Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?

Data: 2012-05-22 15:37:35
Autor: ikaros30
Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?
Pytanie z czystej ciekawości. Stanąłem dziś na parkingu obok Hyundaia
Gallopera. Na desce rozdielczej ma coś takiego jak to co znalazłem w necie
na stronie:
http://trasek.com.pl/uploads/images/Gielda/galloper/e%20(medium).jpg
Ten wskaźnik po środku to do czego służy? Wygląda jak sztuczny horyzont:))

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2012-05-22 15:42:34
Autor: GR001
[...]

dokładnie tak jest...
to jest wskażnik przechyłu.. często w terenowych samochodach stosowane...
trochę dla bajeru, a niby ma pokazywać, czy dużo jeszcze do gleby...
Przy trawersie na boku jest takie uczucie jakby samochód się przewracał, choć nie łatwo to uzyskać....
a tak przyżąd pokazuje, że jest o.k....
w Patrolu jest zestaw: wskażnik przechyłu, kompas, zegarek...
pozdr.
gr

Data: 2012-05-22 15:47:42
Autor: Grejon
Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?
W dniu 2012-05-22 15:42, GR001 pisze:

[ciach]

Za... mało... kropek...

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-05-22 15:58:32
Autor: ikaros30
Dnia Tue, 22 May 2012 15:42:34 +0200, GR001 napisał(a):

[...]

No dzięki. Nigdy nie jechałem terenówką, więc mnie to zaciekawiło. Już
myślałem, że ten pojazd ma ukryte skrzydła!:)))

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2012-05-22 16:33:06
Autor: Big Jack
Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?
W wiadomości
*GR001* napisał(-a):

to jest wskażnik przechyłu.. często w terenowych samochodach
stosowane... trochę dla bajeru, a niby ma pokazywać, czy dużo jeszcze
do gleby

Z tych samych powodów jest tam wysokościomierz?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-05-22 16:51:44
Autor: ikaros30
Dnia Tue, 22 May 2012 16:33:06 +0200, Big Jack napisał(a):

Z tych samych powodów jest tam wysokościomierz?

:))))))) No naprawdę dobre pytanie!:) Nie przyglądnąłem się wcześniej temu
zdjęciu dokładnie bo chodziło mi o ten sztuczny horyzont, ale co naprawdę
po prawej robi tam Altimeter?:) Jeszcze widziałem taką fotkę:
http://www.cars-directory.net/gallery/hyundai/galloper/2001/hyundai_galloper_3405956_6_orig.html
Tego prawego wskaźnika nie widać bo jest odbicie światła ale ten po lewej
też jakoś inaczej wygląda.

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2012-05-23 10:15:53
Autor: elmer radi radisson
On 2012-05-22 16:51, ikaros30 wrote:

:))))))) No naprawdę dobre pytanie!:) Nie przyglądnąłem się wcześniej temu
zdjęciu dokładnie bo chodziło mi o ten sztuczny horyzont, ale co naprawdę
po prawej robi tam Altimeter?:)

To samo co w sportowych zegarkach? ;) Terenowki tez nieraz potrafia
wspinac sie wysoko. Pajero, Land Cruiser tez go maja.

--

memento lorem ipsum

Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?