Data: 2010-12-07 16:14:16 | |
Autor: AL | |
Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C | |
Przemolo pisze:
Chciałem zapytać czy inni użytkownicy tego pojazdu też mają problemy z odpalaniem go po nocy przy temperaturze mniejszej lub równej -10C? objaw 1: "chodził nierówno po odpaleniu" - czyli pewnie nie od razu na wszystkie cylindry -> sprawdz świece żarowe objaw 2: "3-5 razy kręcić rozrusznikiem przed zapaleniem" -> paliwo musi byc zassane (nie wiem, czy masz gumowa gruszke-pompke do recznego zaciagniecia paliwa - jesli tak to sprawdz czy po podpompowaniu zaskoczy od razu) -> sprawdz wode w filtrze paliwa - sposc to co tam jest - od spodu filtra znajdziesz tzw.kranik. 3. dolej depresatora do paliwa -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2010-12-07 17:40:26 | |
Autor: marek | |
Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C | |
objaw 2: "3-5 razy kręcić rozrusznikiem przed zapaleniem" -> paliwo musi byc zassane (nie wiem, czy masz gumowa gruszke-pompke do recznego zaciagniecia paliwa - jesli tak to sprawdz czy po podpompowaniu zaskoczy od razu) w kaman rejlu to chyba nie? |
|
Data: 2010-12-07 18:38:39 | |
Autor: w_wi | |
Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C | |
W dniu 2010-12-07 17:40, marek pisze:
chyba tak |
|
Data: 2010-12-07 20:11:00 | |
Autor: AL | |
Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C | |
marek pisze:
objaw 2: "3-5 razy kręcić rozrusznikiem przed zapaleniem" -> paliwo musi byc zassane (nie wiem, czy masz gumowa gruszke-pompke do recznego zaciagniecia paliwa - jesli tak to sprawdz czy po podpompowaniu zaskoczy od razu) twierdza, ze jednak jest (przyklad z HDI): http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1631904.html nie wiem jak w i30 -- pozdr Adam (AL) TG |