Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C

Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C

Data: 2010-12-07 19:35:45
Autor: nadir
Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
Użytkownik Przemolo napisał:
Chciałem zapytać czy inni użytkownicy tego pojazdu też mają problemy z
odpalaniem go po nocy przy temperaturze mniejszej lub równej -10C?
U mnie po ostatnich mrozach musiałem 3-5 razy kręcić rozrusznikiem, żeby
zaskoczył. Gdy zaskoczył, przez chwilę chodził dość nierówno i po chwili
już było ok.
W zeszłym roku przy mrozach rzędu -20C miałem jeszcze większe problemy.

Paliwo tankowane obecnie - więc mam nadzieję, że "zimowe" - z BP.

A jaki masz olej, bo w tej temperaturze może mieć konsystencje masła i stąd duże opory przy rozruchu.
Po pierwsze nie wszędzie olej dochodzi i silnik pracuje "na sucho", dodatkowo hydrauliczne regulowanie luzu zaworów(zakładam, że ten silnik je ma) też nie działa w początkowej fazie w 100% i to też może być powód nierównej pracy.

Data: 2010-12-09 07:42:04
Autor: Rafał VFR
Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
A jaki masz olej, bo w tej temperaturze może mieć konsystencje masła i stąd duże opory przy rozruchu.
Po pierwsze nie wszędzie olej dochodzi i silnik pracuje "na sucho", dodatkowo hydrauliczne regulowanie luzu zaworów(zakładam, że ten silnik je ma) też nie działa w początkowej fazie w 100% i to też może być powód nierównej pracy.

A mnie się wydaje, że efekt nierównej pracy do niepalenie na któryś gar.
Ojciec ma mietka 190D - z 84 roku. Stoi od dwóch lat u mnie. Jedna lub dwie ale obstawiam na 1 świec nie pali.
Jak było to -10 wiedziałem, że nie zapali. Ale kuchnia mietko to jednak potęga jest - za 3 razem zapalił. I jak zawsze przebierał, przebierał aż w końcu przepalił.
Jak tego auta nie kochać ..... ;-)
Pzdr
Rafał

Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona