Hypermiling

Data: 2009-04-06 01:39:14
Autor: Adam Adamaszek
Hypermiling
On 6 Kwi, 09:54, Krzysztof DMytrów <ked1...@gmail.com> wrote:
Witam wszystkich.

Mam pytanie, czy ktoś słyszał o takiej technice jazdy? Może ktoś
próbował tak jeździc, żeby zużycie paliwa było NAPRAWDĘ niewielkie? Na
przykład rzędu 3-4 litrów na 100 km w cyklu mieszanym? To jest
możliwe. Mam tez pytanie - czy można sobie kupić urządzenie, które
będzie pokazywało zużycie paliwa? Moja auto jest dosyć leciwe (VW
Polo, 1996 rocznik, 1.6 benzyna, 75 KM) i oczywiście wtedy chyba o
czymś takim nawet nie myślano. Czy można gdzieś nabyć takie urządzenie
i czy da się go używać w takim samochodzie? Pytam, bo jakoś mnie
ostatnio naszło, żeby jeździć jak najtaniej, a na nowy, oszczędniejszy
samochód mnie nie stać :).

Jesli znasz angielski:

http://www.gassavers.org/article.php?do=201-tips-to-save-gas

pozdr