Hyundai Accent (1996) - koszta

Data: 2009-03-26 08:14:06
Autor: btn
Hyundai Accent (1996) - koszta
Przymierzam się do zakupu Hyundai'a Accenta z '96 r.
Staram się rozeznać jak to jest z różnymi kosztami a w szczególności wymianą rozrządu, olejów, filtrów itp. Usilnie szukałem po forach i tam przeważnie napisano: koszta niskie. Troszke mało to konkretne, dla jednych już 500zł to niskie koszta, dla innych dopiero 100zł to nisko.
Są tu jacyś użytkownicy tego auta którzy poratują poradą?

Data: 2009-03-26 08:15:03
Autor: kml
Hyundai Accent (1996) - koszta

Użytkownik "btn" <wole@bez.pl> napisał w wiadomości news:gqf9vs$7nv$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://forum.hyundaifanklub.pl/index.php użyj opcji szukaj albo zadaj _konkretne_ pytanie.

kml

Data: 2009-03-26 09:01:17
Autor: szerszen
Hyundai Accent (1996) - koszta

Użytkownik "btn" <wole@bez.pl> napisał w wiadomości news:gqf9vs$7nv$1inews.gazeta.pl...

Staram się rozeznać jak to jest z różnymi kosztami a w szczególności wymianą rozrządu, olejów, filtrów itp.

wszystko zalezy gdzie zamierzasz naprawiac, oleje i filtry mozesz zmienic sam, o ceny sie dowiesz w sklepach motoryzacyjnych czy na stacjach benzynowych, ale jak pofatygujesz sie do aso, wtedy zaplacisz wiecej

pytanie malo precyzyjne ;) a ceny mozesz sobie wygooglac

Data: 2009-03-26 09:31:51
Autor: Hants
Hyundai Accent (1996) - koszta
"btn" <wole@bez.pl> wrote in message news:gqf9vs$7nv$1inews.gazeta.pl...
Przymierzam się do zakupu Hyundai'a Accenta z '96 r.

Pasek rozrzadu z rolka - 30 funtow, Komplet sprzęgła - 35 funtow.  I byloby calkiem smiesznie jesli chodzi o koszta przez ostatnie 4 lata, gdyby nie koniecznosc wymiany wahaczy (auto jezdzilo po północnych zadupiach Szkocji) - 80 funtow. Wbrew obiegowym opiniom nic w aucie nie trzeszczało i było głupoto-odporne jako pierwsze auto dla kobiety po '50'

Data: 2009-03-26 11:02:50
Autor: kamil
Hyundai Accent (1996) - koszta

"Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message news:gqfi25$s6u$1news3.onet...
[...]

W Polsce funt wprowadzili? Kurcze, siedzi czlowiek na tych wyspach pol zycia, nawet nie wie co sie w kraju dzieje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-26 12:02:57
Autor: Hants
Hyundai Accent (1996) - koszta
"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:gqfncs$hfm$2inews.gazeta.pl...

W Polsce funt wprowadzili?

Nie wiem, ale ilosc ogolnej podniety nad frankami, dolarami, euro i funtami zaczela mnie zastanawiac.

Podane ceny pomnoz sobie przez 5, to bedziesz mial ceny w zlotowkach i z przesylka (no.. oprocz docisku sprzegla)

Hyundai Accent (1996) - koszta