Data: 2009-04-06 10:30:41 | |
Autor: krzysiek82 | |
Hypermiling | |
Centralka silnika 1.6 ABU miał pin odpowiedzialny za przesyłanie do licznika info o spalaniu (teoretycznym) Ty masz na bank inny nowszy sterownik więc wydaje mi się, że ma taką opcję. Tylko pytanie czy w polo 6N była opcja licznika z MFA? Tego nie jestem pewien, ale chłopaki z PKP powinni wiedzieć oto adres http://vwpolo-klub.pl/
odrazu muszę Ci powiedzieć, że lepiej zapomnij o spalaniu 3-4l jeśli na trasie zejdziesz do 6l powinieneś się cieszyć. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-04-06 01:35:39 | |
Autor: Krzysztof Dmytrów | |
Hypermiling | |
Centralka silnika 1.6 ABU miał pin odpowiedzialny za przesyłanie do Dzięki za info :) odrazu muszę Ci powiedzieć, że lepiej zapomnij o spalaniu 3-4l jeśli na Oczywiście, że u siebie nawet o takim nie myślę - taki wynik osiągali na Hondzie Insight z silnikiem litrowym :). Mi kiedyś w trasie spalił średnio 5,8. pozdrawiam serdecznie |
|
Data: 2009-04-06 10:35:33 | |
Autor: krzysiek82 | |
Hypermiling | |
przypomniało mi się, glf 3 miał licznik z mfa, a w polo licznik jest taki sam przecież, wiec manetki od golfa 3 i licznik i powinno się dać coś wymodzić, tylko dowiedz się czy centralka ma taką opcję.
Będziesz mógł sobie także czujnik temp zewnętrznej założyć i Ci będzie temp wskazywało :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-04-06 15:06:02 | |
Autor: pluton | |
Hypermiling | |
odrazu muszę Ci powiedzieć, że lepiej zapomnij o spalaniu 3-4l jeśli na Jak tylko dorwalem swoja Carisme (1834 ccm, automat, klima, swiatla, 2 osoby) i zrobilem trase Lodz - Warszawa, to mi wyszlo srednio 5.2 /100, ktore pod Warszawa wzroslo do 5.3/100 i tak zostalo. Z tym ze wtedy naprawde delikatnie naciskalem gaz. Teraz mam 8.4/100 w cyklu 90%miasto, 10% trasa. pozdrawiam pluton |
|
Data: 2009-04-07 20:31:52 | |
Autor: Mumin | |
Hypermiling | |
pluton pisze:
odrazu muszę Ci powiedzieć, że lepiej zapomnij o spalaniu 3-4l jeśli na Mówisz pewnie o GDI? Jak się delikatnie jedzie to one właśnie potrafią tak mało palić. Mi najniżej zszedł do 5.6, też automat. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2009-04-08 12:05:59 | |
Autor: Brzezi | |
Hypermiling | |
wto, 07 kwi 2009 o 20:31 GMT, Mumin napisał(a):
Mówisz pewnie o GDI? Jak się delikatnie jedzie to one właśnie potrafią tak mało palić. Mi najniżej zszedł do 5.6, też automat. Ja wczoraj w nocy zrobilem test, wracalem z wawy, przejechalem przez cala wawe, kawalek pod wawe, w sumie ze 30km, jechalem spokojnie, ale tez bez slamazarnego ociagania sie, przy silniku 1.8T z automatem spalanie wyszlo mi 6,3 :) Gdyby nie czerwone swiatla to spokojnie doszedlbym do 6, o ile nie zszedlbym nawet ponizej 6l/100 :) Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-09 01:19:30 | |
Autor: Krzysztof Dmytrów | |
Hypermiling | |
Ja wczoraj w nocy zrobilem test, wracalem z wawy, przejechalem przez cala Bardzo fajny silnik - maksimum momentu obrotowego ma w znacznie szerszym zakresie, niż silniki diesla :). Tutaj nawet jak potrzebujesz przyspieszyć, to ciągnie gładko już od jakichś 1500 rpm, nie musisz go wykręcać, a co za tym idzie, możesz mniej spalić :). Gdyby nie czerwone swiatla to spokojnie doszedlbym do 6, o ile nie zszedlbym nawet No, ostatnio zmierzyłem sobie prawie czysty ruch pozamiejski (jechałem ze Szczecina do Wałcza i po drodze z większych miast miałem jedynie Stargard Szczeciński, poza tym parę mniejszych miast i kilka wiosek, generalnie nie trzeba często zwalniać). Tam i z powrotem (jakieś 290 km) spalił mi nieco ponad 15 litrów (wyszło 5,3 l/100 km). Wynik jest miarodajny, bo przed wyjazdem zatankowałem pod sam korek, po przyjeździe tak samo. A więc wyszło mi tak, jak w specyfikacji (12 lat temu producenci podawali zużycie paliwa przy 90 km/h, 120 km/h i w cyklu miejskim), a więc sam silnik jest raczej pod tym względem w porządku :). Z kolei jak jakiś czas temu robiłem sobie jazdę tylko w mieście (z domu do pracy i z powrotem - ok. 4 km w jedną stronę). Zanim dojechałem do pracy, silnik jeszcze nie zdążył się nagrzać, ponadto musiałem się przebijać w obie strony przez główną arterię komunikacyjną w Szczecinie (al. Wojska Polskiego, mieszkańcy Szczecina wiedzą doskonale o jaką ulicę chodzi), a że i tam i z powrotem były to godziny szczytu, dlatego dużą cząść czasu stałem w korkach. Tak jeździłem ponad 2 tygodnie, kilka razy zdarzyło mi się pojeździć trochę dłużej (objeżdżałem jakieś sklepy, coś załatwiałem), ale tylko w mieście. Ale przez większość czasu jeździłem te krótkie odcinki ze staniem w korkach na chłodnym generalnie silniku. I wtedy średnio mi wyszło prawie 13 litrów/100 km. I wiem, że było to normalne :). pozdrawiam serdecznie |
|
Data: 2009-04-09 14:23:00 | |
Autor: Brzezi | |
Hypermiling | |
czw, 09 kwi 2009 o 10:19 GMT, Krzysztof Dmytrów napisał(a):
Ja wczoraj w nocy zrobilem test, wracalem z wawy, przejechalem przez cala U mnie nie da sie wcisnac do dechy przy niskich obrotach, bo ASB autoamtycznie redukuje ale czasami udaje mi sie tak z wyczuciem wcisnac troche mocniej gaz przy 1500rpm, i robi to rzeczywiscie fajne wrazenie na najwyzszym biegu :) Gdyby nie czerwone swiatla to spokojnie doszedlbym do 6, o ile nie zszedlbym nawet Czy tez piszesz o silniku 1.8T ? ktora wersja mocowa? staniem w korkach na chłodnym generalnie silniku. I wtedy średnio mi Tak, silnika ma dosyc duza rozpietosc spalania, mozna zejsc do 6, ale jak sie wykorzystuje moc i turbo mocno pompuje, to chwilowe spalanie dochodzi do prawie 60l/100, a srednie wychodzi spokojnie w okolicach 14-15 Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-09 22:58:46 | |
Autor: Krzysztof Dmytrów | |
Hypermiling | |
U mnie nie da sie wcisnac do dechy przy niskich obrotach, bo ASB No właśnie, i biegi są wtedy pewnikiem dłuuugie :). Czy tez piszesz o silniku 1.8T ? ktora wersja mocowa? Nienie, moja Polówka ma silnik 1.6 75 KM - zupełnie bez porównania do Twojego, ale do tak niedużego auta wystarczy w zupełności :). Tak, silnika ma dosyc duza rozpietosc spalania, mozna zejsc do 6, ale jak No, jak gazujesz to na pewno pali jak smok, ale przy normalnej jeździe myślę, że nie spali dużo więcej niż mój. -- pozdrawiam serdecznie Krzysztof Dmytrów tel: 0048691981555 GG: 4138763 Skype: krzysztof.dmytrow |
|