Hyundai Sonata 2006 - opinie, koszta.

Data: 2009-11-26 18:51:49
Autor: Pan Piskorz
Hyundai Sonata 2006 - opinie, koszta.
Prosze o takie różne opinie, ewentualnie o wybicie mi auta z głowy i zamiast

co prawda nie sonatą a tucsonem jeżdżę od ponad roku,
to auto ma same zalety a największą jest stosunek jakość/cena,
podoba mi się też brak ściemy w wykonaniu: siedzenia pokryte są fajnym materiałem, pełno lampek, uchwytów, schowków, gniazd zasilania,
to są właśnie drobiazgi czyniące podróżowanie przyjemnym
P.

Hyundai Sonata 2006 - opinie, koszta.