17
Autor: Remek
Hyper-Threading
Użytkownik "WiesłaW" napisał:

Generator to już raczej nie linia, a sieć.

Generator to sieć? Błysnąłeś.

Remek

Data: 2011-03-16 10:30:37
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 15-03-2011 o 19:33 Remek napisał na pl.comp.pecet:

Generator to już raczej nie linia, a sieć.

Generator to sieć? Błysnąłeś.

Pod pojęciem sieci rozumiemy instalacje połączone i współpracujące
ze sobą. Stanowią one zbiór przewodów elektrycznych, a także
urządzeń powiązanych pod względem funkcjonalnym. Ich połączenie
elektryczne pozwala na przetwarzanie, przesyłanie i rozdzielanie
energii elektrycznej wytworzonej w elektrowniach.
http://www.ewinn.com.pl/

Jeżeli robisz takie wstawki kolego, to się najpierw doucz, bo już
nie pierwszy raz robisz z siebie idiotę.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-17 13:18:24
Autor: Remek
Hyper-Threading
Użytkownik "WiesłaW" napisał:

Jeżeli robisz takie wstawki kolego, to się najpierw doucz, bo już
nie pierwszy raz robisz z siebie idiotę.

Dokładnie opisałeś składniki sieci, ale wcześniej napisałeś że generator to
sieć. Robisz z siebie idiotę, a atakujesz mnie. Spojrzyj uważnie w lustro i
będziesz miał jasność.

Remek

Data: 2011-03-17 20:05:58
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 17-03-2011 o 13:18 Remek napisał na pl.comp.pecet:

Dokładnie opisałeś składniki sieci, ale wcześniej napisałeś żegenerator   to sieć.

I co Cię w związku z tym powstrzymywało, aby bez chamskich
komentarzy kulturalnie zapytać co miałem na myśli?
Jeżeli narzucasz taki poziom dyskusji to musisz liczyć się z
reakcją na takim samym poziomie. Chyba, że jesteś aż tak
zarozumiały.

Robisz z siebie idiotę, a atakujesz mnie. Spojrzyj uważnie w lustro i  będziesz miał jasność.

Nie siej tutaj hipokryzji. Atakujący nie może czuć się atakowanym.
Lustro powiedziało, że masz jednak problemy ze swoją osobowością..

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-14 20:42:09
Autor: Wojtek
Hyper-Threading

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasilacz_komputera

--
Wojtek

Data: 2011-03-15 08:31:21
Autor: Leszek K.
Hyper-Threading
Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:26:26 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

a nie powinieneś przypadkien popatrzeć na linię +12V jako tę, która
zasila procesor?

oj chyba mnie oszukujecie, procek z 12V? aż mi się wierzyć nie chce...

W zamierzchłych czasach (6-7 lat temu) procesory zasilane były z linii 5V.
Z 3.3 z tego co wiem nigdy.

Data: 2011-03-13 22:16:53
Autor: qwerty
Hyper-Threading
Użytkownik "identifikator: 20040501"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ilj4ck$p6t$1@mx1.internetia.pl...
a jeszcze takie pytanie, czy ten zasilacz http://allegro.pl/corsair-zasilacz-cx-430w-mocny-gw-5-lat-f-vat-i1501279224.html to nie jest jakaś pomyłka? 120W na 3,3 i 5  a taki Phewnom II pobiera 125W... jak to jest?

Zobacz jaką linią jest zasilany procesor.

Data: 2011-03-13 22:27:12
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 13-03-2011 o 19:55 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

a jeszcze takie pytanie, czy ten zasilacz  http://allegro.pl/corsair-zasilacz-cx-430w-mocny-gw-5-lat-f-vat-i1501279224.html  to nie jest jakaś pomyłka? 120W na 3,3 i 5  a taki Phewnom II pobiera  125W... jak to jest?

A dla mnie to jest pomyłka. Corsair po bardzo udanej serii CX
cofnął się krok do tyłu. Porównując z konkurencją np OCZ, wypada
nędznie. Nie dość, że niejako 430W posiada 336W na 12V - OCZ
StealthXStream 2 400W posiada 384W do tego brak certyfikatu 80+
i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
5 lat) - OCZ 3 lata, a cena zbliżona.
http://kut.as/04rm

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-13 22:06:28
Autor: Wojtek
Hyper-Threading
WiesłaW wrote:

i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
5 lat)

Pewnie z tego samego co komputronikowi, emarketowi i reszcie, która
sprzedaje z 5-letnią gwarancją ;-P

Poza tym czy pytający wspominał o Phenomie i jakiejś przeciętnej
grafice (HD5770 -> max. pobór 108W) więc na taką konfigurację ten
Corsair wystarczy bez problemu.

PS. I aby nie było, do Ocz nic nie mam, sam mam ich zasilacz (MXS500) i
sobie chwalę.

--
Wojtek

Data: 2011-03-14 15:40:13
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 13-03-2011 o 23:06 Wojtek napisał na pl.comp.pecet:

i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
5 lat)

Pewnie z tego samego co komputronikowi, emarketowi i reszcie, która
sprzedaje z 5-letnią gwarancją ;-P

Czyli skąd? Bo mnie się wzięło ze strony producenta, gdzie jest
napisane: Two year warranty and lifetime access to Corsair's legendary
technical support and customer service.
I teraz pytanie. Gdzie jest haczyk?

Poza tym czy pytający wspominał o Phenomie i jakiejś przeciętnej
grafice (HD5770 -> max. pobór 108W) więc na taką konfigurację ten
Corsair wystarczy bez problemu.

Ale mnie nie chodzi o to, czy wystarczy. Tylko o to, że czasami za te
same pieniądze można mieć coś lepszego, albo to samo taniej.

PS. I aby nie było, do Ocz nic nie mam, sam mam ich zasilacz (MXS500) i
sobie chwalę.

Ja natomiast zawsze wychwalałem Corsaira, ponieważ nie mieli w swojej
ofercie "podejrzanych" jakościowo/cenowo modeli zasilaczy. Teraz już mają.
OCZ to tylko przykład. Równie dobrze może być np:
http://www.comp4you.eu/pricelist/item.aspx?PID=C7315064
W dalszym ciągu są to jednak najtańsze modele w dobrej jakości. Za te
lepsze - niestety trzeba trochę dopłacić.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-14 14:52:31
Autor: Wojtek
Hyper-Threading
WiesłaW wrote:

Czyli skąd? Bo mnie się wzięło ze strony producenta, gdzie jest
napisane: Two year warranty and lifetime access to Corsair's legendary
technical support and customer service.
I teraz pytanie. Gdzie jest haczyk?

Pewnie nigdzie. Gwarancję wystawia sklep i on ponosi odpowiedzialność.
Nie wiem jak wygląda możliwość wyegzekwowania od firmy krzak ale w
komputroniku dostaje się pisemną gwarancję. kto za to płaci,
Corsair/importer/sklep to nie jest zmartwienie klienta.

--
Wojtek

Data: 2011-03-14 17:19:12
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 14-03-2011 o 15:52 Wojtek napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Oprócz wymienionych.
60 miesięcy - ProLine, NEO24, Agito
36 miesięcy - Morele.net, Techplanet, X-COM
24 miesiące - Angela.pl, ESC, Arest
Teraz wiadomo gdzie kupować nowe zasilacze Corsaira :D

Może ktoś wie, o co w tym chodzi? , bo ja nadal uważam, że haczyk być
gdzieś musi :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-15 09:06:13
Autor: BQB
Hyper-Threading
W dniu 11-03-14 17:19, WiesłaW pisze:
[...]

A jesteś pewien, że to gwarancja a nie ubezpieczenie?

Data: 2011-03-15 11:24:55
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 15-03-2011 o 09:06 BQB napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Jestem pewien, że są to okresy zadeklarowane przez sprzedawców
na stronach internetowej jako gwarancja. Ten z Allegro
poszedł dalej i napisał "gwarancja producenta".
Nie za bardzo wyobrażam sobie, na czym miałoby polegać takie
ubezpieczenie.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-15 11:28:58
Autor: Szarlih
Hyper-Threading
BQB jest autorem poniĹźszej notatki:

OprĂłcz wymienionych.
[...]

Warranty:

Power Supplies
Professional Series™ Gold (models AX1200, AX850, and AX750) have a 7
year warranty
Professional Series (models HX450, HX650, HX750 and HX850) have a 7 year
warranty
HX Series (Models HX520W, HX620, and HX1000) have a 5 year warranty
TX and VX Enthusiast Series™ (Models TX650, TX750, TX850, TX950, VX450,
and VX550) have a 5 year warranty
Gaming Series™ (Models GS800, GS700, and GS600) have a 3 year warranty
Builder Series™ (Models CX600, CX500 and CX430) have a 2 year warranty
Power Series model CX400W has a 3 year warranty

http://www.corsair.com/support/warranty/

i tyle na ten temat

--
                _____
_______________/     \_______________    |GG: 2822174

Data: 2011-03-15 11:57:37
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
[...]

A żeby było jeszcze ciekawiej, zasilacz tej samej serii CX500 we
wspomnianym Komputroniku, posiada już gwarancję 2 lata :)
http://kut.as/04t0

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-15 19:37:16
Autor: Remek
Hyper-Threading
Użytkownik "Wojtek" napisał:

kto za to płaci, Corsair/importer/sklep
to nie jest zmartwienie klienta.

Za wszystko płaci klient. Nie wiedziałeś?

Remek

Data: 2011-03-16 10:07:25
Autor: Wojtek
Hyper-Threading
Remek wrote:

Za wszystko płaci klient. Nie wiedziałeś?

ale błysnąłeś :/

--
Wojtek

Data: 2011-03-13 22:35:45
Autor: Przemysław Ryk
Hyper-Threading
Dnia Sun, 13 Mar 2011 22:27:12 +0100, WiesłaW napisał(a):

A dla mnie to jest pomyłka. Corsair po bardzo udanej serii CX
cofnął się krok do tyłu.

Ja tak tylko z jednym pytaniem... Jak można się cofnąć krok do przodu? :D

(ciach...)

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]

Data: 2011-03-13 23:03:11
Autor: WiesłaW
Hyper-Threading
Dnia 13-03-2011 o 22:35 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

Ja tak tylko z jednym pytaniem... Jak można się cofnąć krok do przodu? :D

Ekhm, znowu się złapałem na to :) Ale kto wie. U nas w kraju jest wielu
cudotwórców :D

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-14 01:15:45
Autor: Przemysław Ryk
Hyper-Threading
Dnia Sun, 13 Mar 2011 23:03:11 +0100, WiesłaW napisał(a):

[...]

Skądś to znam (to złapanie się). Też mi się często zdarza rąbnąć "w każdym
bądź razie" (zamiast "w każdym razie"). :) Całe szczęście znajomi mocno
wyczuleni na różne tego typu "masła maślane" uczynnie dopowiedzą na hasło
"cofnąć się do tyłu" np. "w odróżnieniu od cofania się do przodu"... ;D

[ Love. The slowest form of suicide.                  (znalezione w necie) ]

Data: 2011-03-14 15:23:29
Autor: Norbert
Hyper-Threading
Dnia Mon, 14 Mar 2011 01:15:45 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

[...]

I te opowiesci opierasz na faktach autentycznych? :-P

Norbert

Data: 2011-03-14 15:59:22
Autor: Przemysław Ryk
Hyper-Threading
Dnia Mon, 14 Mar 2011 15:23:29 +0100, Norbert napisał(a):

[...]

No przecież nie prasowych... :D

[ The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.                ]
[                                                 (Gary Jules "Mad World") ]

Data: 2011-03-18 22:38:22
Autor: Jawi
Hyper-Threading
W dniu 2011-03-13 22:27, WiesłaW pisze:
i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
5 lat) - OCZ 3 lata, a cena zbliżona.
http://kut.as/04rm

Gwarancję może dać producent, a nie musi, jego dobra wola. Sprzedawca od siebie może dać gwarancji ile tylko sobie wymarzy, dożywotnią również.
Byle dał na papierku. Może ten sprzedawca właśnie daje 5 lat gwarancji od siebie i daje to na piśmie? Trzeba go zapytać bo być może robi to świadomie.

Data: 2011-03-13 22:16:25
Autor: qwerty
Hyper-Threading
Użytkownik "identifikator: 20040501"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ilj3e2$jpi$1@mx1.internetia.pl...
a jaką kartą z pasywnym chłodzeniem warto by się zainteresować? preferuję ATI

Sprawną.

Data: 2011-03-15 15:11:54
Autor: Q
Hyper-Threading
co to jest Hyper-Threading

to jest cos fajoskiego

i czy procki AMD powinny go mieć czy nie?

tak

Data: 2011-03-15 17:01:15
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
zburaczała ta grupa...

Data: 2011-03-15 17:26:32
Autor: Rafał Łukawski
Hyper-Threading
On 2011-03-15 17:01, identifikator: 20040501 wrote:
zburaczała ta grupa...

Nie ma się czym martwić.

jeszcze parę-parenascie lat i usenet bedzie uzywany TYLKO przez 40-50 letnich doktorow uczelnianych ;) Innymi słowy wypadnie z obiegu ;)

Data: 2011-03-15 17:45:27
Autor: Norbert
Hyper-Threading
Dnia Tue, 15 Mar 2011 17:26:32 +0100, Rafał Łukawski napisał(a):

jeszcze parę-parenascie lat i usenet bedzie uzywany TYLKO przez 40-50 letnich doktorow uczelnianych ;) Innymi słowy wypadnie z obiegu ;)

Czyli zatoczy kolo i wroci tam skad wyszedl ;-)

Norbert

Data: 2011-03-16 13:28:25
Autor: Robson
Hyper-Threading
Czyli zatoczy kolo i wroci tam skad wyszedl ;-)

Prawda. Googli nie bylo, Altavista była, gopher i lynx, jak ktos juz odpowiadal, to z sensem. A i pytania byly jakby madrzejsze...

Data: 2011-03-16 01:12:25
Autor: Q
Hyper-Threading
zburaczała ta grupa...

dokladnie - coraz wiecej dysgooglikow tu spamuje;
z lekka niesmialoscia chcialbym zauwazyc,
ze dolaczyles do tego szacownego grona;

Data: 2011-03-15 18:34:44
Autor: identifikator: 20040501
Hyper-Threading
co to jest Hyper-Threading i czy procki AMD powinny go mieć czy nie?

a czy czasem HT to nie są wirtualne rdzenie w P4?

Data: 2011-03-15 12:00:59
Autor: Szymon von Ulezalka
Hyper-Threading
On Mar 15, 5:34 pm, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowan...@go2.pl> wrote:
> co to jest Hyper-Threading i czy procki AMD powinny go mie czy nie?

a czy czasem HT to nie s wirtualne rdzenie w P4?

tak, niektore P4 mialy HT. ten w sb jest podobno wydajniejszy.

Data: 2011-03-15 20:19:54
Autor: Rafał Łukawski
Hyper-Threading
On 2011-03-15 20:00, Szymon von Ulezalka wrote:
[...]

HT z pkt. widzienia systemu operacyjnego daje dwie jednostki przetwarzajace na jeden rdzeń. Problem w tym, że te dwie jednostki współdzielą własne zasoby (nie są to osobne rdzenie), więc w praktyce nie sposób przewidzieć jak wątki należące do tych dwóch jednostek będą wzajemnie spowalnianie.

Generalnie jest to rozszerzenie, ale minimalne (bardzo zaleznie od specyfiki analizowania komend dla procesora), na pewno wydajniejszym rozwiazaniem jest procesor z 2 rdzeniami bez HT niz z jednym rdzeniem bez HT.

Od pewnego czasu OS rozpoznają czy kolejne rdzenie są semi-wirtualne (HT) czy prawdziwe (real core), na tej podstawie tez przydzielaja zadania.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-03-15 21:06:38
Autor: MC
Hyper-Threading
Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:iloe4t$aoq$1news.onet.pl...

Generalnie jest to rozszerzenie, ale minimalne (bardzo zaleznie od specyfiki analizowania komend dla procesora),

Drugi wątek rusza wtedy, kiedy procesor z jakiegoś powodu nie może kontynuować pierwszego i odwrotnie. To przełączanie też kosztuje, może się tak zdarzyć, że w sumie nie będzie z HT żadnej korzyści, a nawet strata.

na pewno wydajniejszym rozwiazaniem jest procesor z 2 rdzeniami bez HT niz z jednym rdzeniem bez HT.

Wydajniejszym, ale i droższym. Faktem jest, że HT jakoś nie zdobył rynku skoro nawet dzisiaj wiele procesorów z piaskowego mostka Intela jest bez tego wynalazku.

Data: 2011-03-15 22:13:19
Autor: Norbert
Hyper-Threading
Dnia Tue, 15 Mar 2011 20:19:54 +0100, Rafał Łukawski napisał(a):

Od pewnego czasu OS rozpoznają czy kolejne rdzenie są semi-wirtualne (HT) czy prawdziwe (real core), na tej podstawie tez przydzielaja zadania.

XP to potrafi? Szukalem kiedys info na ten temat i sie nie doszukalem.

Norbert

Data: 2011-03-18 13:13:14
Autor: Remek
Hyper-Threading
Użytkownik "Rafał Łukawski" napisał:

Generalnie jest to rozszerzenie, ale minimalne (bardzo zaleznie od
specyfiki analizowania komend dla procesora ...

Mam Pentium IV 2,6 z HT i Celerona 3,2. P4 jest znacznie wydajniejszy. Nie
wiem, czy to właściwy materiał porównawczy, ale chwalę sobie te procesory z
HT.

Remek

Data: 2011-03-24 22:10:24
Autor: Przemysław Ryk
Hyper-Threading
Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:13:14 +0100, Remek napisał(a):

[...]

Teraz sprawdź, czy to na pewno HT daje przewagę wydajnościową nad Celeronem.

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]

Hyper-Threading